Hei!
Minulle suositeltiin MethodPutkistoa tai jotakin vastaavaa jäykän selän hoitoon. MethodPutkisto on kuitenkin niin kallista, ettei minulla ole varaa siihen. Tietääkö joku joitakin hyviä liikkeitä, joilla selän saisi notkeaksi ja keskivartaloa vahvemmaksi? Pilateskin on vähän turhan kallista minulle, mutta olisiko siinä jotakin liikkeitä, joista voisi olla apua minulle. Olisiko esim. netissä joitakin kuvia ja ohjeita, joista olisi hyötyä?
Selän parannukseen?
2
1606
Vastaukset
- rebekka
Hanki itsellesi kuntoplussan litteä vatsa dvd, löydät sen varmasti kirjastostakin lainaan vähän vanhemmasta lehdestä. On todella selkeä levy ja sitä katsoessa ja tunnollisesti matkiessa opit lajin varmasti hyvin. Itse sairastan todella pahasti selkääni, mutta tuolla levyllä sain sen hyvään kuntoon ja kivut jäivät, kun selkärankani alkoi antaa periksi ja liikerata parani, myös hyvät venytykset pehmensivät kivuliaat lihakseni ja ryhtini on ihan huomattavasti korjaantunut ja olen vasta harrastanut tuota pari kuukautta. Voin vain lämpimästi suositella, olo on myös harjoitusten jälkeen todella upea ja rentoutunut. Kaikkea hyvää sinulle!
- singer82
hei!
itselläni on skolioosi ja ollut pitkään aikomus aloittaa pilatesharjoittelu. sain ystävältäni synttärilahjaksi kirjan jossa on mainiot kuvat ja selkeät ohjeet liikkeiden tekemiseen. kirja oli Emily kellyn "venyttele kuntoon pilates-menetelmällä". itse olen melko hyvin oppinut liikkeiden tekoa kirjan avulla, haastavinta mielestä on oikeanlaisen hengitystekniikan oppiminen ja vatsalihasten jännittäminen liikkeiden aikana. suosittelen kirjaa. tai voithan katsoa kirjastosta joitain kirjoja ja kokeillla ihan muutamia liikkeitä aluksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Seksuuaalivinksataneiden toimintaa rahoitetaan valtion varoilla.
Setan toimintaa rahoitetaan valtionavustuksilla, joilla mm kierretään kouluissa haalimassa alaikäisiä mukaan perverssii244589Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie1283972Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta333707Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1462689Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten862573Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom132451Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole272429Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin652297Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt531957Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html1441766