Hei!
Minulle suositeltiin MethodPutkistoa tai jotakin vastaavaa jäykän selän hoitoon. MethodPutkisto on kuitenkin niin kallista, ettei minulla ole varaa siihen. Tietääkö joku joitakin hyviä liikkeitä, joilla selän saisi notkeaksi ja keskivartaloa vahvemmaksi? Pilateskin on vähän turhan kallista minulle, mutta olisiko siinä jotakin liikkeitä, joista voisi olla apua minulle. Olisiko esim. netissä joitakin kuvia ja ohjeita, joista olisi hyötyä?
Selän parannukseen?
2
1574
Vastaukset
- rebekka
Hanki itsellesi kuntoplussan litteä vatsa dvd, löydät sen varmasti kirjastostakin lainaan vähän vanhemmasta lehdestä. On todella selkeä levy ja sitä katsoessa ja tunnollisesti matkiessa opit lajin varmasti hyvin. Itse sairastan todella pahasti selkääni, mutta tuolla levyllä sain sen hyvään kuntoon ja kivut jäivät, kun selkärankani alkoi antaa periksi ja liikerata parani, myös hyvät venytykset pehmensivät kivuliaat lihakseni ja ryhtini on ihan huomattavasti korjaantunut ja olen vasta harrastanut tuota pari kuukautta. Voin vain lämpimästi suositella, olo on myös harjoitusten jälkeen todella upea ja rentoutunut. Kaikkea hyvää sinulle!
- singer82
hei!
itselläni on skolioosi ja ollut pitkään aikomus aloittaa pilatesharjoittelu. sain ystävältäni synttärilahjaksi kirjan jossa on mainiot kuvat ja selkeät ohjeet liikkeiden tekemiseen. kirja oli Emily kellyn "venyttele kuntoon pilates-menetelmällä". itse olen melko hyvin oppinut liikkeiden tekoa kirjan avulla, haastavinta mielestä on oikeanlaisen hengitystekniikan oppiminen ja vatsalihasten jännittäminen liikkeiden aikana. suosittelen kirjaa. tai voithan katsoa kirjastosta joitain kirjoja ja kokeillla ihan muutamia liikkeitä aluksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995