Selän parannukseen?

urheilijatyttön.

Hei!

Minulle suositeltiin MethodPutkistoa tai jotakin vastaavaa jäykän selän hoitoon. MethodPutkisto on kuitenkin niin kallista, ettei minulla ole varaa siihen. Tietääkö joku joitakin hyviä liikkeitä, joilla selän saisi notkeaksi ja keskivartaloa vahvemmaksi? Pilateskin on vähän turhan kallista minulle, mutta olisiko siinä jotakin liikkeitä, joista voisi olla apua minulle. Olisiko esim. netissä joitakin kuvia ja ohjeita, joista olisi hyötyä?

2

1578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rebekka

Hanki itsellesi kuntoplussan litteä vatsa dvd, löydät sen varmasti kirjastostakin lainaan vähän vanhemmasta lehdestä. On todella selkeä levy ja sitä katsoessa ja tunnollisesti matkiessa opit lajin varmasti hyvin. Itse sairastan todella pahasti selkääni, mutta tuolla levyllä sain sen hyvään kuntoon ja kivut jäivät, kun selkärankani alkoi antaa periksi ja liikerata parani, myös hyvät venytykset pehmensivät kivuliaat lihakseni ja ryhtini on ihan huomattavasti korjaantunut ja olen vasta harrastanut tuota pari kuukautta. Voin vain lämpimästi suositella, olo on myös harjoitusten jälkeen todella upea ja rentoutunut. Kaikkea hyvää sinulle!

• singer82

hei!

itselläni on skolioosi ja ollut pitkään aikomus aloittaa pilatesharjoittelu. sain ystävältäni synttärilahjaksi kirjan jossa on mainiot kuvat ja selkeät ohjeet liikkeiden tekemiseen. kirja oli Emily kellyn "venyttele kuntoon pilates-menetelmällä". itse olen melko hyvin oppinut liikkeiden tekoa kirjan avulla, haastavinta mielestä on oikeanlaisen hengitystekniikan oppiminen ja vatsalihasten jännittäminen liikkeiden aikana. suosittelen kirjaa. tai voithan katsoa kirjastosta joitain kirjoja ja kokeillla ihan muutamia liikkeitä aluksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      29
      2297
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      48
      2010
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      8
      1922
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      42
      1651
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      133
      1317
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      22
      900
    7. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      62
      863
    8. Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää

Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka
      Maailman menoa
      117
      845
    9. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      67
      836
    10. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      67
      827
    Aihe