selän notkistaja?

urheilijatyttön.

Hei!

Minulle suositeltiin MethodPutkistoa tai jotakin vastaavaa jäykän selän hoitoon. MethodPutkisto on kuitenkin niin kallista, ettei minulla ole varaa siihen. Tietääkö joku joitakin hyviä liikkeitä, joilla selän saisi notkeaksi ja keskivartaloa vahvemmaksi? Joogakin on vähän turhan kallista minulle(siis ohjattuna), mutta olisiko siinä jotakin liikkeitä, joista voisi olla apua minulle. Olisiko esim. netissä joitakin kuvia ja ohjeita, joista olisi hyötyä?

4

1299

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

kirjastosta löytyy vino pino kaikenlaisia kirjoja, myös method putkisto/jooga oppaita.Sieltä vaan lainailemaan eikä maksa mitään! Jos kotona harjoittelet yksin, kannattaa lukea ohjeet huolella, ettei liikkeitä tee väärin. Paras olisi, jos voisi jollakin tunnilla käydä kerran pari niin että saisi edes hiukan tuntumaa ohjaajan avustuksella. :D

• urheilijatyt..

Joo, kiitos vinkistä. Täytyykin käydä siellä.

• Notkistut varmana.
        urheilijatyt.. kirjoitti:

Joo, kiitos vinkistä. Täytyykin käydä siellä.

Eikö teitä urheilijatyttöjä ole opetettu venyttelemään liikunnan jälkeen???

• urheilijatyt..
        Notkistut varmana. kirjoitti:

Eikö teitä urheilijatyttöjä ole opetettu venyttelemään liikunnan jälkeen???

Juu, kyllä aktiivisesti venyttelen, mutta se ei auta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      53
      4270
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      81
      3953
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3438
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3360
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      102
      2369
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2238
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2109
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2109
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2089
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1984
    Aihe