Olen pitkä, laiha mies

jolla on

pitkä ja kapea nenä. No, tämä toinenkin paikka on sitten pitkä, toki, juhlakunnossa oikein kepakko, mutta tässä ongelma: hyvin kapea.

Tuntuuko sellainen, tyttöset, missään?

21

4839

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta itse ottaisin

      mielummin vaikka vähän lyhkäisemmän, mutta paksumman. Minusta se paksuus merkitsee enemmän...

      Varmasti löytyy myös naisia, joita sinä miellytät.

      • joku

        kiksejä esittäessään tuollaisia kysymyksiä?


      • kaikenlaista
        joku kirjoitti:

        kiksejä esittäessään tuollaisia kysymyksiä?

        ja jos asia on ongelma, niin kai sen voi selvittää samalla tavalla kuin jonkun vähäpätöisemmänkin jutun.


    • A ja O

      on se miten taitavasti osaat KÄYTTÄÄ sitä pitkää ja kapeaa!!!

    • mutta

      pituus on ihan oleellinen asia, mutta niin on kyllä paksuuskin.
      Ja se on ihan puppua, että "taidoilla sitä hommat hoidellaan"... no... ehkä vähän niinkin, mutta ihan omasta kokemuksesta ja tyttökamujen kanssa asiasta usein jutelleena on pakko todeta, että nämä "koolla ei ole väliä" -ihmiset ovat niitä miehiä, joilla itsellään on liian pieni (jossain suunnassa) tai naisia, joiden miehellä on liian pieni ja jotka eivät ole koskaan pääseet lähikontaktiin oikein kunnon meisselin kanssa :D
      ps. olen nainen

      • kaikkein pahinta

        on kapea, joka menee vielä aina vinoon.

        Nimim. poisvaihtanut.


      • meisselin

        kanssa on tullut oltua lähikontaktissa vuosia (joten sen puutteesta ei ole kyse), mutta parhaan nautinnon on antanut kuitenkin mies, joka on osannut taitavasti käyttää kulliaan (sen koosta riippumatta)!! Kaikenkokoisilla voi antaa nautinnon, jos on taitava käyttäjä. Sellaisen rinnalla pelkkä isolla jyystäjä jää toiseksi. Joten uroot: kullin koosta riippumatta rohkeasti vain rakastelemaan ;)


      • kimppakiva-

        meillä oli kerran tuttu mukana ja hänellä oli paksu, tuntui kyllä mahtavalle verrattuna oman ukon kapistukseen. Jäi mieleen...


    • joopajoo..

      Pidetään nyt kuitenkin se asia mielessä että 99% miehistä on aivan normimittainen mela. Että se niistä löysävittujen myyteistä...

    • sillä todellakin on..

      Itse olen elänyt jo pitkään parisuhteessa ja en välitä munan koosta, mutta voin kertoa mielipiteeni, että jos olisin sinkku..

      Ensinnäkin.. naisella on emättimessä eniten tuntoa n. 3cm alusta, sisäänpäin mennessä.. eli miehen kikkeli voi olla vaikka sen 5cm.
      Tosin plussaa on jos olisi edes sen 10cm, niin ei tarvitse miettiä, että se luiskahtaa ulos joka vedolla.

      Mutta paksuus on se valtti.. ja toki se, että miten sitä myös käyttää.
      Ja minuuttimunia ei kaivata.. minuuttimunat jatkakaa runkkaamista.

      Tuolla joku jo puhui löysäpilluisista naisista.. Kuulostaa vähän siltä, että taitaa omassa housussa joku tynkä olla. Mutta onhan niitä löisäkin naisia.. en väitä muuta.

      Joo eli alkuperäiselle, kapea on aika huono.

    • MiesmanMan

      voit laittaa meisselisi varteen nk. "penisholkkeja", jotka paksuntavat vartta.

      • Pitkä laiha mies

        tämä vaan aika masentavaa on.


    • Pienestäkin nauttiva ;)

      Pituus ei ole tärkein, paksuuskaan ei tärkein - vaan se miten mies sitä käyttää ja HUOM ! erityisesti merkkaa se miten naisen sitä penistä käyttää !

      Nainen voi sormellaankin saavuttaa orgasmin. Itse olen treenannut sormella, en välttämättä dildolla, ja olen huomannut miten lihakset puristaa omaa sormeanikin.

      Ison peniksen kohdalla ei itse tarvitse "tehdä niin paljon työtä". Mielestäni tuntuu kuitenkin paremmalta kun myös itse joutuu ponnistamaan,jännittämään lihaksiaan ja kuin "syömään" sitä penistä pillullaan.

      Exälläni oli ihan normaalikokoinen. Eron jälkeen on tullut kokeiltua eri kokoisia. Tottakai paksu tuntuu...mm...mutta ehkä siinä kiihottaa se kokokin, eikä vaan tunto. Liian pitkä taas voi sattua.

      Tämänhetkisellä, aivan ihanalla kumppanillani, on melko pieni. Mutta olen aivan tyytyväinen. Seksissä joudun itsekin ponnistelemaan, saan todella käyttää lihaksiani. Mies on tyytyväinen. Seksimme on loistavaa, ihanaa, lämminhenkistä, myös rajuakin välillä.

      Enkä muuten usko että löysiä pilluja edes on...on vain treenaamattomia rakkaudenlihaksia ja naisia, jotka antavat miehen tehdä kaiken työn...

      Seksintäyteistä viikonloppua kaikille !

      • hyvä sellaiselle

        naiselle, jolla on ahdas emätin. Liian paksu sattuisi vain eikä kellään olis kivaa.


      • ahdas
        hyvä sellaiselle kirjoitti:

        naiselle, jolla on ahdas emätin. Liian paksu sattuisi vain eikä kellään olis kivaa.

        Itse pidän enemmän pitkästä ja kapeasta kuin pitkästä ja paksusta. Paksu tunkee liikaa, ilmeisesti venyttää niin etten tunne kunnolla. Ja puppua että eniten tuntoa olisi emättimen alaosassa, kyllä siellä pohjalla on sellaiset tuntohermot, että kynnet lentään varpaista.

        Ja minulla siis ahdas emätin.


    • Nainen 30v

      Taidan tietää,mitä tarkoitat. Näitä pitkiä ja todella kapeita ei vaan juurikaan ole tullut vastaan. Jostakin syystä porkkana-malli ei oikein viehätä minua. Kai se tuntuu siinä missä muutkin,mutta ei vaan ole sellainen,jota itse haluaisin helliä,kosketella ja ottaa suihin tms. Jotenkin se on oudon mallinen,varsinkin jos terskakin on pienehkö. Olen sopusuhtaisen lyhyen kannalla. Se on miehekkäämpi. Pitkässä kapeassa on jotakin ärsyttävän naisellista.

      • Nainen 30v

        Tämä minun mielipiteeni liittyi lähinnä esteettisiin asioihin. Käytännössä kapeakin kyllä ajaa asiansa. On siis vain mielestäni "vähemmän haluttava" kuin sellainen jämäkkä sopusuhtainen.


    • kun oot....

      söötti kysellessäs! Täs sulle totuus.Jos osaat naisen kiihottaa hyvin ennen yhdyntää ,niin peniksen koko, ei näkökään ole nautinnosta määräävä juttu!Jos naisen kiihottaa hyvin,niin orgasmi tulee vaik sormella...kokenut mimmi tietää,pikku tytöt vaa luulee tietävänsä:D

    • mominuhbgbgyvfvf

      synnyttäneet naiset on kuin ämpäreitä ja on naurettavaa että millään ilveellä niitä pilalle menneitä pilluja vois tiukemmaks treenata.sieltä tulee vauvan pää pihalle,ykskään mulkku maan päällä ei ole niin paksu ku vauvan pää joten ihan saatanan pilalla ne muijat on.

    • kaikkityytyväisiksi

      Juu homma selkee tarviit vaa naisen jolla on tiukka vittu ja jos on löysä niin eukko vaihtoon. :) Löysät etsiköön paksumelaisen. Eikä kenessäkään oo vika, jokaselle jotain ;)

    • Anonyymi

      Synnyttäneet naiset ja pilalla oleva pillu on kyllä niin suurta pikkumunaisen probagandaa kun vaan voi olla :DD
      Muutamankin synnyttäneen kanssa öitä viettäneenä voin todeta että ei todellakaan ole pilalla! Ehkä jopa parempi kuin synnyttämätön, jotenkin täyteläisemmän tuntuinen. Ei sellainen tiukka ja luiseva... fistauksen jälkeenkin vielä tunto säilyy ko. rakosissa. Synnyttämättömään ikinä saanu nyrkkiä sisään, neljä sormea ja itkevä ämmä ei kovin kiihottava ole :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe