miksi tänne palstalle tulee ihmisiä kirjoittamaan täydellisen idioottimaisia viestejä: esim. "mä oonki tosi tr00, ku mie kuuntelen himii, ja mul on mustat bikserit."
tai "mä sain juuri äsken uuden niittivyön, joten nyt oon niin ihku tr00, et ihqmpaa et löyä mistään !1!1!!1!111!" miksi jotkut kirjoittelee tänne palstalle lapsellisia provoja, mikä siinä oikein on niin kivaa, kertokaa minulle.
miksi on näin?
the mid_night_angel
3
409
Vastaukset
- ......
En tiiä mutta samaa ollaa ihmetelty... Nää on niit wanna bee gootteja.. =D
- BubbleGirl
Sitä paranee kysyä heiltä itseltään. Veikkaisin, että asialla ovat jotkut viisitoista vuotiaat teinit, joiden surkastunutta itsetuntoa tuollainen jonninjoutava provosointi kovasti kohottaa.
x) - True_goth_gurl_94
SE ON IHAN *SEESTÄ!!!!!!!!! SUURINOSA ON JUST SELLASII TÄLLÄKI!!!!!!.... MUST TUNTUU ETTÄ SÄKI OOT....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741