miksi tänne palstalle tulee ihmisiä kirjoittamaan täydellisen idioottimaisia viestejä: esim. "mä oonki tosi tr00, ku mie kuuntelen himii, ja mul on mustat bikserit."
tai "mä sain juuri äsken uuden niittivyön, joten nyt oon niin ihku tr00, et ihqmpaa et löyä mistään !1!1!!1!111!" miksi jotkut kirjoittelee tänne palstalle lapsellisia provoja, mikä siinä oikein on niin kivaa, kertokaa minulle.
miksi on näin?
the mid_night_angel
3
392
Vastaukset
- ......
En tiiä mutta samaa ollaa ihmetelty... Nää on niit wanna bee gootteja.. =D
- BubbleGirl
Sitä paranee kysyä heiltä itseltään. Veikkaisin, että asialla ovat jotkut viisitoista vuotiaat teinit, joiden surkastunutta itsetuntoa tuollainen jonninjoutava provosointi kovasti kohottaa.
x) - True_goth_gurl_94
SE ON IHAN *SEESTÄ!!!!!!!!! SUURINOSA ON JUST SELLASII TÄLLÄKI!!!!!!.... MUST TUNTUU ETTÄ SÄKI OOT....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721974
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,771432Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821384Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101117Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391036Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210963- 94824
- 38805
- 85795
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755