miksi tänne palstalle tulee ihmisiä kirjoittamaan täydellisen idioottimaisia viestejä: esim. "mä oonki tosi tr00, ku mie kuuntelen himii, ja mul on mustat bikserit."
tai "mä sain juuri äsken uuden niittivyön, joten nyt oon niin ihku tr00, et ihqmpaa et löyä mistään !1!1!!1!111!" miksi jotkut kirjoittelee tänne palstalle lapsellisia provoja, mikä siinä oikein on niin kivaa, kertokaa minulle.
miksi on näin?
the mid_night_angel
3
417
Vastaukset
- ......
En tiiä mutta samaa ollaa ihmetelty... Nää on niit wanna bee gootteja.. =D
- BubbleGirl
Sitä paranee kysyä heiltä itseltään. Veikkaisin, että asialla ovat jotkut viisitoista vuotiaat teinit, joiden surkastunutta itsetuntoa tuollainen jonninjoutava provosointi kovasti kohottaa.
x) - True_goth_gurl_94
SE ON IHAN *SEESTÄ!!!!!!!!! SUURINOSA ON JUST SELLASII TÄLLÄKI!!!!!!.... MUST TUNTUU ETTÄ SÄKI OOT....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1465475Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p1363588"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1263329Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m363203Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi432704Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.392277- 222218
Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2292166prööt prööt nyt ottaa vihervassaria pattiin!
Korvatkaa R kirjaimet L kirjaimilla ja sanokaa ääneen "Jari Kurri etsii pakoputkiautossaan jarruja".111894Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk921804