Kysyisin Loitokarin kuivahupusta, miten pitävä se on ilman kaulamansettia? Mites normaalin sukellusmaskin kanssa, pidetäänkö maskia hupun reunojen alla kuten normaalissa neopreenihupussa?
Kuivahuppu?
4
1689
Vastaukset
- mazza1
kyllä se mittojen mukaan tehtynä pitää 100 %. Sukellusasennon kanssa pitää olla tarkempi kun tavallisella kuiviksella, jos pää kohoaa karkaa ilma hupun reunan ali, siis pakko pitää oikeaoppinen vaakasento.
Osa pitää reunan alla mutta suurempi osa oon nähnyt pitää hupun reunan päällä ja reunaa on ohennettu istuvuuden parantamiseksi. Myös kokomaskeja näkee.- jore83
Mulla on ainakin dyykin jälkeen loitokari hiukan kostea, ja aluspuku kaula-aukon kohdalta märkä, eli jostain ruikkaisee vähäsen,kokokasvomaskia käytettäessä ongelma poistuukin.
Eli ei se ihan niin tiivis ole kun annetaan ymmärtää, kaulamansetti ja loitokarin mittatilaushuppu jos on niin sit on kyllä tiivis puku - Hyvä huppu
jore83 kirjoitti:
Mulla on ainakin dyykin jälkeen loitokari hiukan kostea, ja aluspuku kaula-aukon kohdalta märkä, eli jostain ruikkaisee vähäsen,kokokasvomaskia käytettäessä ongelma poistuukin.
Eli ei se ihan niin tiivis ole kun annetaan ymmärtää, kaulamansetti ja loitokarin mittatilaushuppu jos on niin sit on kyllä tiivis pukuOn se vaan niin, että Loitokarin huppu pysyy kuivana ja on mukava käyttää. Mikäli vuotoja Mars,Mars veljesten luo ja tunnet pysyväsi kuivana. Aaah,mikä nautinto
- Janispetke
Hyvä huppu kirjoitti:
On se vaan niin, että Loitokarin huppu pysyy kuivana ja on mukava käyttää. Mikäli vuotoja Mars,Mars veljesten luo ja tunnet pysyväsi kuivana. Aaah,mikä nautinto
Joo mulla nyt tuliterä loitokarin kuivahuppu ilman kaulamansettia. Olen kans miettinyt tuota pikkumaskilla sukeltamista. Siinähän ainakin vakiona on se "naama" aukko niin pieni että eihän sine maskia alle saa edes teoriassa, enkä ole uskaltanu leikata sitä pois niin paljo että menis. Nyt olen ohentanut sitä pukukangasta maskinkohdalta mutta kokeilematta on pitääkö. Heittäkääs vähä vinkkiä tähän pikumaski/loitokarihuppu ongelmaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465721Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki552995- 1832635
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102321- 272073
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k122026törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151726- 1451315
- 131227
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611133