Kysyisin Loitokarin kuivahupusta, miten pitävä se on ilman kaulamansettia? Mites normaalin sukellusmaskin kanssa, pidetäänkö maskia hupun reunojen alla kuten normaalissa neopreenihupussa?
Kuivahuppu?
4
1746
Vastaukset
- mazza1
kyllä se mittojen mukaan tehtynä pitää 100 %. Sukellusasennon kanssa pitää olla tarkempi kun tavallisella kuiviksella, jos pää kohoaa karkaa ilma hupun reunan ali, siis pakko pitää oikeaoppinen vaakasento.
Osa pitää reunan alla mutta suurempi osa oon nähnyt pitää hupun reunan päällä ja reunaa on ohennettu istuvuuden parantamiseksi. Myös kokomaskeja näkee.- jore83
Mulla on ainakin dyykin jälkeen loitokari hiukan kostea, ja aluspuku kaula-aukon kohdalta märkä, eli jostain ruikkaisee vähäsen,kokokasvomaskia käytettäessä ongelma poistuukin.
Eli ei se ihan niin tiivis ole kun annetaan ymmärtää, kaulamansetti ja loitokarin mittatilaushuppu jos on niin sit on kyllä tiivis puku - Hyvä huppu
jore83 kirjoitti:
Mulla on ainakin dyykin jälkeen loitokari hiukan kostea, ja aluspuku kaula-aukon kohdalta märkä, eli jostain ruikkaisee vähäsen,kokokasvomaskia käytettäessä ongelma poistuukin.
Eli ei se ihan niin tiivis ole kun annetaan ymmärtää, kaulamansetti ja loitokarin mittatilaushuppu jos on niin sit on kyllä tiivis pukuOn se vaan niin, että Loitokarin huppu pysyy kuivana ja on mukava käyttää. Mikäli vuotoja Mars,Mars veljesten luo ja tunnet pysyväsi kuivana. Aaah,mikä nautinto
- Janispetke
Hyvä huppu kirjoitti:
On se vaan niin, että Loitokarin huppu pysyy kuivana ja on mukava käyttää. Mikäli vuotoja Mars,Mars veljesten luo ja tunnet pysyväsi kuivana. Aaah,mikä nautinto
Joo mulla nyt tuliterä loitokarin kuivahuppu ilman kaulamansettia. Olen kans miettinyt tuota pikkumaskilla sukeltamista. Siinähän ainakin vakiona on se "naama" aukko niin pieni että eihän sine maskia alle saa edes teoriassa, enkä ole uskaltanu leikata sitä pois niin paljo että menis. Nyt olen ohentanut sitä pukukangasta maskinkohdalta mutta kokeilematta on pitääkö. Heittäkääs vähä vinkkiä tähän pikumaski/loitokarihuppu ongelmaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja18822452Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant849659Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.477627Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va886418SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1896133Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot495122HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1194790Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1074489Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,332677Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1052247