Kysyisin Loitokarin kuivahupusta, miten pitävä se on ilman kaulamansettia? Mites normaalin sukellusmaskin kanssa, pidetäänkö maskia hupun reunojen alla kuten normaalissa neopreenihupussa?
Kuivahuppu?
4
1595
Vastaukset
- mazza1
kyllä se mittojen mukaan tehtynä pitää 100 %. Sukellusasennon kanssa pitää olla tarkempi kun tavallisella kuiviksella, jos pää kohoaa karkaa ilma hupun reunan ali, siis pakko pitää oikeaoppinen vaakasento.
Osa pitää reunan alla mutta suurempi osa oon nähnyt pitää hupun reunan päällä ja reunaa on ohennettu istuvuuden parantamiseksi. Myös kokomaskeja näkee.- jore83
Mulla on ainakin dyykin jälkeen loitokari hiukan kostea, ja aluspuku kaula-aukon kohdalta märkä, eli jostain ruikkaisee vähäsen,kokokasvomaskia käytettäessä ongelma poistuukin.
Eli ei se ihan niin tiivis ole kun annetaan ymmärtää, kaulamansetti ja loitokarin mittatilaushuppu jos on niin sit on kyllä tiivis puku - Hyvä huppu
jore83 kirjoitti:
Mulla on ainakin dyykin jälkeen loitokari hiukan kostea, ja aluspuku kaula-aukon kohdalta märkä, eli jostain ruikkaisee vähäsen,kokokasvomaskia käytettäessä ongelma poistuukin.
Eli ei se ihan niin tiivis ole kun annetaan ymmärtää, kaulamansetti ja loitokarin mittatilaushuppu jos on niin sit on kyllä tiivis pukuOn se vaan niin, että Loitokarin huppu pysyy kuivana ja on mukava käyttää. Mikäli vuotoja Mars,Mars veljesten luo ja tunnet pysyväsi kuivana. Aaah,mikä nautinto
- Janispetke
Hyvä huppu kirjoitti:
On se vaan niin, että Loitokarin huppu pysyy kuivana ja on mukava käyttää. Mikäli vuotoja Mars,Mars veljesten luo ja tunnet pysyväsi kuivana. Aaah,mikä nautinto
Joo mulla nyt tuliterä loitokarin kuivahuppu ilman kaulamansettia. Olen kans miettinyt tuota pikkumaskilla sukeltamista. Siinähän ainakin vakiona on se "naama" aukko niin pieni että eihän sine maskia alle saa edes teoriassa, enkä ole uskaltanu leikata sitä pois niin paljo että menis. Nyt olen ohentanut sitä pukukangasta maskinkohdalta mutta kokeilematta on pitääkö. Heittäkääs vähä vinkkiä tähän pikumaski/loitokarihuppu ongelmaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869