Kuivahuppu?

icediver

Kysyisin Loitokarin kuivahupusta, miten pitävä se on ilman kaulamansettia? Mites normaalin sukellusmaskin kanssa, pidetäänkö maskia hupun reunojen alla kuten normaalissa neopreenihupussa?

4

1672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mazza1

kyllä se mittojen mukaan tehtynä pitää 100 %. Sukellusasennon kanssa pitää olla tarkempi kun tavallisella kuiviksella, jos pää kohoaa karkaa ilma hupun reunan ali, siis pakko pitää oikeaoppinen vaakasento.
      Osa pitää reunan alla mutta suurempi osa oon nähnyt pitää hupun reunan päällä ja reunaa on ohennettu istuvuuden parantamiseksi. Myös kokomaskeja näkee.

• jore83

Mulla on ainakin dyykin jälkeen loitokari hiukan kostea, ja aluspuku kaula-aukon kohdalta märkä, eli jostain ruikkaisee vähäsen,kokokasvomaskia käytettäessä ongelma poistuukin.
        Eli ei se ihan niin tiivis ole kun annetaan ymmärtää, kaulamansetti ja loitokarin mittatilaushuppu jos on niin sit on kyllä tiivis puku

• Hyvä huppu
        jore83 kirjoitti:

Mulla on ainakin dyykin jälkeen loitokari hiukan kostea, ja aluspuku kaula-aukon kohdalta märkä, eli jostain ruikkaisee vähäsen,kokokasvomaskia käytettäessä ongelma poistuukin.
        Eli ei se ihan niin tiivis ole kun annetaan ymmärtää, kaulamansetti ja loitokarin mittatilaushuppu jos on niin sit on kyllä tiivis puku

On se vaan niin, että Loitokarin huppu pysyy kuivana ja on mukava käyttää. Mikäli vuotoja Mars,Mars veljesten luo ja tunnet pysyväsi kuivana. Aaah,mikä nautinto

• Janispetke
        Hyvä huppu kirjoitti:

On se vaan niin, että Loitokarin huppu pysyy kuivana ja on mukava käyttää. Mikäli vuotoja Mars,Mars veljesten luo ja tunnet pysyväsi kuivana. Aaah,mikä nautinto

Joo mulla nyt tuliterä loitokarin kuivahuppu ilman kaulamansettia. Olen kans miettinyt tuota pikkumaskilla sukeltamista. Siinähän ainakin vakiona on se "naama" aukko niin pieni että eihän sine maskia alle saa edes teoriassa, enkä ole uskaltanu leikata sitä pois niin paljo että menis. Nyt olen ohentanut sitä pukukangasta maskinkohdalta mutta kokeilematta on pitääkö. Heittäkääs vähä vinkkiä tähän pikumaski/loitokarihuppu ongelmaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      984
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      924
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe