Kuivahuppu?

icediver

Kysyisin Loitokarin kuivahupusta, miten pitävä se on ilman kaulamansettia? Mites normaalin sukellusmaskin kanssa, pidetäänkö maskia hupun reunojen alla kuten normaalissa neopreenihupussa?

4

1595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mazza1

kyllä se mittojen mukaan tehtynä pitää 100 %. Sukellusasennon kanssa pitää olla tarkempi kun tavallisella kuiviksella, jos pää kohoaa karkaa ilma hupun reunan ali, siis pakko pitää oikeaoppinen vaakasento.
      Osa pitää reunan alla mutta suurempi osa oon nähnyt pitää hupun reunan päällä ja reunaa on ohennettu istuvuuden parantamiseksi. Myös kokomaskeja näkee.

• jore83

Mulla on ainakin dyykin jälkeen loitokari hiukan kostea, ja aluspuku kaula-aukon kohdalta märkä, eli jostain ruikkaisee vähäsen,kokokasvomaskia käytettäessä ongelma poistuukin.
        Eli ei se ihan niin tiivis ole kun annetaan ymmärtää, kaulamansetti ja loitokarin mittatilaushuppu jos on niin sit on kyllä tiivis puku

• Hyvä huppu
        jore83 kirjoitti:

Mulla on ainakin dyykin jälkeen loitokari hiukan kostea, ja aluspuku kaula-aukon kohdalta märkä, eli jostain ruikkaisee vähäsen,kokokasvomaskia käytettäessä ongelma poistuukin.
        Eli ei se ihan niin tiivis ole kun annetaan ymmärtää, kaulamansetti ja loitokarin mittatilaushuppu jos on niin sit on kyllä tiivis puku

On se vaan niin, että Loitokarin huppu pysyy kuivana ja on mukava käyttää. Mikäli vuotoja Mars,Mars veljesten luo ja tunnet pysyväsi kuivana. Aaah,mikä nautinto

• Janispetke
        Hyvä huppu kirjoitti:

On se vaan niin, että Loitokarin huppu pysyy kuivana ja on mukava käyttää. Mikäli vuotoja Mars,Mars veljesten luo ja tunnet pysyväsi kuivana. Aaah,mikä nautinto

Joo mulla nyt tuliterä loitokarin kuivahuppu ilman kaulamansettia. Olen kans miettinyt tuota pikkumaskilla sukeltamista. Siinähän ainakin vakiona on se "naama" aukko niin pieni että eihän sine maskia alle saa edes teoriassa, enkä ole uskaltanu leikata sitä pois niin paljo että menis. Nyt olen ohentanut sitä pukukangasta maskinkohdalta mutta kokeilematta on pitääkö. Heittäkääs vähä vinkkiä tähän pikumaski/loitokarihuppu ongelmaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1381
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1195
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      24
      1139
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      211
      1070
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1051
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      307
      947
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      919
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      895
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      869
    Aihe