Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Dark/Blackmetal bändejä

......

Kertokaa hyviä Darkmetal bändejä. Jotain Cradle of filthin ja Dimmu borgirrin tyylisiä bändejä.

32

2501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _gothick girl90-

      Hyviä bändejä siis... Deathstars, To/Die/for,
      Mistfish, Korn, exodus, Apocalyptica, Slipknot,
      Rammstein... Siinä tuli muutama.

      • aivan oikein

        Kiitti death/blackmetalbändien asiantuntevasta listasta. Paras on kuitenkin toi Mistfish, sumuhämyssä uivia syvän meren kaloja ja Ahdin örinälaulua.


      • Geodesic Dome

        Niin, että yksikään bändi noista ei ole Death metallia, blackistäkään en ole täysin varma koska en tunne deathstars tai mistfish yhtyeitä mutta ei nimestä päätellen ainakaan ole mitään Deathia tai Bläckiä.. -.- huoh esim. Korn? Ei se ole edes Metallia. Rammstein on Industrial Rockia.. Luulis vähä paremmi genret tietävän..


      • Venom82

        hyvä misfish, ässävikasen suosikkibändi LOL


      • Julmuuttaja

        Näköjään viestini oli poistettu palstalta, koska taisin jonkun mielestä kehottaa sinua väkivaltaan.Mutta ei perkele auta ku vaa kirjoittaa uusiksi. Tiedätkö mitä on dark-metal,Black-metal,Death-metal ovat? ilmeisesti et. otetaampa käsittelyyn ensimmäiseksi Deathstars. Deathstars on jöötihumputtelua. to/die/for on paskinta muka metalli synkyttelyä mitä korviini on kantautunut.Mistfishistä en osaa tarkasti sanoa, mutta harmaat aivoni muistelevat sen olevan shockrokki punkilla höystettynä. korn on alternativea, exoduksta en ole kuullut,mutta minulla on sellainen käsitys että se olisi hardrockkia.apocalyptica on sellomusiikkia,Ei missään nimessä metallia.slipknot on hyvä bändi mutta selvästi alternativea/nu-metallia. rammstein on alternativea puhtaimmillaan. Joten sinä kurja saasta ansaitset kuolla, sillä sinun takiasi dark/black/death metalli bändejä kysellyt henkilö voi sinun sanaasi uskoen mennä kauppaan ostamaan to/die/foria ja kuolla tuskallisesti pois huomatessaan mitä paskaa on mennyt ostamaan.minulla on sellainen kuva gooteista että, he ovat asialleen omistautuneita, joten voin sanoa näin genren ulkopuolisena sinun olevan muka gootti,muoti ilmiötä seurannut saasta. alat kumminkin valittamaan että olen mitään tietämätön kakara ja vittú vittu hakkaat mut.... kyllä olen sinua nuorempi,vuosimallia 91.
        mutta tunnen metalli musiikin ja olen omistautunut asialle, enkä ehdota sello poppoon musiikkia kun metallia kysytään.kiitos.

        ja jos joku nyt tahtoo saada tämän viestin pois palstalta, mieti, mieti tarkkaan sillä tämä viesti voi sada yhden idiootin ottamaan asioista selkoa tai huomaamaan että olisi vain parempi kuolla pois.


      • ___
        Julmuuttaja kirjoitti:

        Näköjään viestini oli poistettu palstalta, koska taisin jonkun mielestä kehottaa sinua väkivaltaan.Mutta ei perkele auta ku vaa kirjoittaa uusiksi. Tiedätkö mitä on dark-metal,Black-metal,Death-metal ovat? ilmeisesti et. otetaampa käsittelyyn ensimmäiseksi Deathstars. Deathstars on jöötihumputtelua. to/die/for on paskinta muka metalli synkyttelyä mitä korviini on kantautunut.Mistfishistä en osaa tarkasti sanoa, mutta harmaat aivoni muistelevat sen olevan shockrokki punkilla höystettynä. korn on alternativea, exoduksta en ole kuullut,mutta minulla on sellainen käsitys että se olisi hardrockkia.apocalyptica on sellomusiikkia,Ei missään nimessä metallia.slipknot on hyvä bändi mutta selvästi alternativea/nu-metallia. rammstein on alternativea puhtaimmillaan. Joten sinä kurja saasta ansaitset kuolla, sillä sinun takiasi dark/black/death metalli bändejä kysellyt henkilö voi sinun sanaasi uskoen mennä kauppaan ostamaan to/die/foria ja kuolla tuskallisesti pois huomatessaan mitä paskaa on mennyt ostamaan.minulla on sellainen kuva gooteista että, he ovat asialleen omistautuneita, joten voin sanoa näin genren ulkopuolisena sinun olevan muka gootti,muoti ilmiötä seurannut saasta. alat kumminkin valittamaan että olen mitään tietämätön kakara ja vittú vittu hakkaat mut.... kyllä olen sinua nuorempi,vuosimallia 91.
        mutta tunnen metalli musiikin ja olen omistautunut asialle, enkä ehdota sello poppoon musiikkia kun metallia kysytään.kiitos.

        ja jos joku nyt tahtoo saada tämän viestin pois palstalta, mieti, mieti tarkkaan sillä tämä viesti voi sada yhden idiootin ottamaan asioista selkoa tai huomaamaan että olisi vain parempi kuolla pois.

        Veit sanat suustani, kiitos!!!!


      • Julmuuttaja
        aivan oikein kirjoitti:

        Kiitti death/blackmetalbändien asiantuntevasta listasta. Paras on kuitenkin toi Mistfish, sumuhämyssä uivia syvän meren kaloja ja Ahdin örinälaulua.

        Sinä ihminen! sinua on huijattu, petetty, vedetty nenusta,henkisesti raiskattu! yksikään tuon saastan luettelemista bändeistä ei ole deathia eikä blackkia.ei lähelläkään. äläkä jumalauta kutsu tuota bändi listaa asian tuntevaksi. jos olet ennen täman viestin lukua ostanut niin yritä jumalauta myydä kaikki levyt pois ja osta ,Darkmetal: Ajattara - äpäre levy, Deathmetal: Cannibal corpse - Tomb of the mutilated ja blackmetal: Darkthrone - transilvanian hunger.


      • julmuuttaja
        ___ kirjoitti:

        Veit sanat suustani, kiitos!!!!

        ole hyvä vaan. pitää ny prkl jonkun maailman vääryyksiin puuttua:)


      • .........
        Julmuuttaja kirjoitti:

        Näköjään viestini oli poistettu palstalta, koska taisin jonkun mielestä kehottaa sinua väkivaltaan.Mutta ei perkele auta ku vaa kirjoittaa uusiksi. Tiedätkö mitä on dark-metal,Black-metal,Death-metal ovat? ilmeisesti et. otetaampa käsittelyyn ensimmäiseksi Deathstars. Deathstars on jöötihumputtelua. to/die/for on paskinta muka metalli synkyttelyä mitä korviini on kantautunut.Mistfishistä en osaa tarkasti sanoa, mutta harmaat aivoni muistelevat sen olevan shockrokki punkilla höystettynä. korn on alternativea, exoduksta en ole kuullut,mutta minulla on sellainen käsitys että se olisi hardrockkia.apocalyptica on sellomusiikkia,Ei missään nimessä metallia.slipknot on hyvä bändi mutta selvästi alternativea/nu-metallia. rammstein on alternativea puhtaimmillaan. Joten sinä kurja saasta ansaitset kuolla, sillä sinun takiasi dark/black/death metalli bändejä kysellyt henkilö voi sinun sanaasi uskoen mennä kauppaan ostamaan to/die/foria ja kuolla tuskallisesti pois huomatessaan mitä paskaa on mennyt ostamaan.minulla on sellainen kuva gooteista että, he ovat asialleen omistautuneita, joten voin sanoa näin genren ulkopuolisena sinun olevan muka gootti,muoti ilmiötä seurannut saasta. alat kumminkin valittamaan että olen mitään tietämätön kakara ja vittú vittu hakkaat mut.... kyllä olen sinua nuorempi,vuosimallia 91.
        mutta tunnen metalli musiikin ja olen omistautunut asialle, enkä ehdota sello poppoon musiikkia kun metallia kysytään.kiitos.

        ja jos joku nyt tahtoo saada tämän viestin pois palstalta, mieti, mieti tarkkaan sillä tämä viesti voi sada yhden idiootin ottamaan asioista selkoa tai huomaamaan että olisi vain parempi kuolla pois.

        sori kun on kiva kiusata ihmisiä. kyl mä kuuntelen muitakin bändejä kuin noita...
        enkä ole tehnyt mitään sun viesteilles.
        milloin muuten tulet tappamaan minut ja millä tavalla? ois hyvä tietää et osaan valita etukään oikeanlaisen arkun. en seuraa muuten muotia,
        olen muutenkin pihalla maailman asioista.
        ilmoita päivä ja paikka kun sulla on aikaa tappaa mut. ois kiva päästä vihdoinkin pois tästä maailmasta.


      • julmuuttaja
        ......... kirjoitti:

        sori kun on kiva kiusata ihmisiä. kyl mä kuuntelen muitakin bändejä kuin noita...
        enkä ole tehnyt mitään sun viesteilles.
        milloin muuten tulet tappamaan minut ja millä tavalla? ois hyvä tietää et osaan valita etukään oikeanlaisen arkun. en seuraa muuten muotia,
        olen muutenkin pihalla maailman asioista.
        ilmoita päivä ja paikka kun sulla on aikaa tappaa mut. ois kiva päästä vihdoinkin pois tästä maailmasta.

        ensinnäkin tämä ''......'' kysyi Black/Dark-metal bändejä, sinä saasta isket apocalypticaa ja muuta kevyen mettalin edustajia. se osoittaa, että et tunne musiikkia yhtään.''......'' kaikessa sinisilmäsyydessään olisi voinut mennä ostamaan ostoskassillisen paskaa ja houmata menneensä ostamaan kaikke muuta mitä pyysi. pointti minun viestissäni ei ollut sinun tappamisesi vaan kertoa sinulle että asioista joista ei tiedetä vitun vertaa ollaan turvat kiinni.kiitos.


      • julmuuttaja
        ......... kirjoitti:

        sori kun on kiva kiusata ihmisiä. kyl mä kuuntelen muitakin bändejä kuin noita...
        enkä ole tehnyt mitään sun viesteilles.
        milloin muuten tulet tappamaan minut ja millä tavalla? ois hyvä tietää et osaan valita etukään oikeanlaisen arkun. en seuraa muuten muotia,
        olen muutenkin pihalla maailman asioista.
        ilmoita päivä ja paikka kun sulla on aikaa tappaa mut. ois kiva päästä vihdoinkin pois tästä maailmasta.

        niin unohdin vielä mainita että en syytä sinua viestini katoamisesta.


      • KErros
        Julmuuttaja kirjoitti:

        Näköjään viestini oli poistettu palstalta, koska taisin jonkun mielestä kehottaa sinua väkivaltaan.Mutta ei perkele auta ku vaa kirjoittaa uusiksi. Tiedätkö mitä on dark-metal,Black-metal,Death-metal ovat? ilmeisesti et. otetaampa käsittelyyn ensimmäiseksi Deathstars. Deathstars on jöötihumputtelua. to/die/for on paskinta muka metalli synkyttelyä mitä korviini on kantautunut.Mistfishistä en osaa tarkasti sanoa, mutta harmaat aivoni muistelevat sen olevan shockrokki punkilla höystettynä. korn on alternativea, exoduksta en ole kuullut,mutta minulla on sellainen käsitys että se olisi hardrockkia.apocalyptica on sellomusiikkia,Ei missään nimessä metallia.slipknot on hyvä bändi mutta selvästi alternativea/nu-metallia. rammstein on alternativea puhtaimmillaan. Joten sinä kurja saasta ansaitset kuolla, sillä sinun takiasi dark/black/death metalli bändejä kysellyt henkilö voi sinun sanaasi uskoen mennä kauppaan ostamaan to/die/foria ja kuolla tuskallisesti pois huomatessaan mitä paskaa on mennyt ostamaan.minulla on sellainen kuva gooteista että, he ovat asialleen omistautuneita, joten voin sanoa näin genren ulkopuolisena sinun olevan muka gootti,muoti ilmiötä seurannut saasta. alat kumminkin valittamaan että olen mitään tietämätön kakara ja vittú vittu hakkaat mut.... kyllä olen sinua nuorempi,vuosimallia 91.
        mutta tunnen metalli musiikin ja olen omistautunut asialle, enkä ehdota sello poppoon musiikkia kun metallia kysytään.kiitos.

        ja jos joku nyt tahtoo saada tämän viestin pois palstalta, mieti, mieti tarkkaan sillä tämä viesti voi sada yhden idiootin ottamaan asioista selkoa tai huomaamaan että olisi vain parempi kuolla pois.

        Mitäs bändejä suosittelisit sitten >:P


      • julmuuttaja
        KErros kirjoitti:

        Mitäs bändejä suosittelisit sitten >:P

        suosittelisin skandinaavisen black metallin saralla(koska se ilmeisesti tätä ''....'' kiinnostaa) vanhaa mayhemia, emperoria, beherittiä, burzumia, immortalia, darkthronea, gorgorothia, dark funeralia, vanhaa satyriconia, vanhaa thyranea ja barathrumia tottakai. tuossa oli sellasia bändejä joitten levyjä löytää kohtuu helposti vaikka kampin anttilasta ja on hyvä tutustua genreen näitten kautta.
        Darkista voisin suositella Ajattaraa.

        ja tottakai jos vanhat bm pierut kiinnostavat niin venomia, bathorya, mercyful fatea.


      • mesobored

        siis kysymys oli dark/blackmetal bändeistä!!!
        mikää noist ei kuulu kyseisee kategoriaan... deathstars on ainut..


      • yamann

        eh, miten noi liittyy noihin samoihin genreihin mitenkään?
        jokanen on erigenrestä, trash & punk tosiaan on samantyylistä kuin melo blackis


    • Geodesic Dome

      Black metal bändejä mm. Emperor, Mayhem, Horna, Beherit, Burzum, Darkthrone ja Archgoat. Siinä muutama erittäin hyvä Black Metal bändi. Sitten darkista en tiedä kummemmin mutta itsellä ainakin soinut sen niminen bändi kuin Dornenreich, joka on erittäin taidokkaasti tehtyä dark metallia.. :) sitten vielä jos death metal kiinostaa niin voin mainita muutaman deathi bändinkin. Cannibal Corpse (perus), Carcass, Wormed (brutal dm), Lithuria (brutal), Death, Devourment (brutal), Deicide, Dismember ja Nile. Kyseiset dm bändit eivät ole sitä melodista paskaa mitä kaikkialla soi kuten Children Of Bodom tai Opeth yms. Vaan sitä perinteistä mättöä.

      Toivottavasti tuo auttoi vähän.

    • satanicwrath666moonblood

      ei hitto.. Nuo on vaa jotai kaupallista paskaa.
      Kannattais kuunnella vanhaa kunnon Moonbloodia
      tai Judas iscariottia.
      Myös Nargaroth ja Azhubham Haani on kuuntelemisen
      arvoisia..

      • Geodesic Dome

        Listaamiani bändejä vai noita pop bändejä mitä tuolla aiemmin on mainittu? :D


      • mesobored

        ai Burzum, Beherit, Darkthrone jne on kaupallista paskaa!! et oo tainnu kuunnella Burzumia, se on niin kaukaan kaupallisest ku vaan voi olla!! kuka jaksaa kuunnella laulajan "kiljumista" jos ei ymmärrä mitään black metallin päälle? joten tuskin wannabe-metallistit kestää kuunnella sellaista tulkitsemista mitä ne ei ymmärrä... ja jos suuri osa true blackkiksistä kuuntelee jotain bändii koska ne soittaa hyvää musaa ni se ei tarkota et niitten musa ois kaupallista vaan että ne bändin jäsenet on neroja!! säkin taidat kuunnella kaupallista paskaa ku kaikki mun tutut metallihemmot kuuntelee judas iscariottia...


      • mesobored

        ai Burzum, Beherit, Darkthrone jne on kaupallista paskaa!! et oo tainnu kuunnella Burzumia, se on niin kaukaan kaupallisest ku vaan voi olla!! kuka jaksaa kuunnella laulajan "kiljumista" jos ei ymmärrä mitään black metallin päälle? joten tuskin wannabe-metallistit kestää kuunnella sellaista tulkitsemista mitä ne ei ymmärrä... ja jos suuri osa true blackkiksistä kuuntelee jotain bändii koska ne soittaa hyvää musaa ni se ei tarkota et niitten musa ois kaupallista vaan että ne bändin jäsenet on neroja!! säkin taidat kuunnella kaupallista paskaa ku kaikki mun tutut metallihemmot kuuntelee judas iscariottia...


    • asdfafaaaaa

      mene metallipalstalle? Siellä sitä sun lahjattomien ihmisten tekemää örinää kuunnellaan, ei tääl.

    • Jrockgoottari

      hei kertokaa nyt joku viimein mikä bändi on Mistfish?!? yritin googlettaa myspasettaa ja yuotubettaa mut en löyä mitään?!! kukaan frenu ei o kuullu täst uudesta bändistä ja mä tykkään kaikist noista muista mitä mainittii eli saleen tostakin tykkäisin. tänx!

      • .......

        No kiitos kaikille...! Mut miten väänsitte tollasest kysymyksest tappelun??! xD


      • mesobored

        et oo koskaa kuullu misfitsistä??? varmaa kuuluisin punk bändi ever... tää yks ei vaan osannu kirjottaa sitä oikein.


    • mesobored

      en tiiä mihin genreen tää bändi lokeroidaa mut kai se käy tohon darkmetal kategoriaan.. eli bändi ois Graveworm.

    • mesobored

      ai niin jos kerran haluat tietää myös blackkis bändei ni yks mikä on pakko mainita on Carpathian Forest!! ja sit darkkiin viel Black Swan...
      ja jos joku ihmettelee miks mult on sama viesti kahteen kertaan eri otsikol ni oikuttelevan koneen syytä... eli turha alkaa pottuilee siitä..

    • Life Burns

      Jokaisella oma mielipide death-, dark- ja blackmetal bändeistä.
      Jonkun mielestä jokin ei voi olla ja toisen mielestä voi.
      Minun mielestä Apocalyptica on goottiuteen sopivaa musiikkia, koska me ollaan kuitenkin gootti palstalla. Cradle of filth on hyvä esimerkki.

      • ancient_behemoth

        Itse ainakin kuuntelen mayhemia ja megadethiä :D
        megadeth ei oo kyl mitää darkii tai pläkkist mut just kova bändi..
        Ja tiedoksi vain etää moonblood ja judas iscariot on vaa jotai kohinaa ja surinaa eikä kukaa semmosa kuuntele..


      • angramain'yo
        ancient_behemoth kirjoitti:

        Itse ainakin kuuntelen mayhemia ja megadethiä :D
        megadeth ei oo kyl mitää darkii tai pläkkist mut just kova bändi..
        Ja tiedoksi vain etää moonblood ja judas iscariot on vaa jotai kohinaa ja surinaa eikä kukaa semmosa kuuntele..

        Moonblood ja Judas Iscariot kohinaa?? Vittu et tiedä mistään mitää...


    • teinit

      Dimmu Borgir ei oo darkmetallia nähänykkää. Kuunnelkaa Finntrollia ja juokaa kaljaa teinit.

    • SVeen

      Enpä tiiä onko noi dimmut ja cradle of filth mitää bläkkistä mut samankaltasia bändejä ainaki: old mans child, borknagar, the kovenant

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2238
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1934
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      77
      1658
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1321
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe