Mistä laadukkaita, Suomessa käsintehtyjä saippuoita? Markkinoiltako vain, kotiseutupuodeista?
Olisiko nettiosoitteita tai putiikin suuntaa lempisaippuoista kertoa?
Olen ihastunut näihin ulkomailta tilaamalla, mutta haluaisin löytää Suomalaisen Tuotteen vastaavanlaisilla ominaisuuksilla (vaahtoaa runsaasti, ei kuivata ihoa, sisältää hoitavia ainesosia).
Kiitän ja kumarraN!
Käsintehdyt saippuat?
4
1924
Vastaukset 4
- tästä lukenut
googlen kautta. Onko kokemuksia kasvopesussa?
- .............
olen käyttänyt sekä kasvoille, että muutaman kerran jopa hiuksille. Ihania tuotteita ovat ja näihin jää koukkuun. Sola saippuoita tilaan netistä KiMamista.
- saffi
............. kirjoitti:
olen käyttänyt sekä kasvoille, että muutaman kerran jopa hiuksille. Ihania tuotteita ovat ja näihin jää koukkuun. Sola saippuoita tilaan netistä KiMamista.
ostan Sola saippuaa Helsingissä Ekolosta (Porthaninkadulla). aivan ihanaa päänahalle!
solan lisäksi olen käyttänyt päänahan huuhtomiseen vedellä laimennettua sitruunamehua, (tai toisinaan sitruunamehua sellaisenaan suoraan päänahkaan, annan vaikuttaa muutaman minuutin ja huuhtelen pois), tämä auttanut hilseilyyn.
- Anonyymi
Itse tilasin halvalla Helsingissä käsintehdyn saippuan
https://tellervokauppa.com/kauppa/piparminttulaku
Tuoksuu hyvältä ja vaahtoutuu mukavasti. Sopii myös koko kropalle ja tällä olenkin suihkussa pessyt koko kropan. Suosittelen ja itse tilaan täältä ehdottomasti jatkossakin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4081757- 1451141
- 671083
- 881081
- 1011014
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku143847- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50679En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654