Naisten testit miehille

mies ihan pihalla

Tapasin kivan naisen alle kuukausi sitten. Hän osoitti heti kiinnostusta minuun, mutta nyt yhteydenotot ovat muuttuneet vähän yksipuolisiksi. Ajattelen häntä joka päivä 24/7 ja jo parin päivän katko yhteydenpidossa ottaa koville. Päädyn siis ottamaan häneen yhteyttä vaikka ei kai pitäisi. Hän kyllä vastaa aina mielellään ja juttua sitten riittääkin tuntikausia.

Olen tässä miettinyt syitä miksi hän ei ota minuun yhteyttä juuri ikinä ensin. Onko kyseessä joku taistelu vallasta eli ns. TESTI miehelle, vaikka molemmat tuntuvat toisistaan pitävän? Reputinko jo tämän testin, kun en odottanut hänen yhteydenottoaan? Pystynkö korjaamaan asian?

Ajattelin sellaista, että odotan vaikka viikon verran josko hän ottaa yhteyttä. Ihan vaan nähdäkseni onko hän oikeasti kiinnostunut minusta.
Tietty jos yhteydenottoa ei tule, lienee parasta unohtaa koko nainen.

Mitä olette mieltä?

13

2989

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikko moro

Viikko on lyhyt aika. Joko nainen on niin tyhmä, että testailee sua tai sitten ei olekaan susta yhtä kiinnostunut kuin sinä hänestä. Teepä niin, että annat hänen ottaa seuraavaksi yhteyttä. Ihan sama meneekö siihen viikko tai kaksi kuukautta. Tällä hetkellä annat kaiken huomion naiselle, vaikka hänen pitäisi huomioida sinut ottamalle yhteyttä.

• en aio odottaa

En aio odottaa viikkoa kauempaa. Kuka tahansa järjellinen ihminen ottaa yhteyttä sinä aikana jos on kiinnostunut. Aion unohtaa koko tapauksen jos menee yli viikko.

• kaveri...

näyttää tässä pahoin todennäköiseltä, enpä ihmettelisi että toisessa päässä on pantu salamia piiloon täyttä häkää jo pitkän aikaa...

• ...

Tää nyt kuulostaa vähän stereotypionnilta, mutta oikeasti, onko maailmassa olemassa tuollaisia miehiäkin, jotka oikeasti "kärsii" lemmentuskista? Olen aina naisena aatellut, että miehet osaavat ottaa suhteet jotenkin kylmemmin, sillä välin kun naiset miettivät päätänsä puhki. Mutta hienoa, että olin väärässä :)

Itse olen vastaavassa tilanteessa, paitsi että olen nainen. Itse laittelen miehelle viestejä ja hän soittelee. Haluaisin pitää yhteyttä enemmänkin, ja soitella, mutta 1) koska en tiedä miehen työvuoroja & muita aikatuluja ja 2) todellisia tunteita miuta kohtaan, niin en aina uskalla edes viestiä. Ja toisaalta ujostuttaa, kun en tiedä haluaako hän että soitan. Itse kyllä vastaan aina mielelläni ja ilahdun kun hän soittaa :) Omatunto naputtaa kun en saa soitetuksi, mutta aina se vaan jää..

Ei kaikki ole testiä (tosin joidenkin kohdalla voi olla), mutta ehkä jonkinlainen hienovarainen pyyntö, että soittelehan sinäkin välillä, voisi tepsiä? Jos ei, niin kyseessä voi olla jokin testi, ujous tai ihan mikä vaan. Voi kun me ihmiset uskallettaisiin puhua suoraan toisillemme, ei tarvitsi arvailla tälleen..

• nainen---

että moni mies tykkää enemmän soitella kuin lähetellä viestej. riippuu kait ihmisestä.

alkuperäiselle: kannattaa tosiaan antaa toisen ottaa myös yhteyttä. itselleni on käynyt niin, että mies ottaa monesti yhteyttä ja juuri viikon tai kahden jälkeen kyllästyykin minuun. itse kyllä alankin sitten parin päivän jälkeen jo uskaltautua itsekin pitämään yhteyttä. riippuu ihmisestä. vastaamatta jättäminen on usein selvä merkki siitä ettei kiinnosta. vielä ei viikon jälkeen kuitenkaan kannata alkaa tunteista kyselemään. jos tapailette kuitenkin niin se on jo hyvä merkki.

liiankaan innostunut ei saa olla. minusta vaan alkanut tuntua, että mies saa olla innostunut, mutta nainen ei.

• on kyllä

Kyllä miehetkin kärsii "lemmentuskista" kun kiinnostava nainen osuu kohdalle. En vaan jaksaisi näitä iänikuisia "pelejä", joita naiset pelaavat.

• heti...
        on kyllä kirjoitti:

Kyllä miehetkin kärsii "lemmentuskista" kun kiinnostava nainen osuu kohdalle. En vaan jaksaisi näitä iänikuisia "pelejä", joita naiset pelaavat.

pelien pelaaminen ei lopu koskaan

• mutta..
        on kyllä kirjoitti:

kyllä ne miehetkin pelaa. Itse olen nainen ja kyllästynyt miesten testeihin ja peleihin.

• ja silti näin
        mutta.. kirjoitti:

kyllä ne miehetkin pelaa. Itse olen nainen ja kyllästynyt miesten testeihin ja peleihin.

Vaikka kuinka taistelen mielessäni näitä sukupuolille jaettuja stereotypioita vastaan, niin en voi sille mitään, että minusta tuntuu kivalta, jos mies osoittaa enemmän innokkuutta ja ottaa minuun ahkerasti yhteyttä. Kyseessä ei ole mikään valtapeli, vaan sellainen asia, joka ilmeisesti liittyy syvälle iskostuneisiin asioihin, joihin ei välttämättä edes järjellä voi vaikuttaa. Jos on itse vähän epävarma omasta viehättävyydestään, mitä aika moni nainen on, niin miehen innokkuus tukee ajatusta, että minä kelpaan, minä olen tarpeeksi hyvä. Ei tämä takoita, ettenkö ottaisi paljon myös miestäni huomioon seurustelusuhteessamme, mutta luulen nauttivani hänen yhteydenotoistaan juuri tämän takia.

• sitä silti
        ja silti näin kirjoitti:

Vaikka kuinka taistelen mielessäni näitä sukupuolille jaettuja stereotypioita vastaan, niin en voi sille mitään, että minusta tuntuu kivalta, jos mies osoittaa enemmän innokkuutta ja ottaa minuun ahkerasti yhteyttä. Kyseessä ei ole mikään valtapeli, vaan sellainen asia, joka ilmeisesti liittyy syvälle iskostuneisiin asioihin, joihin ei välttämättä edes järjellä voi vaikuttaa. Jos on itse vähän epävarma omasta viehättävyydestään, mitä aika moni nainen on, niin miehen innokkuus tukee ajatusta, että minä kelpaan, minä olen tarpeeksi hyvä. Ei tämä takoita, ettenkö ottaisi paljon myös miestäni huomioon seurustelusuhteessamme, mutta luulen nauttivani hänen yhteydenotoistaan juuri tämän takia.

Osoittaa selvemmin kiinnostustaan vaikka kuinka nauttisikin saamastaan huomiostaan.

En tajua miten jotkut kauniit naiset voivat olla niin epävarmoja itsestään, että odottavat miehen tekevän kaikki aloitteet?

Ei kukaan mies jaksa viikkokaupalla liehitellä naista, joka ei itse tee koskaan (tai todella harvoin) aloitteita.

• edelliseen
        sitä silti kirjoitti:

Osoittaa selvemmin kiinnostustaan vaikka kuinka nauttisikin saamastaan huomiostaan.

En tajua miten jotkut kauniit naiset voivat olla niin epävarmoja itsestään, että odottavat miehen tekevän kaikki aloitteet?

Ei kukaan mies jaksa viikkokaupalla liehitellä naista, joka ei itse tee koskaan (tai todella harvoin) aloitteita.

Todella itsevarma saa mies olla, että jaksaa uskoa kauniin naisen kiinnostukseen, jos aloitteet on aina miehen vastuulla.

• sgwsrhs
        ja silti näin kirjoitti:

tykkääväsi suhteesta, jossa mies on aktiivisempi ja huomioivampi ja nainen passiivisempi. En ikinä, missään tapauksessa haluaisi kuluttaa päivääkään elämästäni tuollaisen prinsessan kanssa, vaikka olisi viimeinen nainen maan päällä.

• samaa mieltä
        sgwsrhs kirjoitti:

tykkääväsi suhteesta, jossa mies on aktiivisempi ja huomioivampi ja nainen passiivisempi. En ikinä, missään tapauksessa haluaisi kuluttaa päivääkään elämästäni tuollaisen prinsessan kanssa, vaikka olisi viimeinen nainen maan päällä.

Kyllä se tasapainosessa hyvässä suhteessa pitää olla 50-50. Jos ei tämä onnistu edes ensimmäisten kuukausien aikana, tuskin myöhemminkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1423
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1390
    3. 76
      1165
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1115
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      975
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      971
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      942
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      885
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      68
      866
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe