Mistä saisi apua koviin kipuihin jotka johtuvat selän rappeutuneista välilveyistä,hermokipua toisessa jalassa,välillä puutumista. Fysikaalisessa antoivat ohjeita ja sanoivat että vaikka jumpatessa sattuu niin tee vaan. Mutta joogassa esim ei saisi sattua.Mihin uskoa koska nyt kun olen tehnyt fysikaalisen ohjein jumppaa niin taas sain hermokivun takaisin joka oli poissa n.2kk...mihin uskoa...entäs osteopatia,kiropraktia? kiitos jo etukäteen vastanneille :))
VÄLILEVYN RAPPEUTUMA
5
2628
Vastaukset
- venyttelytekniikoista apua.
Jos varaa on, vaivasi on osteopaattien/kiropraktikkojen ominta aluetta.
Itsellä lannerangan-alueen kivut käyvät sietämättömiksi, ellen venyttele selkärankaa.
Sehän sattuu vaan ekavedoilla. Olen aivan itseoppinut selkäni omahoitaja.
Tasaisella alustalla vuoroin rintarankaa, sitten lannerankaa.
Osaisin neuvoa sinulle tekniikan.
Venyttelyllä rappeutuneet alueet saavat happea ja verenkierto paranee.
Tukikudosten koko selän alueella pitää olla syvine lihasksineen vahvassa kunnossa.
Ei kannettu vesi kaivossa pysy eli kroppa on treenattava, rakennettava ensin kuntoon.
Pitempi juttu, mut palkitsee alkupäivistä alkaen.- Venyjä
...tietää millaisia liikkeitä kroppasi eteen teet? Pystytkö kuvailemaan niitä kirjoittamalla?
- Terve joogi
Ensisijaisesti usko lääkärin ohjeita jos haluat säilyttää liikkumiskykysi mahdollisimman pitkään.
Sohvaperunana makaaminen ei ainakaan auta, sen minäkin joogaajana tajuan. - Memu
Sinun kannattaisi varmasti käydä selkäsi kanssa jossain muuallakin kuin tavallisella fysioterapialla. Mieheni kävi Selkäklinikalla, (joita muutama Suomessa)ja sai avun selkäkipuunsa ja välttyi myös leikkaukselta. Kipu oli alussa niin kova, että makasi olkkarin lattialla viikon ja nukkuikin siellä, ilman patjaa..
- Nimetön
Kiitos kaikille vastanneille ! Ja hyvää kevättä,kivutonta sellaista. Olen päättänyt kokeilla kiropraktikkoa,mutta pelottaa...tosin ehkä turhaan..parempi näin kuin kestää jatkuvaa kipua,särkylääkkein voimin en aio elää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984