Jos pettäisit humalassa pitkäaikaista tyttöystävääsi, kertoisitko? Suhde siis toimiva ja olet tyytyväinen, mutta kännissä töpeksit, kun kohtasit unelmiesi naisen, joka vielä on kiinnostunut sinusta. Mitä tekisit?
Jos petät, kerrotko?
11
1012
Vastaukset
En ole edes huonossa suhteessa koskaan pettänyt, joten ajatus on perin hypoteettinen. Olen kuitenkin varma, etten ikinä kertoisi. Riippumatta siitä, aikoisinko jatkaa jo olemassa olevaa suhdettani vai en. En ainakaan kertoisi keventääkseni omaa sydäntäni. Eikä minua siinä tilanteessa sen enempää kiinnostaisi, olisiko kumppanillani oikeus tietää.
Jos kyseessä todellakin olisi "unelmieni nainen", niin sitten eroaisin, alkaisin seurustelemaan hänen kanssaan, enkä edelleenkään kertoisi pettämisestäni.- non-white trash
Vain hutsahtavat harrastavat moisia
- vili
misään nimessä kertoisi.
- jatkokysymys
jäisit kiinni (joskaan ei täysin vedenpitävillä todisteilla) myöntäisitkö?
- Mies pimpan päälle
Sääntö sanoo, että pitää kieltää kaikki vaikka jäis pillun päältä kiinni.
..en kertoisi.
Mikäli kohtaisin unelmien naisen niin ehkä mä haluaisin tutustua siihen.
Mikäli se edelleen olisi unelmien nainen, niin mä ehkä koeajaisin sen.
Mikäli se edelleen olisi unelmien nainen, niin mä jättäisin vaimon.
Ainut ongelma tuossa koko kuviossa on, että unelmieni naista ei ole olemassa.
Mikäli kuvitellaan, että sellainen olisi kuitenkin olemassa niin se ei alkaisi varatun ukkomiehen kanssa millekään.- nuo miehet
vastakysymys ilman moraalisaarnoja: haluaisitteko vastaavassa tilanteessa tietää naisenne pettäneen teitä?
- -k32v-
jaa et pitkä parisuhde? ihan tyyliin useita vuosii vissiin? (joilleki kun puoliki vuotta on pitkä parisuhde..)
nii. luuleeks jengi, et jos on pitkää ollu yhes, nii se parempi puolisko ei tajuis et jotai olis tapahtunu?
tää ehkä suuttuis enempi siitä, et jos tää kysyis paremmalta puolikkaalta ja se valehtelis, kuin siitä sen varsinaisesta tempauksesta. ja sit jos se tunnustais nii se sais katuu jonkuaikaa, mut sit sais anteeks eikä asiaan palattais ellei se toinen puolisko haluais.
et niinku ei olis pakko kertoo, jos tää ei kysyis tai jos ei omatuntoo kolkuttais.
tää toimis tolleen iteki.
on se ns. helppo ja mamiksen tie, jos on munaa tökkiä sitä kys. elintä ympäriinsä niin on suotavaa omata myös sen verran palleja et pystyy elämään sen tuoman syyllisyyden tunteen kanssa.
- heh.....................
mutta kännissä töpeksit"jooooooooo tietysti,ja muisti meni kokonaan eix? voi voi ihan vanhanaikainen vitsi.
- scale
Kertomisen tarkoitushan ei tässä tapauksessa olisi rehellisyys ja avoimmuus, vaan taakan työntäminen omilta harteilta kumppanin kannettavaksi.
Mikäli nainen ei koskaan saisi tietää, hänen näkövinkkelistään ei mitään olisi koskaan tapahtunutkaan, korkeintaan äijä olisi muuttunut hövelimmäksi omantunnon tuskissaan.
Tämäkin kuuluu niihin kysymyksiin, joihin vastaaminen on vaan arvailua. Tosipaikka vasta kertoisi, mitä sitten tekisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852429Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4792397Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211521Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771492Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔351260- 251223
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2721135Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1091112