NO minkälainen paikka se NÄKKÄLÄ on ???? Onko siellä edes NAISIA???!!!
NÄKKÄLÄ
9
7439
Vastaukset
- nam nam..
juu on näkkälässä naisiaki, on tummaa ja vaaleaa, pyllyn muotojaki joka lähtöön. ja onhan näkkälä kunnan hienoimpia paikkoja!
- että...
siellähän on niin mukavat immeiset että..
- jux
onhan tämä hieno kylä. täällä elää pieni ja hieno KANSA. Nyt kun on laajakaista,ja kaikki muutkin hiehot tai tuli kirjoitusvirhe
- se salainen ihailija
Onhan sielä Näkkälässä yks aivan hurmaava mies mutta on vain valitettavasti varattu..
- hurmaava mies
se salainen ihailija kirjoitti:
Onhan sielä Näkkälässä yks aivan hurmaava mies mutta on vain valitettavasti varattu..
En mie ole varattu..laita puhelin numero tänne niin mie soitan, saat minusta hyän isännän;)
- V:viikset
hurmaava mies kirjoitti:
En mie ole varattu..laita puhelin numero tänne niin mie soitan, saat minusta hyän isännän;)
Onko vaimos pelkkä, yleiskone ja laskujenmaksaja.
- Näkkälä
V:viikset kirjoitti:
Lainaahan kirjastosta sellainen DVD-levy, jonka nimi on Näkkälä. Kannattaa katsoa.
- .........
V:viikset kirjoitti:
Ei mulla ole vaimoa:) Onneksi!
- Anonyymi
Näkkälässä on kaikkea mitä tarvitaan.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112433- 1721605
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241370
- 1201277
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721199Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966