Teen työharjoittelua vanhusten parissa, ja haluaisin pitää heille laulu-/musiikkituokion. Mitä (vanhempia) lauluja olisi hyvä laulattaa?
Kiitos jo etukäteen!
Musiikkia vanhuksille?
6
7440
Vastaukset
- aulaemäntä
missäpäin suomea olet ,olen oulussa
- Juhafriikkikauhee
Kuules siellä on paljon vanhoja lauluja jotka sopii vanhuksille.
Kysy heiltä kuitenkin onko siellä Hectorin tai Juicen fanittajaa ja vedä joku heijän klassikoistaan kuten mm Hectorin Lumi teki enkelin eteiseen tai Vanhat polkupyörät sekä Juicen Viidestoista yö tai Usko sinä vaan.
Sitten on mm Kuoppamäen Jukan biisejä kuten Sininen ja valkoinen, Pieni mies, Paljon sanomatta jää, Jari Sillanpään Satumaa, Katri-Helenan Me teimme sen, Helena Siltalan Ranskalaiset korot, Marion Rungin Tipitii, Paula Koivuniemen Tom tom tom, Katri Helenan Satulinna, Joel Hallikaisen Kuurankukka, Kari Vepsän Onnenmaa, Jukka Kuoppamäen rokimpi Radiosta rokin kuulen(mun jalkani jyskyttää), Suvi Teräsniskan Hento kuiskaus, Yön Pettävällä jäällä mikä ettei sopii vanhuksille, ja lisää...
Arja Korisevan Kuningaskobra, Rainer Frimanin Linnut, Juha Vainion Kotkanpoikii ilman siipii, Juha Vainion Albatrossi, Taiskan Mombasa ja vaikka mitä vielä...- Ekivihreitä
Enpä usko etttä noista on yksikään vanhusten mieleen.Eiköhän vanhukset halua laulaa heidän nuoruuden kappaleita.Esim.Teijo Juotselaa ,Olavi Virtaa ,Laila Kinnusta , Henry Thiili ,Erkki Junkkarinen ,Reijo Taipaletta ja Eino Grön .
- Anonyymi
Ekivihreitä kirjoitti:
Enpä usko etttä noista on yksikään vanhusten mieleen.Eiköhän vanhukset halua laulaa heidän nuoruuden kappaleita.Esim.Teijo Juotselaa ,Olavi Virtaa ,Laila Kinnusta , Henry Thiili ,Erkki Junkkarinen ,Reijo Taipaletta ja Eino Grön .
Muistaakohan vanhat ihmiset Matalan torpan balladi tai Metsäkukkia?
- Jotain kaunista
Väsynyt,maailman onttouden peluri,jopa sanojen vankilassa.huikeisevan Eevan kolmio sytyttää..
- Anonyymi
Yhteislaulutuokiossa on voimaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6799429Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603626Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4712470- 1381496
- 371493
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl141373Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091332- 941217
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h661171Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää791087