Haistakaa koko suku pitkän paska!

(n)

Tekee mieli entistä enempi pistää välit poikki koko perheelle ja sukuun. en näköjään ookkaan tervetullut!

16

2824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petroach

? O_______O

• joskus tosiiiiii paljon...

vai mitä tunari?

• kunnolla

ja nyt pitäs mennä sukulaisten luo kun on munattu oikein kunnolla vai?
      Ota vastuu tekemisistäs, kiiiiitoooosss

• Hjeee

No kyllä sukulaiset joskus kohtelevat epäasiallisesti ihan
        ilman syytäkin, varsinkin jos suvussa on juoruämmiä, jotka ovat
        levittäneet jotain perättömiä juoruja.

Alkuperäiselle sen verran lohdutusta, että et sinä ole sukulaisiasi
        valinnut. Ystävänsä voi valita, mutta sukulaisiaan ei. Ei sukulaisten
        kanssa ole pakko olla tekemisissä. Jos et viihdy heidän kanssaan,
        eivätkä he arvosta sinua, niin haistata paskat koko porukalle
        ja elä elämäsi kuten itse haluat. Säästytpä samalla kutsuilta
        johonkin kummin kaiman pojan rippijuhliin, jotka eivät kiinnosta
        kiviäkään.

• sellaista armastusta

voi lähisuvun
      kanssa olla

usein uusi miniä
      sukuun voi laukaista
      kokonaisten tapahtumien
      ketjun, mikäli ei hyväksy
      miehensä sukulaisia

alkaa panettelu ja juoruilu

puolten valinta

sisarukset miehen usein koetaan
      pahimpana mahdollisena miniöiden osalta

näin se menee

vaimo on valittava, mikäli mielii piparia saada

sukulaissuhtee katkeaa ja kutsut jää postittamatta
      hyvä niin jos on ollakseen

unohtakaa lapsuuden hyvät perheenne

ne eivät palaa, kun kuviot muuttuu ja pakat sekoitetaan uudestaan

aina ei ole syy vain sepissä.. joskus syyt löytyy uudisraivaajista.. raivaavat tilan VAIN ja ainoastaan itselleen..

UNOHTAKAA SUKUNNE !

• kummitätikulta

Kylläpäs nyt kiltti kulta lapsonen puhuu rumasti.
      Parempi onkin, ettei tule enää soittamaan suuta meille, sillä meidän perheessä ei tuollaista kieltä käytetä.

Olenkin aina ollut sitä mieltä, että kummilapsenii vanhemmat ovat olleet kovin leväperäisiä kasvattajia.
      Nythän se tässäkin huomataan.
      Hyi.

• ja sinäkö se olet

paras mahdollinen kasvattaja? Kuulostat ilkeältä, muiden arvostelijalta.

• kummitätikulta

Ei kummeilla ole kasvatusoikeutta eikä -velvollisuutta. Hänet on valittu kummiksi sen mukaan, millaiset kummilahjat häneltä mahdollisesti irtoavat.
        Tuolle kersalle ei mitään, jos tulee silmille hyppimään.

• VIERAS132421

just nii SUKU SAA HAISTAA PIIIIIIIITKÄT MYÖS TÄÄLTÄPÄIN, ALAN ELÄÄ OMAA ELÄMÄÄ JA EHKÄ JONAIN PÄIVÄNÄ KOSTO ELÄÄ

• JK

LAITA VAAN

• jk

laita vaan

• .............

Mullakin on sairaan v*ttumaiset sukulaiset. Narsistisia psykopaatteja koko sakki. Onneks tuossa muutama vuosi sitten lopetin yhteydenpidon niihin kusipäihin, monelta ikävyydeltä oon sen ansiosta säästynyt.

• sammakko 67

Samat sanat. Oli vähänaikaa sitten sukujuhlassa,oli sitten ensimmäinen ja viimmenen
      kerta. Voi kristus millaisia kyrpänaamoja ja valitettavasti en löydä tarpeeksi pahoja sanoja
      kuvaamaan. Itse tulen lähes jokaisen ihmisen kans hyvin,toimeen mutta en sukulaisten kanssa.

• koriatyylilyyli

sammakolle kelpaa ruvpisammakko vain. mene ja lätistele lätäkössä ja hypäää selkään. ei sillän naamalla väliä.

• Rajat rakkautta

Mitenkähän vittumainen olet itse, vaaditko kaiken tapahtuvan sinun säännöilläsi, vaikka ne olisivat kuinka moraalittomat ja pahantahtoiset.
      Ei koko suvun tarvitse tanssia pillisi mukaan mukkan , sinun on aika kantaa vastuu tekemistäsi ihan itse, elättää itsesi, ei se kuulu läheisillesi.

Mielllään läheisesi näkevät sinun kantavan vastuun elämästäsi, ovat siitä hurjan onneliisia ja uskkovat sinunkin silloin olevan onnellinen. Miellellään ova apunasi, hoitavat lapsiasi tarvittaessa, mutta eivät juopporeissulle pääsemiseksi.

Rajat ovat hyvät myös aikuisella ihmiselle, kun ne joku asettaisi, sillä silloin on varma että joku todella rakstaa aidosti, Rajat ovat oikeaa rakkautta.

• nars. uhri

"Rajat ovat oikeaa rakkautta."

Onko se sitten rakkautta, että täysi-ikäinen ei saa päättää, kenen kanssa hän seurustelee, mille alalle hän opiskelee, missä tekee elämäntyönsä jne.? Kohtuus kaikessa!
        Kyllä autoritääriset rajat tuhoavat ihmisen omantunnon ja itsetunnon, vaikka narsistiset vanhemmat eivät myönnä aiheuttamiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6253
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1734
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1528
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1280
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      952
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      30
      870
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      856
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      809
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      229
      767
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      759
    Aihe