Hei! Olis kiva kuulla kokemuksia itseruskettavan voiteen käytöstä kasvoille. Miten levitit ja jäikö kauheet rajat, meinaan et pitää varmaan levittää kaulaanki. Entä silmänaluset??? Ja hiusraja. Ihossani on hiukan finnejä joten jos on kokemusta, ärsyttääkö itseruksettava voide finnejä. Ja sitten vielä, mitä mieltä olette Body Shopin itseruskettavasta kasvojen iholle.
Kiitos kaikille jotka viitsivät vastata. :)
Itseruskettava kasvoille
4
1585
Vastaukset
- Mies22v
En ole itse kokeilut Body Shopin tuotteita joten en valitettavasti osaa neuvoa siinä asiassa. Käytän kuitenkin itekin itseruskettavaa voidetta joten on hiukan kokemusta. Olen kokeillut Garnierin Self tanning milk -tuotetta. Tulos oli hyvä mutta iho jäi kiiltäväksi, näytti vähän siltä kun olisi koko ajan hiki päällä. Toiseksi jos laitat tuotetta aamulla niin joidenkin tuntien kuluttua iho on väriltään kellertävän oranssi. Tämä keltaisuus kyllä tasoittuu noin päivän kuluessa. Nykyään käytän L`orealin Self tanning gel -tuotetta joka on geelimäistä. Se kuivuu joten iho ei kiillä.
Hiusrajaa ja kulmakarvoja kannattaa välttää sillä huomasin itse kantapään kautta että voide värjää karvoituksen kellertävän ruskeaksi:) En käytä silmänympäryksiin mutta joskus kun kokeilin niin ei se mitenkään ärsyttänyt silmiä. Jos sinulla on finnejä tai herkästi kuivuva iho niin geeli saattaa aiheuttaa pientä kirvelyä mutta ilman suurempia oireita. Ratkaisin ongelman laittamalla ensin ohuelti kosteusvoidetta ja sitten rusketusgeeliä.
Kokeile niin selviää. - ----sanni
Osta rusketusliinoja (esim. Lumene)! Niitä on helppo käyttää, ja parin liinan pakkaus on hyvä, jos haluaa ensin kokeilla itseruskettavaa ennen kuin ostaa suuremman (ja kalliimman) itserusk.voidepurkin!
- Mari``
Olen kokeillut Nivean Summer Beauty-voidetta, joka ruskettaa asteittain ja rusketus on luonnollinen.
Voide käy kaikille ihotyypeille ja on 24 tunnin voide, joten sitä voi laittaa aamuin illoin. Se sisältää myös UV-suojan ja tuoksuu miellyttävälle.
Itse käytän sitä jatkuvasti ja samalla saan kauniin värin ympäri vuoden. - Goldfishy
Todella hyvä tuote, ainakin toiminut omalla iholla hyvin(sekaiho). Tulos näkyy jos aamulla selvästi jos sitä laittaa ennen nukkumaanmenoa, yksi käyttökerta on ainakin itsellä riittänyt haluttuun lopputulokseen. Ja koostumus on tarpeeksi paksua eli myös kosteuttaa hyvin. Muista kuoria iho ennen käyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654190
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006