Kaikki, ketkä valitatte ettei 3310:n akku kestä, lukekaa.

Kokemusta em. akusta

Menkää Telia-liikkeeseen, sanokaa myyjälle, että tahtoo 3310: Li-ion akun ja latokaa 250mk tiskiin. Saatte semmosen akun ettei virta lopu.

4

1073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks

pitäs vakioakun kestää pitempää ku 2-enintään 3 päivää ei kehtais heti ruveta ostaa uutta akkuu eikä rahaakaa oo liikoja 3210 minä pöhlö menin ostaa tarvike akun 1350mah ja sen kesto oli vähällä käytöllä enintään 3 päivää eli hyötyä ei tullu yhtää

• taallw87

mpoikakmkjo njkgnh k

• pallopää

*VIHJE*! sen vakioakun(kin) saa kestämään jopa 5päivää kohtuullisella käytöllä jos ei pelaa, kannattaa kokeilla. ne pelit vie älyttömästi akkua varsinkin jos niis on värinätehosteet päällä-sillon menee parhaimmillaan päivässä akku tyhjäksi

• 3310

vi""uko ei voi kestää akku ees päivää ja puhelin on n. 1kk vanha ja pelaa en juur koskaan!!!!!!!!!1

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      111
      5065
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      64
      4939
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      86
      3990
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3540
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      2981
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2731
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2257
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      44
      1804
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      34
      1661
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1588
    Aihe