Meikäläisellä alkaa olla jokatalvinen riesa nämä pitkät flunssajaksot - ei mitään hirveän pahoja räkätauteja, vaan kevyttä kurkun käheyttä, nenä vuotaa hieman, vähän voimaton olo. Välillä luulee paranevansa, mutta turhaan. Menee 1-1,5 kk per talvi näissä merkeissä ja juoksuharjoitukset ovat jumissa.
Tätä ongelmaa ei ollut nuorempana, ilmeisesti työelämän paineet altistavat taudeille.
Flunssarokote: mitä hyviä ja huonoja puolia olette huomanneet?
Flunssarokote?
4
1474
Vastaukset
- talvet
Eiköhän nuo lauhat talvet ole suurin syy noihin jatkuviin epidemioihin. Kun ei ole syksyllä pakkasia, pöpötkään ei kuole.
- oz1
Influenssarokote torjuu tasan yhden viruksen taudin, A-viruksen aiheuttaman influenssan. Tavalliseen flunssaan siitä ei ole mitään apua.
http://www.influenssa.fi/page_flu.htm - terve toveri
Kyllä rokote mua ainakin on auttanut. Mutta kyllä myös kaikenlaisten antioksidanttien syönti. Lisäksi syön raakaa valkosipulia yhden kynnen verran joka päivä. Pöpöt pois!
Flunnsarokotetta ei ole olemassakaan vaan se on influenssarokote, influenssaviruksia on vain 3 kappaletta. Flunssaviruksia sen sijaan on satoja elikkä flunssaa ei voida torjua millään rokotteella.
Sitäpaitsi influenssarokote voi aiheuttaa otettaessa flunssaa ja muita oireaita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275304Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123865Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512800Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2841303- 601183
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2131086