Terse! tuntui hemmetin hyvältä, loisto peli...! Käväsin koeajamassa.. 2.0 150heppanen alfa 147, sopivasti tehoa ja mielyttävän tuntuinen ajaa / kohtalaiset äänetkin vielä kaupanpäälle =)
147 !!!
7
1986
Vastaukset
- Capoeira
Etelä-Ameriikan ihme Suomeen on tullut, oliko oikein alkohoolikäyttöinen?
http://www.fiat147web.com.ar/Fotos/Fiat147/Fiat147.htm - Minä vaan
...ja nyt kipin kapin kauppaan hakemaan se.
Mä nimittäin jo solmin kaupat!- jgjgjghj
Ekat paukkupakkaset niin jakohihna poikki.
- hyvät huoltokulut
jgjgjghj kirjoitti:
eli kallis ylläpitää ja halpa myydä :-) uutena varmasti loistava auto, "ajajan auto" :-)
- henkilöt
hyvät huoltokulut kirjoitti:
eli kallis ylläpitää ja halpa myydä :-) uutena varmasti loistava auto, "ajajan auto" :-)
joille ISOT pojat on puhuneet autojuttuja :)
- fuurio
jgjgjghj kirjoitti:
ei ne hihnat mistää spagetista ole tehty, vaikka niin varmaan luulet! tai sellasia huhuja siellä esson pajatsonurkassa pyörii! OLE HILJAA, KUN ET MISTÄÄN MITÄÄ TIIÄ! =)
- kyllä se oikein puhui
fuurio kirjoitti:
ei ne hihnat mistää spagetista ole tehty, vaikka niin varmaan luulet! tai sellasia huhuja siellä esson pajatsonurkassa pyörii! OLE HILJAA, KUN ET MISTÄÄN MITÄÄ TIIÄ! =)
kyllä se poika näin vain on :) jotkut taitavat tietää alfoista sen mitä itsekin tiedän. on se kummallista kun alfat valloittivat isäni autokorjaamon pihan ylivoimaisesti muihin merkkeihin verrattuna :) ja pamahtaahan se hihnakin paukkupakkasilla! myy nopeasti alfasi (jos omistat), että saat edes jotkut rahat takaisin mitä menetit ja osta japski :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131