Moi
www.indie.fi on portaali, jossa on mahdollista katsoa videoita jotka on tehty ilman "markkinointimiesten" ohjausta. Videot ovat tekijöidensä näköisiä ja sisällöltään täysin oman näkemyksen mukaisia.
Homma on lähtenyt käyntiin ja ensimmäinen lähetyskin on jo tullut Diggari-kanavalta. Seuraava jakso esitetään 12.3 maanantaina ja siellä on taas laadukasta suomalaista musiikkia.
Jos olet musiikin ystävä, siellä on varmasti Sinulle katsottavaa.
Jos taas olet musiikin tekijä, www.indie.fi tarjoaa mahdollisuuden promota tuotantoasi. Katso lisää osoitteesta http://www.indie.fi
www.indie.fi - Ihmisten ihmisille tekemää musiikkia
Indie-mies
2
282
Vastaukset
- on kyllä
niin pelleilyä kuin olla voi. Minkäs sitä tekee kun musiikki on niin paskaa ettei sitä voi myydä kellekkään. Sitten vain haukutaan isot yhtiöt pystyyn että saadaan levyjä myytyä edes vähän.
- musamies
Tarkoitatko että indie yleensä on pelleilyä vain tuolla saitilla olevia biisejä?
Minusta nuo tuolla saitilla olleet videot ei olleet "paskaa" kuin tuosta vastauksestasi saa kuvan. Itse asiassa siellä oli jopa erittäin hyviä pätkiä. Pari jopa sellaisia joita voisi luulla isompien tekijöiden kustantamaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492048Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3061749- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781203- 671160
- 251071
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23957