Mitenkäs tollasen Kryptonite PLUS lukon kiinnittäis pyörässä kuljetettavaksi, kun ei oikein mahdu rungon sisäpuolisiin alueisiin? Istuintankoon sais jotenkin mutta siinäkin menee vinoon.
On fiilis aika syvältä kun tuollasesta maksoin 30e vaikka olis saanu Biltemasta ok lukon 1/10-hintaan. Pyörälläkin on hintaa alle 300 euroa eli ei mikään arvopyörä. Ja kun säilytys on sisällä, ja käyttö muuten sellasta "marketin piha", metsä, jne. jossa ihmiset ei liiku yleensä voimaleikkurien kanssa, ellei huono tuuri käy, niin aika turha ostos.. en tajua mistä aina näitä illuusioita teetän, että nyt ostan parhaan lukon, ja sitten *poks* illuusio hävis. Ehkä kallis lukko halvassa pyörässä voi jopa hämätä jotain luulemaan arvopyöräks, ja viedä sen. Pahus!
Mutta nyt kun tuo on, niin hyvä sitä on käyttää. Pakettikin tuli avattua enenn kuin ehdin edes ajatella mahdollisia ongelmia, tai havahtua myyjän avuttoman ihmisen huijaamisesta ostamaan kallis lukko hyvän alennuksen peittämänä. Eli jos vain tuon sais jotenkin kuljetettua pyörässä. Onko jotain pidikkeitä jolla sen sais roikkumaan "kyljestään" takatarakkaan? Siinä sivussa olis oiva paikka.
Lukon kiinnitys
Kryptonite PLUS
1
343
Vastaukset
- sama
Onnistui se palautus kuitenkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740