http://irc-galleria.net/view.php?nick=FrozenCorpse vittu, että onki wannabe... hahaha
tässä teille goottia..
5
1015
Vastaukset
- ojefojgroåkpefkp
Nuori metallistityttöhän se siinä, se joka on aiemminkin vieraillut ilonamme. Mutta eipä tuo näytä kuvittelevan itseään gootiksi, joten tuskin hän wannabe on. Noita neitejä on joka kulmalla...
- Vai miksi dissaat?
Tulee mieleen, että jos jollakulla on kränää jonkun mustiin pukeutuvan ihmisen kanssa, oli hän sitten metallisti, rokkari, gootti, poppari tai mikä vaan, niin tänne vaan kuva ja sitten hykerrellen odotetaan että muita ilmestyy paikalle mollaamaan...
- Shillis
Tiedän kyseisen leidin.
Raivonnut yhteisöissä ja muille käyttäjille, huvittavaa suorastaan.
Tosin, enpä usko, että hän liiemmin itseään goottina pitää. Haluaa vain tuoda julki hänen pikku mielipiteensä koko asiasta.
Olisi kylläkin tosin aika mielenkiintoista tietää minkälainen on "goottiasenne"
- voih..
On tuo minustakin vähän hassu mutta vähän ilkeää linkittää jotain käyttäjiä tänne. Eipä tuo itteään gootiksi yhteisöjen puolelta väitä mutta 'Gootit' yhteisössä näytti raivonneen naama punaisena jostain että Goottius on asennetta ja musiikki tulee vasta toisena, huoh. Tekee vähän pahaa katsella moisia
- BubbleGirl
Söpö hame.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882