Ostin Shape Body merkkisen kuntopyörän ja kokoamisessa tuli ongelma. Oisko kellään tietoa tästä;vähä vaikee selittää, mutta siis:
Siinä on tää säätöjohto säätimineen tulossa pyörän rungosta;pitäisi saada putken läpi ja tämä säädin on iso potukka jota ei oikeen voi purkaakaan; miten se onnistuu. Jos sitä alkaa purkaamaan; epäilen että säädöt ei pelaa.
Kuntopyörän kokoaminen Apua
3
1663
Vastaukset
- alkuperäinen kysyjä
Niin tämä lisäys ettei käyttöohjeesta ole mitään apua, käsketään vain kiristää säädin runkoputkeen.
Kuvan mukaan säädin on irrallinen ja johdot tulee pyörän rungon sisältä, mutku säädin on kiinni vaijerijohdoissa, puretaanko???- ainakaan...
rupee purkamaan mitään. Istus alas ja mieti uvaa katsellen mitä siinä ohjeessa oikeesti neuvotaan tekemään.
- Anonyymi
Minä ostin Koronaviruskaranteeniin Tunturi-merkkisen kuntopyörän ja tuossa se odottaa kokoamista. Eli sama ongelma täällä, vaijerien päiden yhdistäminen ei onnistu "maallikolla". Kokomisohje ei vedä vertoja IKEAn mööbeleiden kokoamisohjeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662747
- 2011997
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.451514Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91471- 791151
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976