Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miehen puute

liian uskollinen

Minulla on ongelma. Olen naimisissa ensirakkauteni kanssa ja olen ollut uskollinen hänelle koko avioliiton ajan, yli 20 vuotta. Hän on ensimmäiseni.

Ongelma syntyy siitä, että hän on vakavasti sairas ja ei pysty eikä halua seksiä tai läheisyyttä. Myös hänen sairautensa on muuttanut luonnetta (dementiaa).

Meillä on yli 10 vuotta ikäeroa eli olen vielä alle 50 vuotias ja työelämässä.

En voi erota miehestäni ja viedä lapislta isää tämän takia. Kaipaan kuitenkin miestä, seksiä ja läheisyyttä. Haluaisin olla nainen. Mutta mitä tehdä ? Minulla ei ole ollut toista miestä ja en enää osaa. Olen ollut yli 5 vuotta ilman seksiä ja kaipaan sitä kovasti. En kuitenkaan jaksa ja kestä stressiä yhden illan jutuista.

Oikeasti haluaisin salarakkaan. Vakituisen salaisen suhteen, johon en kuitenkaan kiintyisi liikaa. Mitä minun pitäisi tehdä ? Miten minä voisin ratkaista tämän ongelman. En varmasti ole ainoa nainen joka on tällaisessa tilanteessa. Varmaan on myös samassa tilanteessa olevia miehiä.

23

5542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dildo.....

      se helpottaa...

      Muusta on vain harmia. Tämä on totuus.

    • isohko

      kerro lisää 46v187cm raittiille,tupakoimattomalle poikamiehelle.

      • Anonyymi

        Raitis ja tupakoimaton ja Raamattu kädessä jalat ristissä 🙂


    • Miekkonen vaan

      Kirjoita minulle..neuvon.

    • vinkkiä pukkaa.

      Bongaa joku kiimainen lukiolaispoika...;)

      Ne haluu KOKEMUKSIA ja ovat viehättyneitä "vanhemmista naisista" ainakin seksimielessä...;)

    • saman kokenut

      Solmin hyvin nuorena avioliiton itseäni 11-vuotta vanhemman miehen kanssa.

      Avioliittomme oli alusta alkaen vaikea, olimme täysin sopimattomia toisillemme.
      Oli kuitenkin kaksi lasta ja minulla uskonnollinen kasvatus joten en pystynyt eroamaan.
      Miehellä oli mielenterveys ja alkoholiongelmia.

      En ollut koskaan tyydytetty seksin suhteen.
      Mieheni välitti vain omasta tyydytyksestään.
      Ja useimmiten halusi seksiä humalassa.

      Kaipasin läheisyyttä ja seksiä niin että kipeää teki.
      Olin uskollinen pitkään ja mieheni oli myös minulle ensimmäinen.

      Sitten aloin pitää salarakkaita.
      Heitä oli useampiakin, yleensä suhteet kestivät monta vuotta.
      Miestä ei menoni kiinnostaneet kunhan vain viinaa riitti.

      Nyt jälkeenpäin en oikein suosittele salasuhteita, ne ovat henkisesti raskaita ja vievät liikaa energiaa.

      Nyt mies on vuodepotilas, vuosien juomisen seurauksena.

      Olen vielä suhteellisen iäkkäänä löytänyt sielunkumppanin.
      Me pidetään samoista asioista ja seksi sujuu mahtavasti.

      Toivon sydämestäni että löytäisit ystävän jonka kanssa voit viettää täysipainoista elämää.

      Meillä kenelläkään ei ole kun tämä yksi ainut elämä, kun se on eletty niin ei ole mahdollisuutta uusintaan.

    • LL.

      Mitä tarkoittaa vakavasti sairas? Toimiiko sillä kädet ja kieli? kelpaako sulle jos se tyydyttää sut käsin tai suulla? Onhan niitä naisille kaikenmaailman lelujakin myös. Salarakkaan ottamista en kommentoi. Jokainen tyylillään.

      • aloittaja

        Kyllä minä sen ymmärrän, että impotenssiongelmassa on erilaisia vaihtoehtoja, miten korvata varsinainen akti.
        Mutta kun mieheni ei ole enää mitenkään kiinnostunut naisista, minusta naisena eikä ole minkäänlaisia haluja. Eikä myöskään voimia.

        Olen sinnitellyt tähän asti sooloseksillä, mutta kun se ei toimi kaikilla tasoilla.

        On aivan erilaista kun mies hyväilee, riisuu, ...


    • vili

      Miltä sinusta tuntuu, jos ottaisi rauhassa hänen kanssaan asian puheeksi. Olen ite mies ja tällä hetkellä kyllä yksinäinen, mutta jos mun muijalta sairauteni vuoksi olisi siis putteellinen ja noin osais minua arvostaa ja rakastaa niin antaisimpa hälle luvan olla vaikka vähän tuhma. Se vaan on niin moninainen juttu. Tässäkin tapauksessa se mies on vähän kuin jalat alta, eikäpä hän saata yskää ymmärtää. Sitten sen sinun ulkopuolisen rakastajan pitäisi vielä olla niin sivellinen ja kunnioittava liittoasi kohtaan, että tietää roolinsa. Pitää itsensä puhtaana eikä eti kuin pukki tautia sinulle siihen. Niitä miehiä on varmaankin sitten harvemmassa. On niitä tullut eteeni muitakin naisia, mutta olen asian antanut olla, koska ei osaa aina niitten tosi juttuihin luottaa ja yhen illan jutuissa ei oo mitään hurpaa. Sitäpaitsi, jos meinaa oikein kunnolla naista hoitaa niin pitää olla aikaa kuunnella häntä ja antaa itsensäkkin tutustuttaa, jolloinka seksi pääsee runsaampana esille. Sitäpaitsi siveellisemmän miehen taipumus on pieni osa kunnioittaa toisen yhteisöä. Mutta tuo tapauksesi alkaa tuntua jokseenkin ymmärrettävälle.

      • Pera

        Et selvästikään ole ollut dementiaa sairastavan kanssa tekemisissä. Et ole edes tv:ssä nähnyt heitä, vaikka melko usein on näytetty.


      • Varsinaisen lääkäri
        Pera kirjoitti:

        Et selvästikään ole ollut dementiaa sairastavan kanssa tekemisissä. Et ole edes tv:ssä nähnyt heitä, vaikka melko usein on näytetty.

        Luennoihhan lisää. Ensistäänkin ei käy selville, eikä hänen tarviitte sitä kertoakkaan missä vaiheessa moinen sairaus on menossa. Sitäpaitsi sanomassanihan jätetään päätökset ja mietintä kysyjälle itselleen, koska hän tietää meistä parhaiten tän jutun. Joten tärkeilijöitähän riittää. olen itte tukihenkilönä vast tapauksen kaa, että ihminen on niin moninainen että jospa me ny sitten oltais ihmisiks. eikä töksitä.


    • Da Bumster

      GAMBIAAN! Tapolaa koloon..

      • VOITkin

        Olla törkeä! Todella juntti.


      • ERMO PÄÄLLIKKÖ
        VOITkin kirjoitti:

        Olla törkeä! Todella juntti.

        LASTESI ASIALLA.


      • Anonyymi
        VOITkin kirjoitti:

        Olla törkeä! Todella juntti.

        Hilja somali! Mute ma suljen sun pitsa!


    • puute..

      Sinun täytyy ottaa varattu mies silloin tilanne on tasapuolinen.

      • Alk.peräinen

        Niin, se oli alunperin ajatuskin laittaessani viestiä ensimäisen kerran.
        Mutta palstan otsikko, miten iskeä, on ongelma.

        Koska olen ollut saman ihmisen kanssa pitkään, en ole koskaan oppinut iskemään.

        Olen puhelias töissä ja osaan flirttailla, mutta se on aina ollut vaaratonta flirttiä. Ei kukaan koskaan ole yrittänyt mitään oikeasti tai en ole sellaista havainnut.

        Olen hvyin pukeutuva, itsestäni hyvin huolehtiva, iloinen ja positiivinen. Mutta miten tehdä aloite niin, että voisi saada asialliset pakitkin ?


    • Ei kukaan nainen

      halua salarakasta, paitsi rumat elähtäneet ämmät jotka ei saa kuin rahalla. Oot mies tai ihan epätoivonen plösö, et viilaa mua linssiin enkä mä viilaa sua rakoon vaikka antaisit maan ja taivaan, tai antaisitko kasan rahaa ja ottaisitko poskeen?

    • hask

      Olen 52-vuotias mies ja minulla on ihan sama ongelma.Mulle voi kirjoitella [email protected]

      • Lumihillakki

        Voi "hasko"oon todella pahoillani.Haluaisin jutella kanssasi,mun palstalla,tai soita sul on mun numeroni.Ota yhteyttä minuun,tiedät mut Roissa,kun meni vähä pieleen.Vai haluatko antaa mulle täyden rauhan,,,,,,


    • tuulevi

      Katsotko velvollisuudeksesi huolehtia miehestäsi.Sinulla on vain yksi elämä elettävänä,ja jossain vaiheessa olet ilmeisen katkera,kun elämä meni "ohitsesi".Kehottaisin sinua miettimään tarkoin,mitä todella haluat tässä tilanteessa.Ei kenenkään tarvitse uhrata itseään sairaan ihmisen kanssa.Ajattelehan,jos tilanne olisi toisin päin.Ei taitaisi miehesi katsella naista,josta ei ole "mihinkään".Voit uskotella itsellesi,että lasten takia,mutta eihän se näin voi mennä.Lapset jättävät kodin jossain vaiheessa,mutta sinä jäät siihen..Ei se lasten isä mihinkään katoa,käy vaan niin,ettei se isä kohta tunne lapsiaankaan,jos on dementikko.....olen itsekkin puutteessa elänyt ja tein ratkaisuni...

    • Anonyymi

      Käy maistamassa makeaa se helpottaa olet kunnioitettava ihminen pitkässä liitossa ei tunnut olevan noita ihmisiä jotka on rehellisiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe