Sukkahousut 54-56

mistä löytyisi?

Eli miltä firmalta tai netistä tilaamalla löytyisi sukkahousuja 54-56 koolle muutakin kun sellaiset kammottavat tummanruskeat?

13

3664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietää

      minäkin, kaupoista ei löydy

    • Nimetön

      joskus on kaupasta löytynyt tuon kokoisia. tai ainakin isoja. kun niitä olen ostanut. nykyisin ei vaan ole. se valmistaja oli norlyn siis silloin oli ainakin suomalainen firma.

      itse en ole käyttänyt sukkahousuja pitkiin aikoihin. siirryin polvisukkiin. koska niitä sukkahousuja ei ollut ja jos oli niin niin kalliita ja menevät rikki äkkiä.

    • Jaanelo

      Lorellan valikoimissa on tietääkseni myös suuremman koon sukkiksia.

      • mummomallia

        Ainakin joskus kun olen pikaisesti vikaissut Lorellan sukkahousuvalikoimaa, kysessä on ollut tavanomaiset isojen tyttöjen sukkahousut, joita myydään tavarataloissakin hieman halvemmallakin. En muista että olisi ollut noin suuria kuin alkuperäinen kysyjä kyseli. Myös värit on sitä tavallista ruskeaa tai mustaa.

        Itsekin isokokoisena haluaisin käyttää muotiväreissä tai shokeeraavissakin väreissä olevia sukkahousuja, mutta niiden koot ovat vain pikkutytöille tarkoitettuja. Koot päättyvät yleensä 40:een joskus 44:ään, mutta tuollaisia ei kannata meikäläisen edes yrittää kiskoa jalkaansa. Olen jo kauan yrittänyt hakea raitasukkahousuja, mutta ei vain löydy riittävän isoina. Ilmeisesti valmistajat olettavat etteivät aikuiset naiset käytä sellaisia.


      • Tyt.
        mummomallia kirjoitti:

        Ainakin joskus kun olen pikaisesti vikaissut Lorellan sukkahousuvalikoimaa, kysessä on ollut tavanomaiset isojen tyttöjen sukkahousut, joita myydään tavarataloissakin hieman halvemmallakin. En muista että olisi ollut noin suuria kuin alkuperäinen kysyjä kyseli. Myös värit on sitä tavallista ruskeaa tai mustaa.

        Itsekin isokokoisena haluaisin käyttää muotiväreissä tai shokeeraavissakin väreissä olevia sukkahousuja, mutta niiden koot ovat vain pikkutytöille tarkoitettuja. Koot päättyvät yleensä 40:een joskus 44:ään, mutta tuollaisia ei kannata meikäläisen edes yrittää kiskoa jalkaansa. Olen jo kauan yrittänyt hakea raitasukkahousuja, mutta ei vain löydy riittävän isoina. Ilmeisesti valmistajat olettavat etteivät aikuiset naiset käytä sellaisia.

        http://www.boutique-loulou.com/

        Siellä on sukat&sukkahousut osiossa se XL-XXL-osio. Sieltäpä löytyy raitasukkikset ainakin. Kyselin maililla jotta kuinka isoksi vyötärö venyy niissä. Ja kuulemma venyi johonkin 146cm:ään. Joten luulisi mahtuvan vähän isommallekkin.;D Väriä tosin näytti olevan punaista tai liilaa, siis mustan raidan kanssa.

        Sieltä vaan sitten tilaamaan, pitäis itekkin kun vaan muistais.:D


      • "iso"
        Tyt. kirjoitti:

        http://www.boutique-loulou.com/

        Siellä on sukat&sukkahousut osiossa se XL-XXL-osio. Sieltäpä löytyy raitasukkikset ainakin. Kyselin maililla jotta kuinka isoksi vyötärö venyy niissä. Ja kuulemma venyi johonkin 146cm:ään. Joten luulisi mahtuvan vähän isommallekkin.;D Väriä tosin näytti olevan punaista tai liilaa, siis mustan raidan kanssa.

        Sieltä vaan sitten tilaamaan, pitäis itekkin kun vaan muistais.:D

        Olen vähän erityylinen isokokoinen, eli leveyttä en tarvitse mahdottomasti, kunhan säären pituutta riittää. Koska tällaisia pitkäsäärisiä sukkahousuja ei tehdä, joudun käyttämään noita "isojentyttöjen" sukkahousuja, vaikka sitten yläosaan mahtuisikin toinen kokoiseni. Yleensä sukkahousuja tehdään vain "normaaleille" tai jopa lyhytsäärisille, joten tuollaisia erikoismalleja joutuu etsimään ihan tosissaan. Tuolla vinkatussa putiikissa nuo raitasukkahousut ovatkin poikkeus, muut minua kiinnostavat tuotteet noin pikaisesti selaillen näyttävätkin olevan taas "pikkutyttömallia". Mm. ylipolvensukat on minulla "polvilumpiosukat", eikä silloin pysy enää hyvin ylhäällä.


    • kokoon 60

      mutta niitä ei aina saa eli malli on Amar MADAME 40 xxl ja siinä on kokoja 48-60. väreinä on musta, nutria (sellainen harmaa - itte tykkään juuri tästä väristä) ja sierra. Mutta nyt en esimerkiksi tiedä mistä niitä sais taas ostaa - suoraan tehtaalta? Aina kun näen ostan hyllyn tyhjäks...

      • madamesta

        Mun mielestä ne madamet on ihmeellisen löysiä... Koko ajan saa nyhtää ylemmäs. Ja koko on kyllä ihan oikea... Ostin sellaiset Prismasta.

        Olisi ihana löytää sukkikset, jotka ovat napakat, mutta joustavat ja tietty tarpeeksi isot. Norlynin 3D -sukkikset olis just sellaiset, mutta eihän niissä ole kokoa :-(


    • _Itse...

      ...ostin viime kesänä Viron reissulla sieltä ihania paksuja sukkiksia, joita tykkään käyttää hameen kanssa näin "talvella". Jos reissaatte Virossa, menkää rohkeasti ihan tavallisiin "räkkärimarketteihin" - itse löysin nämä paksut sukkikset olikohan se Paidesta ihan tavis - ei niin kovin houkuttelevasta - vaatemarketista. Siellä niitä oli kopassa vaikka mitä xxxl-kokoja: mustaa, harmaata, ruskeaa... Ja koot oli totisesti reiluja! Ja voitte uskoa, että hinnat ihan eri kuosia kuin meillä. Mies ihmetteli, että minkä sätkyn se sai, kun hihkuin kopan ääressä, heh! :)

    • kyllä mahtuu

      Olen tilannut muiden kuteiden mukana Ulla Popkenilta, www.ullapopken.de. Erilaisia, myös mikro. Kokoja 62:een asti.

    • osoitteest

      punanaamio.fi

    • osoite

      stockingstore.com

    • Ramona69

      www.ladysflame.fi katsos löytyiskö sieltä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      753
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      730
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe