Olenko nyt ymmärtänyt oikein ettei Guccia myydään suomessa?
Näin kun etsiskelin netistä että Cazze-optikoilla on Gucci heidän tuotemallissa, onko heillä ne sitten myynnissä kaupassa vai?
Tai jos kellään on luotettavia nettikauppoja mistä saa aitoa tavaraa niin olisi mahtavaa jos kertoisit niistä :P
tälläisen tiedän jo : http://www.eu.forzieri.com
tietääkö kukaan muita?
Gucci aurinkolasit mistään?
5
1227
Vastaukset
- Suomessa
Moi,
nettimyynnistä en osaa sanoa, mutta Gucci-aurinkolaseja on ihan yleisesti eri optikkoliikkeissä myytävänä. Omani ostin muistaakseni Tähtioptikolta. - meikku
Omat lasini on ostettu optikolta Kuopiosta. Liikkeen nimi ei jäänyt mieleen, kun mies maksoi ;) Luulisin siis, että muistakin kaupungeista löytyy.
- alkuperäinen_
Hyvä juttu :D
Pitää käydä katsomassa mitä löytyy täältä meidän optikoilta, ja toivottavasti ne jotka haluan löytyy :P
- vaatemyyjätär
meille tuli kotiin ainakin esite näkömestarilta missä oli guccin, diorin , yms aurinkolaseja, hinnat olivat n.150 eurosta ylöspäin.
- se alkuperäinen
Kävin tähtioptikossa heilä ei ollut guccia :'( mutta pienessä tuppukylässä kun asunkin niin miksi heilä nyt olisi gucci.
Pitänee tässä suunnistaa hesaan tai sitten vaan kylmästi ostaan ulkomailta ilman että on kokeilut sopiikon ne ees mulle :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781