Mistäpäin nettiä voisi tilata hyvät urheiluliivit? Hinta max 20-60e.
Urheiluliivit?
14
7905
Vastaukset
- Tai_ga
Netistä en tiedä, mutta kaupasta saa hyviä. Esim. Shock Absorder-merkkiset ovat hyväksi todettuja. Muutamia muitakin varteenotettavia merkkejä on, mutta parhaaksi olen yllä mainitun todennut.
Liivien ostossa kannattaa huomioida muutama oleellinen seikka:
1) laji (eli pompitko paljon esim. jumpat, juoksu vai harrastatko enemmänkin jotain taiji, jooga tyyppistä liikuntaa).
2) Materiaalit
3) Kiinnitys
4) Ja tietysti oikea koko eli tämä selviää AINOASTAAN sovittamalla. Me naiset ostamme muutenkin herkästi väärän kokoisia rintsikoita eli en kyllä nettitilaamista oikein suosisi tässä tapauksessa. Mallikohtaisia kokovaihteluja kuitenkin on, aina.
Jos haet yleisliivejä niin kannattaa valinta tehdä lajin mukaan, jossa eniten liikut. Eli eroavaisuutena on tukevuus. Ja valitettavasti takaa kiinnitettäviä malleja ei ole markkinoilla tietääkseni yhtään, jotka soveltuisi riittävästi tukien jumppaan/aerobickiin/nyrkkeilyyn/juoksuun tai muuhun vastaavaan lajiin. Eli päänylivedettävä malli, jossa hakaset lisäksi takana tai sivuilla on parhaan tuen antava.
Varamsti on ihmisiä paljon, jotka käyttävät takaakiinnitettäviä malleja, mutta on aivan eri asia tukeeko liivit riittäväsi. Mulle ainakin kaunis povi on niin tärkeä asia, etten viitsi parin kympin säästön takia ottaa riskiä, että povi repsahtaisi. Sillä, kun se repsahtaa rintsikoiden puutteellisen tuen takia niin eipähän sitä povea korjaa enää kuin kirurgin veitsi :(
Mun suositus on mennä asiantuntevaan liivikauppaan/-osastolle ja pyytää kokeneelta myyjältä apua. Alkaa olla harvinaisuus tässä maassa, mutta kyllä muutamia asiantuntevia paikkoja vielä löytyy. Eipähän mene rahat hukkaan!
Kunnon urheilurintsikathan maksaa kuitenkin about 50 egee.- tiedosta
minunkin puolestani. Olen tuskaillut ihan älyttömästi liivien kanssa, ja edes shock-absorberin nelostaso ei auta. Yleensä käytänkin liikkuessani tavallisia liivejä ja niiden päällä vähintään yksiä sporttiliivejä. Silti jää sellainen olo ettei hyppiminen hirveästi houkuta.
Pitää vissiin seuraavaksi ostaa sellaiset päänylivedettävät, monilla hakasilla varustetut. Ärsyttää vaan silti tällainen säätäminen. Miehillä on niin paljon helpompaa... Joskus punnitsenkin mielessäni, että onko liikuntatuokioistani terveydelleni suurta hyötyä, kun joudun kiristämään ylävartaloani rievuilla, jotka varmasti heikentävät verenkiertoakin... - Nasu5
Merkki on Shock Absorber. Että jos netistäkin katselet niin tulee kirjoitettua oikein.
- Sanna Jylänki
Katsopas www.evelace.fi lupaan että on muuten parhaimmat urkkaliivit mitä tiedän! Ja uusi malli vielä jossa on nesteytys samassa! (saa siis myös ilman nesteytystä)
Tilata voi vaikka minulta suoraan. - Sanna Jylänki
http://www.elisanet.fi/jylanki/tmi/
Tuolla siis lisätietoja vielä. - jhksgiadg
Minullekin urheiluliivien osto on erittäin vaikeata,mutta ei sen tähden,että olisi suuri povi! Kaikki tukevat liivimallit vaan tuntuvat alkavan koosta B ja itselläni on hädintuskin A. Tämä ei kyllä estä rintoja kipeytymästä juostessa tai spinningissä pehmeillä urheillutopeilla,joita uskokaa pois todellakin olen kokeillut kaikkia mahdollisia. En jaksa uskoa,että A koko ei tarvitsisi urheilun aikana tukea siinä missä Bkin!! Onko kellään mitään hyviä neuvoja? :)
- malin
täältä löytyy!!
http://sportbras.timarco.fi - kh
Ehdottomasti parhaat urheiluliivit ovat ShockAbsorberit, kuten joku jo mainitsikin.
Ainakin 4 tason Max Sports Bra Top on loistava ja kohtuullisen helppokäyttöinen. Päänyli vedettävä ja yksillä hakasilla takaa kiinnitettävä, itsellä D-kuppi ja hyvin tukevat. Siskolla DD ja samat liivit pelaavat hänelläkin lopistavasti.
Maksoin omistani 65€ - on minustakin
hyvät, mutta toiset vähintään yhtä hyvät ovat Odlo-merkkiset liivit.
www.odlo.com- Urheiluliivit
Ostin tuskaisen urheiluliivien sovittelun jälkeen Odlon high fit-liivit 59 €. (Nännit näkyy lävi, mutta no can do:).
Itselläni B-kuppi, elikkä pitäis mennä pienemmälläki tuella. Kaipasin kuitenkin tunnetta, että rinnat eivät "hölsky". Noi Shock Absorberit olivat myös hyvän oloosia, varsinkin D max ja Plunge. Kokoja ei vain ollu kaikista.
Olen tosi tarkka ostoksissani ja tässä asiassa saakin olla. Tais mennä urheiluliikkeen henkilökunnalla hermot, kun halusin koittaa kaikkia mahdollisia liivejä.
Tsemppiä ja urheilun iloa. - Urheiluliivit
Urheiluliivit kirjoitti:
Ostin tuskaisen urheiluliivien sovittelun jälkeen Odlon high fit-liivit 59 €. (Nännit näkyy lävi, mutta no can do:).
Itselläni B-kuppi, elikkä pitäis mennä pienemmälläki tuella. Kaipasin kuitenkin tunnetta, että rinnat eivät "hölsky". Noi Shock Absorberit olivat myös hyvän oloosia, varsinkin D max ja Plunge. Kokoja ei vain ollu kaikista.
Olen tosi tarkka ostoksissani ja tässä asiassa saakin olla. Tais mennä urheiluliikkeen henkilökunnalla hermot, kun halusin koittaa kaikkia mahdollisia liivejä.
Tsemppiä ja urheilun iloa.Nyt tuli väärää infoa. En oo sovittanu Shock Absorberin D max- mallia. Oli jotkin muut, mitä en muista.
- carrieh
Urheiluliivit kirjoitti:
Nyt tuli väärää infoa. En oo sovittanu Shock Absorberin D max- mallia. Oli jotkin muut, mitä en muista.
Mulla on ihan perus urheiluliivit jostain sokokselta, mutta käytän niiden alla useasti myös tavallisia rintsikoita, niin lopputulos on todella napakka ja ei rinnat hypi juostessa;)
Tähän mennes en oo viel löytänyt yhtä hyviä rintsikoita urheiluun kuin yllä mainitsemani, vaikka monenlaisia kokeillutkin.
- Anonyymi
Täältä löytyy vertailua tukevista urheiluliiveistä: https://fitones.fi/tukevat-urheiluliivit/
- Anonyymi
Minä olen tykästynyt merinovillaisiin, täältä ainakin https://mujo.fi/merinovillaiset-urheilurintaliivit/ löytyy hyviä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446