Rintojen väli...

Miinu

Osaisiko kukaan kertoa mitä mun rintojen väliin ilmaantunut ruskeahko "juttu" on?
Siis ihossa, aivan kuin iho olisi värjäytynyt oikeen ruskeaksi itsestään.
Se ei ole mitään likaa, olen kyllä sitä suihkussa pessyt. Olen myös yrittänyt rasvata, mutta ei toimi sekään.
Se ruskeus tuntuu leviävän hitaasti.
Se on niinkuin tuossa rintojen "välissä" keskellä ja rintojen alla...jos nyt jotenkin tuosta ymmärrätte mitä tarkoitan:)Siis niin sanotuissa taive kohdissa.
Onko tämä jotain ihottumaa vai mitä?
Se ei kutise eikä mitenkään oireile, se vaan on.
Kiitos jos joku osaa auttaa ja vain asiallisia vastauksia kiitos.

8

4114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miisa

      Oletko huomannut, että sulla olisi ollut pieni luomi aijemin rintojen välissä, jos niin mene pikaisesti lääkäriin, jos se on ruvennut kasvamaan!

      Tai voisiko se olla mustelma, jos olet kolauttanut sen johonkin?

      En kyllä keksi, että olisi ruskeata ihottumaa, mutta suosittelen, että vähintään soittaisit lääkäriin, että tarviiko tulla näyttämään.

      • Miinu

        Ei ole luomia, ja siis toi alue tota juttua on niin laaja, siis molempien rintojen alla, ettei se yhden luomen leviämistä voikaan olla.Eikä myöskään mustelmaa.

        En ymmärrä, et mitä toi on...aivan outoa.
        Se on pikkuhiljaa siihen ilmestynyt ja tuntuu, et se leviää, tosin erittäin hitaasti, mutta kuitenkin.

        Mun sisko kertoi, että hänelläkin on tollasta samantyylistä...hmm, en muista missä, mut jossain kädessä, niin kainalossa, eli siis taipeessa sekin.
        Voiskohan se olla jotain taipeisiin tulevaa...?en tiä.

        Juu, kai tarttee jossain vaiheessa käydä näyttämässä...sisko aiko näyttää kainaloitaan terkkarilleen koulussa, saanpas sieltä kuulla et mitäs se vois olla:)


      • -R-
        Miinu kirjoitti:

        Ei ole luomia, ja siis toi alue tota juttua on niin laaja, siis molempien rintojen alla, ettei se yhden luomen leviämistä voikaan olla.Eikä myöskään mustelmaa.

        En ymmärrä, et mitä toi on...aivan outoa.
        Se on pikkuhiljaa siihen ilmestynyt ja tuntuu, et se leviää, tosin erittäin hitaasti, mutta kuitenkin.

        Mun sisko kertoi, että hänelläkin on tollasta samantyylistä...hmm, en muista missä, mut jossain kädessä, niin kainalossa, eli siis taipeessa sekin.
        Voiskohan se olla jotain taipeisiin tulevaa...?en tiä.

        Juu, kai tarttee jossain vaiheessa käydä näyttämässä...sisko aiko näyttää kainaloitaan terkkarilleen koulussa, saanpas sieltä kuulla et mitäs se vois olla:)

        hei oisko pönttö maksaläiskä. *eh*


      • Miinu
        -R- kirjoitti:

        hei oisko pönttö maksaläiskä. *eh*

        Jaa'a, sitäpäs mie en juuri tiedä. Siksi kyselenkin siitä täältä, jos joku osaisi auttaa.
        P.s. Jos et osaa vastata asiallisesti, niin ei tartte vastata.


      • sonja
        Miinu kirjoitti:

        Jaa'a, sitäpäs mie en juuri tiedä. Siksi kyselenkin siitä täältä, jos joku osaisi auttaa.
        P.s. Jos et osaa vastata asiallisesti, niin ei tartte vastata.

        Oliskohan kyseessa savipuoli-niminen ihottuma.

        Hus, hus lääkäriin. =)


    • misu

      Siis tummempaa ihoa rintojen alla ja välissä? Ja löytyykö mahdollisesti sitä myös jos kurkkaat jalkojen väliin, eli siis nivustaipeiden välistä sisäreisistä? Jos näin, niin sanoisinpa että kyse on ihon pigmentoitumisesta, ihan tavallinen suht. yleinen juttu. Tiettyihin kohtiin ihoa kertyy enemmän pigmenttiä mikä yleensä johtuu naisilla hormoneista.
      (esim.raskauden aikana, murrosiässä, tai muuten vaan=)
      Ei vaarallista, mutta voithan toki kysästä terkkarilta jos asia vaivaa.

      • Miinu

        Kyllä, olet aivan oikeassa, nivustaipeiden välistä sisäreisistä löytyy juuri tätä samaa ruskeaa ihoa.
        Siis aivan normaalia pigmenttiäkö vain?
        Huh...helpotus.
        Kiitos paljon!! Sait mun olon huojentumaan todellakin reippaasti:)


      • Anonyymi
        Miinu kirjoitti:

        Kyllä, olet aivan oikeassa, nivustaipeiden välistä sisäreisistä löytyy juuri tätä samaa ruskeaa ihoa.
        Siis aivan normaalia pigmenttiäkö vain?
        Huh...helpotus.
        Kiitos paljon!! Sait mun olon huojentumaan todellakin reippaasti:)

        Antakaa miestenne rosikia mällit väleihin niin ei pigmentit näy


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe