Naisten kehonkieli

saa minut sekaisin

Moni mies sanoo, että naisen kehonkieli menee heiltä aivan ohi, mutta minuun se vaikuttaa todella voimakkaasti. Tosin hyvin usein en tiedä onko se naisen taholta tahallista vai tahatonta.

Muutama kohtaaminen kauniiden naisten kanssa lähipäiviltä:

Nainen tulee juttelemaan, hymyilee, kallistaa päätään, hivelee palmikkoaan, vilkaisee hymyillen taakseen lähtiessään.

Nainen istuu, keskustelemme. Hän alkaa hitaasti silitellä reisiensä sisäpintaa puhuessaan ja huomaan punan hänen kasvoillaan.

Kohtaamme käytävällä, nainen hymyilee, venyttelee käsiään taaksepäin niin että hänen rintansa korostuvat, vilkaisee hymyillen sivuun kun kerron jotakin hauskaa.

Naiset, miten tietoisia olette siitä, miten seksikästä käyttäytymisenne on, vai lipsahtaako näitä huomaamatta?

26

5936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aimé

      Taitaa naisetkin aistia, miten herkästi olet hetkautettavissa ja käyttävät tilaisuutta hyväkseen. Mutta se ei välttämättä tarkoita yhtään sen enempää.
      On vaan kiva tulla huomatuksi - etenkin jonkun mukavannäköisen miehen silmin. ; )

      • yxz

        "Mutta se ei välttämättä tarkoita yhtään sen enempää."

        Ja toisissa ketjuissa naiset valittavat, kun mies ei ymmärrä, vaikka he lähettävät ns. selviä merkkejä kiinnostuksestaan...

        Ota teistä nyt sitten selvää.


      • harmittomalla
        yxz kirjoitti:

        "Mutta se ei välttämättä tarkoita yhtään sen enempää."

        Ja toisissa ketjuissa naiset valittavat, kun mies ei ymmärrä, vaikka he lähettävät ns. selviä merkkejä kiinnostuksestaan...

        Ota teistä nyt sitten selvää.

        flirtillä ja todellisella tarkoitusperällä on suuri ero. Kaikki olemme yksilöitä ja minäkin olen harrastanut miesmetsästystä aikoinani eli katselen kuinka monta saan koukkuun. Fiksua se ei oo myönnän mutta harmitonta flirttiä ja hauskanpitoa...miehet on niin kivoja ja omaa viehätysvoimaa on kiva koetella. Taidan olla naiswagner. ;)


      • Sepe.
        harmittomalla kirjoitti:

        flirtillä ja todellisella tarkoitusperällä on suuri ero. Kaikki olemme yksilöitä ja minäkin olen harrastanut miesmetsästystä aikoinani eli katselen kuinka monta saan koukkuun. Fiksua se ei oo myönnän mutta harmitonta flirttiä ja hauskanpitoa...miehet on niin kivoja ja omaa viehätysvoimaa on kiva koetella. Taidan olla naiswagner. ;)

        mikä ero harmittomalla flirtillä ja todellisella tarkoitusperällä on käytännössä ja miten se näkyy ;D


      • flirttiä ja
        Sepe. kirjoitti:

        mikä ero harmittomalla flirtillä ja todellisella tarkoitusperällä on käytännössä ja miten se näkyy ;D

        hauskanpitoa ja sellainen tuskin lähtee treffeille mutta jos on kiinnostunut sinusta tosissaan tai ainakin haluaa katsastaa onko sinusta tulevaisuudessa pariksi niin lähtee treffeille. Simppeliä vai mitä :)

        toki voihan sellaisiakin tyyppejä olla jotka ei osaa päättää mitä haluaa tai pitävät sinua hattuhyllyllä jos parempaa ei tuu..mutta kyllä nuo erottaa myös jos on rehellinen asioille. silloin asiat ei etene alkuaskelmalta mihinkään.


    • sively

      Sisäreisien sively ja käsien pitäminen reisien välissä on naisilla luontaista samalla tapaa kuin miehillä munien kohottelu. Toimintoa ei laukaise suinkaan toisen sukupuolen läsnäolo, vaikka jonkinasteisesta seksuaalisesta virittyneisyydestä se kai saa alkunsa. Naiset harvemmin edes koskettelevat sukupuolielimiään (muuta kuin rintoja) julkisesti.

    • ;) ...

      olla puutteessa?...

      • tämän kommentin tarkoitus oli?

        Totta munassa se, jos seksi ei ole jokapäiväistä rutiinia vaikuttaa siihen kuinka vahvoilta vähäisemmät elkeet vaikuttavat.
        Kommenttisi ei kuitenkaan vastannut mitenkään alkuperäiseen kysymykseen.


    • en luota kehonkieleen

      Sanotaan, että kehonkieli kertoo henkilön suhtautumisen toiseen luotettavammin kuin sanat, mutta en enää luota siihen. En usko kehonkieleen enkä sanoihin, mutta ihan konkreettisiin tekoihin uskon.

      Olin joskus ihastunut erääseen naiseen, mutta hän sanoi haluavansa olla "vain ystävä". Tapailimme jonkin aikaa "ystävinä" ja naisen kehonkielessä esiintyi juttelumme aikana lähes kaikkia mainitsemistasi piirteistä. Olin hämilläni, nainen tuntui sanovan yhtä ja osoittavan kehollaan toista. Olin jälkeenpäin vihainen siitä, että nainen valehteli minulle, joko kehonkielellä tai sitten verbaalisesti.

      Ajattelen nyt, että nainen huomasi silmistäni, äänestäni ja kaikesta, kuinka paljon pidin hänestä ja se imarteli häntä. Oudointa oli, että noita ristiriitaisia viestejä tuli silloinkin, kun puhuin hänelle yhtä neutraalisti kuin olisin puhunut jollekin miehelle. Minulla ei missään nimessä jäänyt naisesta hyvä kuva. Pidin hänestä ja petyin, mutta se olisi ollut paljon helpompaa, jos hän olisi käyttäytynyt johdonmukaisesti. Se että hän imi minulta positiivista energiaa, sai minut voimaan pahoin, sillä en saanut takaisin sitä, mitä olisin rehellisesti ja avoimesti toimimalla varmasti ansainnut.

      • vittu mitä paskaa

        "Minulla ei missään nimessä jäänyt naisesta hyvä kuva. Pidin hänestä ja petyin, mutta se olisi ollut paljon helpompaa, jos hän olisi käyttäytynyt johdonmukaisesti. Se että hän imi minulta positiivista energiaa, sai minut voimaan pahoin, sillä en saanut takaisin sitä, mitä olisin rehellisesti ja avoimesti toimimalla varmasti ansainnut."

        - On liian kova vaatimus pyytää naista toimimaan johdonmukaisesti. Olen itse kanssa törmännyt kuvailemasi kaltaiseen tapaukseen, ja täytyy sanoa että se ämmä oli yksi saatanan musta aukko, joka totisesti imi energiaa minusta antamatta mitään takaisin. Buyers beware.


      • petona
        vittu mitä paskaa kirjoitti:

        "Minulla ei missään nimessä jäänyt naisesta hyvä kuva. Pidin hänestä ja petyin, mutta se olisi ollut paljon helpompaa, jos hän olisi käyttäytynyt johdonmukaisesti. Se että hän imi minulta positiivista energiaa, sai minut voimaan pahoin, sillä en saanut takaisin sitä, mitä olisin rehellisesti ja avoimesti toimimalla varmasti ansainnut."

        - On liian kova vaatimus pyytää naista toimimaan johdonmukaisesti. Olen itse kanssa törmännyt kuvailemasi kaltaiseen tapaukseen, ja täytyy sanoa että se ämmä oli yksi saatanan musta aukko, joka totisesti imi energiaa minusta antamatta mitään takaisin. Buyers beware.

        "se ämmä oli yksi saatanan musta aukko, joka totisesti imi energiaa minusta antamatta mitään takaisin"

        Ikävä kyllä naiset tavoittelevat lopulta vain ja ainostaan miehen energiaa. Useimmat naiset eivät tätä pysty tiedostamaan, tai eivät halua sitä myöntää edes itselleen. Asia todellinen laita kätketään taitavasti keimailun, kiltteyden, teeskennellyn kiinnostuneisuuden tai ns. rakkauden alle.

        Aluksi nainen saa miehen tuntemaan olonsa uskomattoman hyväksi. Tällöin miehen ote herpaantuu, hän rentoutuu, tuntee tulleensa kotiin, ja nainen pääsee vapaasti imemään miehen elintärkeän energian. Tai luultavimmin mies vapaaehtoisesti, omaa tyhmyyttään ja kiitollisuuttaan, antaa energiansa naiselle. Tyhjennettyään miehen nainen siirtyy seuraavaan uhriin ilman sen kummempia tunnontuskia. Tähän viimeistään loppuu hyväksikäytetyn miehen hyvän olon tunne, ja jäljelle jää vain tyhjyyttään koliseva valittava kuori. Jälkeläiset, saamattomuus, taloudellisen turvan hakeminen tms. syy voi kyllä keskeyttää naisen luontaisen saalistussyklin.

        Oikeudenmukaisempi asioiden laita olisi se, että nainen palauttaisi saamansa energian takaisin. Tälläistä ei vain todellisuudessa tapahdu koskaan, tai jos tapahtuu niin äärimmäisen harvoin. Maailma koostuu saalistajista ja saalistetuista, ja miksi nainen tästä kaavasta poikkeaisi.

        Todellisten pelimiesten menestys perustuu kovaan energialatuakseen ja siihen, että he eivät luovuta energiaa naiselle. Tällä tavoin he säilyvät naisen kannalta haluttavana kohteena niin kauan kuin eivät sorru typerään hybrikseen tai itsetuhoiseen kyynisyyteen.


      • vampyyrinaistarinaa
        petona kirjoitti:

        "se ämmä oli yksi saatanan musta aukko, joka totisesti imi energiaa minusta antamatta mitään takaisin"

        Ikävä kyllä naiset tavoittelevat lopulta vain ja ainostaan miehen energiaa. Useimmat naiset eivät tätä pysty tiedostamaan, tai eivät halua sitä myöntää edes itselleen. Asia todellinen laita kätketään taitavasti keimailun, kiltteyden, teeskennellyn kiinnostuneisuuden tai ns. rakkauden alle.

        Aluksi nainen saa miehen tuntemaan olonsa uskomattoman hyväksi. Tällöin miehen ote herpaantuu, hän rentoutuu, tuntee tulleensa kotiin, ja nainen pääsee vapaasti imemään miehen elintärkeän energian. Tai luultavimmin mies vapaaehtoisesti, omaa tyhmyyttään ja kiitollisuuttaan, antaa energiansa naiselle. Tyhjennettyään miehen nainen siirtyy seuraavaan uhriin ilman sen kummempia tunnontuskia. Tähän viimeistään loppuu hyväksikäytetyn miehen hyvän olon tunne, ja jäljelle jää vain tyhjyyttään koliseva valittava kuori. Jälkeläiset, saamattomuus, taloudellisen turvan hakeminen tms. syy voi kyllä keskeyttää naisen luontaisen saalistussyklin.

        Oikeudenmukaisempi asioiden laita olisi se, että nainen palauttaisi saamansa energian takaisin. Tälläistä ei vain todellisuudessa tapahdu koskaan, tai jos tapahtuu niin äärimmäisen harvoin. Maailma koostuu saalistajista ja saalistetuista, ja miksi nainen tästä kaavasta poikkeaisi.

        Todellisten pelimiesten menestys perustuu kovaan energialatuakseen ja siihen, että he eivät luovuta energiaa naiselle. Tällä tavoin he säilyvät naisen kannalta haluttavana kohteena niin kauan kuin eivät sorru typerään hybrikseen tai itsetuhoiseen kyynisyyteen.

        täällä..miehiä miekin metsästän ..trallaa laa..ihanaa tää elämä naisena..ei muuta kuin mennään likat baanalle ja pistetään estrogeenit haisemaan. ;))


      • mitääh
        petona kirjoitti:

        "se ämmä oli yksi saatanan musta aukko, joka totisesti imi energiaa minusta antamatta mitään takaisin"

        Ikävä kyllä naiset tavoittelevat lopulta vain ja ainostaan miehen energiaa. Useimmat naiset eivät tätä pysty tiedostamaan, tai eivät halua sitä myöntää edes itselleen. Asia todellinen laita kätketään taitavasti keimailun, kiltteyden, teeskennellyn kiinnostuneisuuden tai ns. rakkauden alle.

        Aluksi nainen saa miehen tuntemaan olonsa uskomattoman hyväksi. Tällöin miehen ote herpaantuu, hän rentoutuu, tuntee tulleensa kotiin, ja nainen pääsee vapaasti imemään miehen elintärkeän energian. Tai luultavimmin mies vapaaehtoisesti, omaa tyhmyyttään ja kiitollisuuttaan, antaa energiansa naiselle. Tyhjennettyään miehen nainen siirtyy seuraavaan uhriin ilman sen kummempia tunnontuskia. Tähän viimeistään loppuu hyväksikäytetyn miehen hyvän olon tunne, ja jäljelle jää vain tyhjyyttään koliseva valittava kuori. Jälkeläiset, saamattomuus, taloudellisen turvan hakeminen tms. syy voi kyllä keskeyttää naisen luontaisen saalistussyklin.

        Oikeudenmukaisempi asioiden laita olisi se, että nainen palauttaisi saamansa energian takaisin. Tälläistä ei vain todellisuudessa tapahdu koskaan, tai jos tapahtuu niin äärimmäisen harvoin. Maailma koostuu saalistajista ja saalistetuista, ja miksi nainen tästä kaavasta poikkeaisi.

        Todellisten pelimiesten menestys perustuu kovaan energialatuakseen ja siihen, että he eivät luovuta energiaa naiselle. Tällä tavoin he säilyvät naisen kannalta haluttavana kohteena niin kauan kuin eivät sorru typerään hybrikseen tai itsetuhoiseen kyynisyyteen.

        En tajunnu energian imemisestä kuin puolet..? Mistä oli kyse? Naisille kerrotaan prinssi satuja lapsena, prinssit ovat voimakkaita ja osittain kaikkivoipaisia. =) Todellisuudessa mies on ihan normi, eikä mikään he-man prinssi. Nuoret tytöt voi viedä energiaa testailullaan, oma viehätysvoima tms. =)) Prinssejä on, mutta normaali riittää.


      • mitääh...
        petona kirjoitti:

        "se ämmä oli yksi saatanan musta aukko, joka totisesti imi energiaa minusta antamatta mitään takaisin"

        Ikävä kyllä naiset tavoittelevat lopulta vain ja ainostaan miehen energiaa. Useimmat naiset eivät tätä pysty tiedostamaan, tai eivät halua sitä myöntää edes itselleen. Asia todellinen laita kätketään taitavasti keimailun, kiltteyden, teeskennellyn kiinnostuneisuuden tai ns. rakkauden alle.

        Aluksi nainen saa miehen tuntemaan olonsa uskomattoman hyväksi. Tällöin miehen ote herpaantuu, hän rentoutuu, tuntee tulleensa kotiin, ja nainen pääsee vapaasti imemään miehen elintärkeän energian. Tai luultavimmin mies vapaaehtoisesti, omaa tyhmyyttään ja kiitollisuuttaan, antaa energiansa naiselle. Tyhjennettyään miehen nainen siirtyy seuraavaan uhriin ilman sen kummempia tunnontuskia. Tähän viimeistään loppuu hyväksikäytetyn miehen hyvän olon tunne, ja jäljelle jää vain tyhjyyttään koliseva valittava kuori. Jälkeläiset, saamattomuus, taloudellisen turvan hakeminen tms. syy voi kyllä keskeyttää naisen luontaisen saalistussyklin.

        Oikeudenmukaisempi asioiden laita olisi se, että nainen palauttaisi saamansa energian takaisin. Tälläistä ei vain todellisuudessa tapahdu koskaan, tai jos tapahtuu niin äärimmäisen harvoin. Maailma koostuu saalistajista ja saalistetuista, ja miksi nainen tästä kaavasta poikkeaisi.

        Todellisten pelimiesten menestys perustuu kovaan energialatuakseen ja siihen, että he eivät luovuta energiaa naiselle. Tällä tavoin he säilyvät naisen kannalta haluttavana kohteena niin kauan kuin eivät sorru typerään hybrikseen tai itsetuhoiseen kyynisyyteen.

        En tajunnu energian imemisestä kuin puolet..? Mistä oli kyse? Naisille kerrotaan prinssi satuja lapsena, prinssit ovat voimakkaita ja osittain kaikkivoipaisia. =) Todellisuudessa mies on ihan normi, eikä mikään he-man prinssi. Nuoret tytöt voi viedä energiaa testailullaan, oma viehätysvoima tms. =)) Prinssejä on, mutta normaali riittää.


      • kyyninen

        Kaikki te, jotka kirjoititte tästä naisten huomion imemisestä, tiedän tarkalleen mitä tarkoitatte. Yksi nainen ehtikin jo lässyttämään vastaan, ettei ymmärrä, mistä energioiden imemisestä täällä kirjoitetaan, mutta hän joko valehtelee tai ei ole vielä tiedostanut omaa käyttäytymistään.

        Itse ihastuin viime kesänä yhteen naiseen. Hyvin harvoin tapaan naista, joka olisi fyysisesti haluttava ja myös luonteeltaan sopiva. Ikäeroa meillä oli tosin muutama vuosi (minä 22 nainen 17), mutta ei se olisi haitannut. Kesän aikana näimme useamman kerran, yleensä viikonloppuisin. Yhdessä viettämämme aika meni todella sulavasti, juttua riitti ja jotenkin kaikki tuintui loksahtavan kohdalleen.

        Sitten pikkuhiljaa nainen alkoi käyttäytyä prinsessan elkein, jotenkin ylpeästi tai siis hänen käytöksestään ja sanomisistaan oli rivien välistä luettavissa, että "minä olen nainen ja sinä olet mies ja sun kuuluu viedä ja mun vikistä, joten ole mies!"

        Heti kun aloin vaistoamaan tämän asenteen naisessa, otin takapakkia ja kun jatkossa näimme yhteisten kavereiden luona, en kiinnittänyt naiseen mitään huomiota, se oli siis ihan puhdas kostoisku hänelle. Naisen käytös muuttui heti, hän kertoi hauskoja juttuja porukassa, mut selvästi odotti minun reagoivan niihin ja suorastaan kerjäsi huomiota ja sitä, että minä katsoisin edes hänen suuntaansa (seurasin häntä aina sivusilmällä).

        Kun sitten vielä kerran avasin suojamuurin ja yritin palata miellyttävään alkutilanteeseen, nainen olikin taas hieman töykeä. Tämän jälkeen löin luukut kiinni, enkä pitänyt naiseen enää mitään yhteyttä. Poistin hänen numeronsakin kännykästä, että jos joskus mulle soittaa, niin en edes tiedä hänen soittavan. En ole nähnyt häntä moneen kuukauteen ja hyvä niin. Olen varma, että tässä tilanteessa nainen jäi kärsimään, minä en. Minulle jäi naisesta todella huono kuva. Turhauduin hänen passiiviseen ja omahyväiseen asenteeseensa. Vaikka tiedän, että hän on joutunut kokemaan rankkoja asioita, en silti voi hyväksyä sitä, että hän kohtelee minua aivan kuin minä olisin yksi kusipäisistä miehistä ja haluaisin hänelle pahaa.

        En vain enää jaksa todistella naisille mitään, kun he eivät kuitenkaan koskaan usko. Olen täysin kyllästynyt huomionkipeisiin naisiin, joiden mielestä "miehen pitää olla mies ja naisen pitää olla nainen ja niiden välillä on kilometrien henkinen kuilu ja miehen kuuluu olla ritari ja nainen saa olla prinsessa".


      • kyyninen
        petona kirjoitti:

        "se ämmä oli yksi saatanan musta aukko, joka totisesti imi energiaa minusta antamatta mitään takaisin"

        Ikävä kyllä naiset tavoittelevat lopulta vain ja ainostaan miehen energiaa. Useimmat naiset eivät tätä pysty tiedostamaan, tai eivät halua sitä myöntää edes itselleen. Asia todellinen laita kätketään taitavasti keimailun, kiltteyden, teeskennellyn kiinnostuneisuuden tai ns. rakkauden alle.

        Aluksi nainen saa miehen tuntemaan olonsa uskomattoman hyväksi. Tällöin miehen ote herpaantuu, hän rentoutuu, tuntee tulleensa kotiin, ja nainen pääsee vapaasti imemään miehen elintärkeän energian. Tai luultavimmin mies vapaaehtoisesti, omaa tyhmyyttään ja kiitollisuuttaan, antaa energiansa naiselle. Tyhjennettyään miehen nainen siirtyy seuraavaan uhriin ilman sen kummempia tunnontuskia. Tähän viimeistään loppuu hyväksikäytetyn miehen hyvän olon tunne, ja jäljelle jää vain tyhjyyttään koliseva valittava kuori. Jälkeläiset, saamattomuus, taloudellisen turvan hakeminen tms. syy voi kyllä keskeyttää naisen luontaisen saalistussyklin.

        Oikeudenmukaisempi asioiden laita olisi se, että nainen palauttaisi saamansa energian takaisin. Tälläistä ei vain todellisuudessa tapahdu koskaan, tai jos tapahtuu niin äärimmäisen harvoin. Maailma koostuu saalistajista ja saalistetuista, ja miksi nainen tästä kaavasta poikkeaisi.

        Todellisten pelimiesten menestys perustuu kovaan energialatuakseen ja siihen, että he eivät luovuta energiaa naiselle. Tällä tavoin he säilyvät naisen kannalta haluttavana kohteena niin kauan kuin eivät sorru typerään hybrikseen tai itsetuhoiseen kyynisyyteen.

        "Todellisten pelimiesten menestys perustuu kovaan energialatuakseen ja siihen, että he eivät luovuta energiaa naiselle. Tällä tavoin he säilyvät naisen kannalta haluttavana kohteena niin kauan kuin eivät sorru typerään hybrikseen tai itsetuhoiseen kyynisyyteen."

        mielestäni pelurit juuri antavat kaikkensa naisille, ainakin pinnallisella tasolla, eivät varmastikaan tunteidensa osalta. Naisethan eivät kiinnostu miehestä, jollei tämä anna huomiota. Suuri epäkohta tässä onkin, että miehen täytyy tehdä 30-kertainen määrä töitä, jotta nainen katsoisi edes ystävällisesti silmiin. Naisen taas ei tarvitse tehdä muuta, kuin kulkea nokka pystyssä, koska niitä huomiota jakelevia miehiä tulee joka kulman takaa aina lisää kuin sieniä sateella.


      • Tuttua on
        kyyninen kirjoitti:

        Kaikki te, jotka kirjoititte tästä naisten huomion imemisestä, tiedän tarkalleen mitä tarkoitatte. Yksi nainen ehtikin jo lässyttämään vastaan, ettei ymmärrä, mistä energioiden imemisestä täällä kirjoitetaan, mutta hän joko valehtelee tai ei ole vielä tiedostanut omaa käyttäytymistään.

        Itse ihastuin viime kesänä yhteen naiseen. Hyvin harvoin tapaan naista, joka olisi fyysisesti haluttava ja myös luonteeltaan sopiva. Ikäeroa meillä oli tosin muutama vuosi (minä 22 nainen 17), mutta ei se olisi haitannut. Kesän aikana näimme useamman kerran, yleensä viikonloppuisin. Yhdessä viettämämme aika meni todella sulavasti, juttua riitti ja jotenkin kaikki tuintui loksahtavan kohdalleen.

        Sitten pikkuhiljaa nainen alkoi käyttäytyä prinsessan elkein, jotenkin ylpeästi tai siis hänen käytöksestään ja sanomisistaan oli rivien välistä luettavissa, että "minä olen nainen ja sinä olet mies ja sun kuuluu viedä ja mun vikistä, joten ole mies!"

        Heti kun aloin vaistoamaan tämän asenteen naisessa, otin takapakkia ja kun jatkossa näimme yhteisten kavereiden luona, en kiinnittänyt naiseen mitään huomiota, se oli siis ihan puhdas kostoisku hänelle. Naisen käytös muuttui heti, hän kertoi hauskoja juttuja porukassa, mut selvästi odotti minun reagoivan niihin ja suorastaan kerjäsi huomiota ja sitä, että minä katsoisin edes hänen suuntaansa (seurasin häntä aina sivusilmällä).

        Kun sitten vielä kerran avasin suojamuurin ja yritin palata miellyttävään alkutilanteeseen, nainen olikin taas hieman töykeä. Tämän jälkeen löin luukut kiinni, enkä pitänyt naiseen enää mitään yhteyttä. Poistin hänen numeronsakin kännykästä, että jos joskus mulle soittaa, niin en edes tiedä hänen soittavan. En ole nähnyt häntä moneen kuukauteen ja hyvä niin. Olen varma, että tässä tilanteessa nainen jäi kärsimään, minä en. Minulle jäi naisesta todella huono kuva. Turhauduin hänen passiiviseen ja omahyväiseen asenteeseensa. Vaikka tiedän, että hän on joutunut kokemaan rankkoja asioita, en silti voi hyväksyä sitä, että hän kohtelee minua aivan kuin minä olisin yksi kusipäisistä miehistä ja haluaisin hänelle pahaa.

        En vain enää jaksa todistella naisille mitään, kun he eivät kuitenkaan koskaan usko. Olen täysin kyllästynyt huomionkipeisiin naisiin, joiden mielestä "miehen pitää olla mies ja naisen pitää olla nainen ja niiden välillä on kilometrien henkinen kuilu ja miehen kuuluu olla ritari ja nainen saa olla prinsessa".

        Onhan se kivaa kun näitä joskus mullekin tulee. Yleensä sen tunnistaa sellaisesta ujohkosta hymystä ja vähän haparoivista liikkeistä.

        Nuorelle miehelle hämmentävää, kun vaikkapa viimeksi kävi niin että vanhemmalta, nätiltä sairaanhoitajalta tuli vastaavaa käytöstä :)


      • Kylli-täti
        kyyninen kirjoitti:

        Kaikki te, jotka kirjoititte tästä naisten huomion imemisestä, tiedän tarkalleen mitä tarkoitatte. Yksi nainen ehtikin jo lässyttämään vastaan, ettei ymmärrä, mistä energioiden imemisestä täällä kirjoitetaan, mutta hän joko valehtelee tai ei ole vielä tiedostanut omaa käyttäytymistään.

        Itse ihastuin viime kesänä yhteen naiseen. Hyvin harvoin tapaan naista, joka olisi fyysisesti haluttava ja myös luonteeltaan sopiva. Ikäeroa meillä oli tosin muutama vuosi (minä 22 nainen 17), mutta ei se olisi haitannut. Kesän aikana näimme useamman kerran, yleensä viikonloppuisin. Yhdessä viettämämme aika meni todella sulavasti, juttua riitti ja jotenkin kaikki tuintui loksahtavan kohdalleen.

        Sitten pikkuhiljaa nainen alkoi käyttäytyä prinsessan elkein, jotenkin ylpeästi tai siis hänen käytöksestään ja sanomisistaan oli rivien välistä luettavissa, että "minä olen nainen ja sinä olet mies ja sun kuuluu viedä ja mun vikistä, joten ole mies!"

        Heti kun aloin vaistoamaan tämän asenteen naisessa, otin takapakkia ja kun jatkossa näimme yhteisten kavereiden luona, en kiinnittänyt naiseen mitään huomiota, se oli siis ihan puhdas kostoisku hänelle. Naisen käytös muuttui heti, hän kertoi hauskoja juttuja porukassa, mut selvästi odotti minun reagoivan niihin ja suorastaan kerjäsi huomiota ja sitä, että minä katsoisin edes hänen suuntaansa (seurasin häntä aina sivusilmällä).

        Kun sitten vielä kerran avasin suojamuurin ja yritin palata miellyttävään alkutilanteeseen, nainen olikin taas hieman töykeä. Tämän jälkeen löin luukut kiinni, enkä pitänyt naiseen enää mitään yhteyttä. Poistin hänen numeronsakin kännykästä, että jos joskus mulle soittaa, niin en edes tiedä hänen soittavan. En ole nähnyt häntä moneen kuukauteen ja hyvä niin. Olen varma, että tässä tilanteessa nainen jäi kärsimään, minä en. Minulle jäi naisesta todella huono kuva. Turhauduin hänen passiiviseen ja omahyväiseen asenteeseensa. Vaikka tiedän, että hän on joutunut kokemaan rankkoja asioita, en silti voi hyväksyä sitä, että hän kohtelee minua aivan kuin minä olisin yksi kusipäisistä miehistä ja haluaisin hänelle pahaa.

        En vain enää jaksa todistella naisille mitään, kun he eivät kuitenkaan koskaan usko. Olen täysin kyllästynyt huomionkipeisiin naisiin, joiden mielestä "miehen pitää olla mies ja naisen pitää olla nainen ja niiden välillä on kilometrien henkinen kuilu ja miehen kuuluu olla ritari ja nainen saa olla prinsessa".

        Oletpa sinä todellinen draamakuningatar.

        P.S. Kannattaa ehkä jättää teinit väliin, jos aikuisten suhdetta kaipaat. Vaikka etpä sinäkään kovin kypsältä vaikuta...


      • ihanaa olla
        kyyninen kirjoitti:

        "Todellisten pelimiesten menestys perustuu kovaan energialatuakseen ja siihen, että he eivät luovuta energiaa naiselle. Tällä tavoin he säilyvät naisen kannalta haluttavana kohteena niin kauan kuin eivät sorru typerään hybrikseen tai itsetuhoiseen kyynisyyteen."

        mielestäni pelurit juuri antavat kaikkensa naisille, ainakin pinnallisella tasolla, eivät varmastikaan tunteidensa osalta. Naisethan eivät kiinnostu miehestä, jollei tämä anna huomiota. Suuri epäkohta tässä onkin, että miehen täytyy tehdä 30-kertainen määrä töitä, jotta nainen katsoisi edes ystävällisesti silmiin. Naisen taas ei tarvitse tehdä muuta, kuin kulkea nokka pystyssä, koska niitä huomiota jakelevia miehiä tulee joka kulman takaa aina lisää kuin sieniä sateella.

        nainen..;)


      • kyyninen
        Kylli-täti kirjoitti:

        Oletpa sinä todellinen draamakuningatar.

        P.S. Kannattaa ehkä jättää teinit väliin, jos aikuisten suhdetta kaipaat. Vaikka etpä sinäkään kovin kypsältä vaikuta...

        harmittaa se, jos mieskin osaa pelata sitä samaa peliä, mitä naiset pelaa joka viikonloppu. Naiset on tottunu siihen, että ne saa pompottaa miehiä ihan rauhassa. Mun kohdalla ovat aina kohdanneet voittajansa. :)


    • justjust!

      Koikki kolahti minuun, ja se, kun nainen tulee pöytäni taakse ja hieman avokaulainen paita päällä hän kumartuu minuun päin, niin voi!!! olen ihan myyty.

    • käyttöä.

      Naiset kiusoittelee tahallaan vähän hitaampia miehiä. Hitauden taas huomaa toljotuksen määrästä.

      • Tätä kokenut

        En ole ällän ylioppilaana pitänyt itseäni mahdottoman hitaana, mutta ehkä hitaus sosiaalisissa taidoissa on asia erikseen...


      • käyttöä.
        Tätä kokenut kirjoitti:

        En ole ällän ylioppilaana pitänyt itseäni mahdottoman hitaana, mutta ehkä hitaus sosiaalisissa taidoissa on asia erikseen...

        Hmm... Mielenkiintoista.


    • johbero

      taidan jättää töissä venyttelyt väliin tästä lähtien....

    • ihan ohi...

      kehonkielen jutut ja pääsääntöisesti omalla kohdallani ne (jos niitä on) ovat vahinkoja. Törmään näihin kehon kielen väärinymmärryksiin aina silloin tällöin. Olen joutunut hillitsemään käyttäytymistäni ja pitäytymään tiukasti asia linjalla ihan siksi että väärinkäsityksiä ei tulisi. Nämä väärät tulkinnat ovat joissakin tilanteissa hämmentäviä ja kovin kiusallisia.

      Miten esimerkiksi minun pitäisi käyttäytyä/ajatella kun tiedän työtoverin olevan minuun ihastunut ja itsellä ei ole muita kaverillisia fiiliksiä? Olen minä tämän toki hänelle kertonut, mutta hän tuntuu vain elättelevän toiveita. Eniten harmittaa se, että en voi olla oma vilpitön rempseä itseni, vaan sitten se tulkitaan flirtiksi tai ties miksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe