Hei kaikki! Aloitan kesäkuussa toiminimellä ja tarvitsen yritykselleni nimen. Olen itse miettinyt kaikenlaista mutta ei oikeen lyö läpi.
Olen reipas ja iloinen ja nuori ihminen, joten jotain reipasta ja kivaa vois nimeksi laittaa. Jos aloitan joskus omissa tiloissa nimen pitäis kehdata laittaa ikkunaankin...
Ulkomaalaiset nimetkin käy!
Kiitos kaikille etukäteen!
ps. Yritykseni toimii helsingissä.
Nimiehdotuksia parturi-kampaamolle!
27
14084
Vastaukset
- ....
Helsingin tukkalääkäri
Sadun (oma nimesi) hiusklinikka
Salon' Satu
Kampin (kaupunginosasi) Cutri - mieleen mihin mä menisin
täällä keskisuomessa kaikki on vaan parturikampaamoja mutta ehkä siellä etelässä toimisi joku
flowing hair
you look great- parturi kampaamo
hairis
beautyboutique
nice time
new look
kaunis kutri
new style - Johnny Cash clone
God's Gonna Cut You.
Loistava nimi! - tämä?
hiushaus :o) (hairhouse)
- Kampaaja
kiitos ehdotuksista! Harkintaan menee! Lisää saa ehdottaa ; ))
- Mediapelle
Kampaaja kirjoitti:
kiitos ehdotuksista! Harkintaan menee! Lisää saa ehdottaa ; ))
Ei se nimi niin ratkaise vaan markkinointi.
Muista laittaa ilmoitukseen, että tukkia ajetaan. Tai sitten päitä leikataan
Parturi kampaamo..tervetuloa uudelleen.
- toimiva nimi on
esim. Ann-Liisan kampaamo
- black&white
Cut & Style, Saxett, Clips, Glitz
- englanninkielistä
black&white kirjoitti:
Cut & Style, Saxett, Clips, Glitz
ne kuulostaa yleensä vaan tyhmältä, naiivilta tusinakamalta. silti lämpenin jo mainituista nimille Clips ja Saxett tai aika oivaltavalle Hiushausille. Helppo ratkaisu on myös tuo omaan nimeen liittyvä putiikin nimi.
- pimpsaan
Siinä hyvä slogani liikkeen ikkunaan....
- pukkaa
-Päämaja
-moppitukka
-karvas& pois
-Tyyli-Lyyli
-just hyvä pää
-pääasia
-permis
-pehkopesä- 22v.
Luin noi kaikki ehdotukset läpi ja samal ajattelin et minkänimiseen itse voisin mennä.. Tyyli-Lyyli oli must paras! :)
Monet kuulostaa niin hienoilta, et ois vaan tarkoitettu ultra-super-mega-muodikkaille :(
Tämä oli siis minun mielipide vain. Nimihän varmaan riippuu myös siitä millaisia asiakkaita hakee.. - menisin
22v. kirjoitti:
Luin noi kaikki ehdotukset läpi ja samal ajattelin et minkänimiseen itse voisin mennä.. Tyyli-Lyyli oli must paras! :)
Monet kuulostaa niin hienoilta, et ois vaan tarkoitettu ultra-super-mega-muodikkaille :(
Tämä oli siis minun mielipide vain. Nimihän varmaan riippuu myös siitä millaisia asiakkaita hakee..kampaamoon nimeltä Tyyli-Lyyli!!! Ihana nimi!
- kalju
menisin kirjoitti:
kampaamoon nimeltä Tyyli-Lyyli!!! Ihana nimi!
Ärsyttävintä on ulkomaalaisilta kuullostavat nimet.
Näin kerran sellaisen kauneusalan myymälän nimen sellaisessa pienessä maalaispaikassa, se oli aivan naurettava: Kleopatra.
Kauhean suttuisen oloinenkin vielä. - ponnaripää
kalju kirjoitti:
Ärsyttävintä on ulkomaalaisilta kuullostavat nimet.
Näin kerran sellaisen kauneusalan myymälän nimen sellaisessa pienessä maalaispaikassa, se oli aivan naurettava: Kleopatra.
Kauhean suttuisen oloinenkin vielä.tosta Kleopatrasta ihan Pekko-elokuvat, missä se Piepposka piti jotain olevinaan hienoo liikettä ja joku "piutisalong" sekin oli nimeltään...
- on kyllä
Huippu, menaa Päämaja!!! Ihan ykkönen!!
- lissee
Taikatukka
Kutri
Saxi- rtrtrtrtrt
Saxi Kutris :D
- stylee
Petolinnunperse
- Lissiina
Ehdotukseni:
Kutriina
Taikatukka
HairStyle
HotBabe
HairPavillion
TaipuvaTukka
Kampa@Saksi@Fööni
Rasta
Pidennä@Lyhennä
TyyliTaulu
siinä näin äkkiseltään muutama, ehkä jokin kelpokin :-) - Vaikkapa..
Good Hair Day
- acegikmoqsu
Tässä ehdotuksia:
-Kaljupää Peran Raswahius
-Takatukka Siili
-Kihara Ässä
-Pälvikalju-saloon
-Hilsehair
-Nappopää
-Komiasti kiiltää kalju oy
-Kärpästen kiitorata oy - Hassu Haudankaivaja
Kaljuntekijä
- tässä todiste
http://pakila.com/?va=90&ytl=124 valitettavasti :( ihana nimi kyl!
- sitten
tuliko nimeksi Good Hair Day vai mikä, jooko! Ja saako mahdollisen voittajanimen ehdottaja alennusta ekasta hiustenleikkuusta ;> ?
- A.S.E.
Onnea uudelle kampaamolle. Nimi ei kai ole niin tärkeä kuin tekemäsi työ ja asiakkaiden hoitaminen
tytyväisiksi.
Ehdottaisin kuitenkin espanjan-latinankielistä nimeä, jonka keksin ihan itse
PELOBELLO
eli se tarkoittaa kaunista tukkaa. Koska siellä Suomessa on ymmärtääkseni tuommoinen Espanja-buumi,
se voisi ola ihan kiva.- A.S.E.
Varmaan moni tulevista asiakkaistasi on käynyt Espanjassa ja Italiassa. Siinä olisi vähän vauhtia
alkuun; voisi olla myös BELLOPELO (eli kaunishius).
Voisit myös soitella siellä kivaa vauhdikasta latino
musiikkia. Siinä voisi olla ideaa.
Mihin muuten laitat salonkisi? Voisit saada asikkaita jos olet hyvä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418