Lävistysliike Turussa

minnä

Niin haluaisin ottaa napalävistyksen. Tietääkö joku hyvän liikkeen jossa on ammattilaisia ja pieni riski saada tulehduksia yms.... Kiitos jo etukäteen.

19

1720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JohannaL
      • minnä

Juu menen varmaan sit sinne ottamaan lävistyksen :)

• maisah
        minnä kirjoitti:

Juu menen varmaan sit sinne ottamaan lävistyksen :)

joo mä kävin kanssa skin craftissa, ja suosittelen sitä lämpimästi. hauskanen ilmapiiri ja mukava lävistäjä.

• minnä
        maisah kirjoitti:

joo mä kävin kanssa skin craftissa, ja suosittelen sitä lämpimästi. hauskanen ilmapiiri ja mukava lävistäjä.

Kävin sitten Skinissa ja äiti enkä minä eikä mun isä pitäneet paikasta. Lävistäjä joku läski eikä edes hymyile ja paikka joku likainen..hyi

• maisah
        minnä kirjoitti:

Kävin sitten Skinissa ja äiti enkä minä eikä mun isä pitäneet paikasta. Lävistäjä joku läski eikä edes hymyile ja paikka joku likainen..hyi

no jopas pomppas. sekö vaikuttaa sun valintaas, onko lävistäjä läski vai ei. tiedän ketä tarkoitat, ja kyllä hän mulle oli tosi mukava, vaikkei mua lävistänytkään, vaan se toinen lävistäjä.

• kirjoittaja
        minnä kirjoitti:

ei ole käynyt Skin Craftissa päinkään. =D Niin mettään meni paikan kuvaus!

• maisah
        maisah kirjoitti:

no jopas pomppas. sekö vaikuttaa sun valintaas, onko lävistäjä läski vai ei. tiedän ketä tarkoitat, ja kyllä hän mulle oli tosi mukava, vaikkei mua lävistänytkään, vaan se toinen lävistäjä.

ja piti vielä lisätä, että onhan noi tatuointi ja lävistysputiikit aina tuollaisia omanlaisia liikkeitä, mut lähes kaikki samantyylisiä.

• minnä
        kirjoittaja kirjoitti:

ei ole käynyt Skin Craftissa päinkään. =D Niin mettään meni paikan kuvaus!

Kyl olen käynyt ja kamala paikka. En mä välitä siitä oliko se läski mut se oli muutenkin jotenkin outo. Ei pahalla mutta luulisi että olisi siisti paikka tai jotain. Se nainen olis voinut edes hymyillä.Anteeksi ei ollut tarkoitus loukata.

• maisah
        minnä kirjoitti:

Kyl olen käynyt ja kamala paikka. En mä välitä siitä oliko se läski mut se oli muutenkin jotenkin outo. Ei pahalla mutta luulisi että olisi siisti paikka tai jotain. Se nainen olis voinut edes hymyillä.Anteeksi ei ollut tarkoitus loukata.

ite ainakin ku kävin skin craftissa, sain sellaisen mielikuvan et paikka oli rakkaudella pidetty, ja henkilökunta just sellaista kuin kaikissa tatska-liikkeissä onkin. eli työlleen omistautuneita. luulempa et saat etsiä jokusen tovin jos meinaat löytää alan liikkeen jossa on steriilin valkoista jne jne jne.

• Minnä
        maisah kirjoitti:

ite ainakin ku kävin skin craftissa, sain sellaisen mielikuvan et paikka oli rakkaudella pidetty, ja henkilökunta just sellaista kuin kaikissa tatska-liikkeissä onkin. eli työlleen omistautuneita. luulempa et saat etsiä jokusen tovin jos meinaat löytää alan liikkeen jossa on steriilin valkoista jne jne jne.

Ovatko kaikki liikkeet sit sellaisia? Siis oikeasti? Kun katsokas olin ekaa kertaa sellaises paikas ja se oli vähän järkytys..pitää kai tottua.. mut kai se on luotettava liike? Siis silleen etten saisi mitään sairauskia jne..??? Ja kannattaako sittenkin ottaa lävistyksen sielt???

• maisah
        Minnä kirjoitti:

Ovatko kaikki liikkeet sit sellaisia? Siis oikeasti? Kun katsokas olin ekaa kertaa sellaises paikas ja se oli vähän järkytys..pitää kai tottua.. mut kai se on luotettava liike? Siis silleen etten saisi mitään sairauskia jne..??? Ja kannattaako sittenkin ottaa lävistyksen sielt???

on ainakin tosi kehuttu paikka, mut onhan niitä muitakin kehuttuja paikkoja turussa, kuten individual ink, mut tulet törmäämään samanlaiseen tunnelmaan kuin skin craftissakin. kyllä mun mielestä ne kaikki on saman henkisiä, ja siinä mun mielestä on just se uskottavuus. jos lävistäjällä ei itellä oo yhtään lävistystä, tai jos tatuoija on pieni silmälasipäinen mies millä on puku päällä(anteeks tollainen lokerointi) , ni en mä välttämättä antais lävistää tai tatuoida ainakaan itteeni. kyllä skin craft ja muut turussa olevat alan liikkeet on kaikki kunnolllisia, mut ite kannatan sc:a

• Minnä
        maisah kirjoitti:

on ainakin tosi kehuttu paikka, mut onhan niitä muitakin kehuttuja paikkoja turussa, kuten individual ink, mut tulet törmäämään samanlaiseen tunnelmaan kuin skin craftissakin. kyllä mun mielestä ne kaikki on saman henkisiä, ja siinä mun mielestä on just se uskottavuus. jos lävistäjällä ei itellä oo yhtään lävistystä, tai jos tatuoija on pieni silmälasipäinen mies millä on puku päällä(anteeks tollainen lokerointi) , ni en mä välttämättä antais lävistää tai tatuoida ainakaan itteeni. kyllä skin craft ja muut turussa olevat alan liikkeet on kaikki kunnolllisia, mut ite kannatan sc:a

Juu, mut onko itselläsi jotain lävistyksiä ja tatuointeja? Ja ovatko ne koskaan tulehtunu?

• maisah
        Minnä kirjoitti:

Juu, mut onko itselläsi jotain lävistyksiä ja tatuointeja? Ja ovatko ne koskaan tulehtunu?

joo mulla on tuliterä kielilävistys, ja myös tatuointi, molemmat on otettu sc:ssa. myös joskus otin korvaan rustoon korun, ja sekin samaisessa paikassa.
        enkä kyl kehuis sitä paikkaa jos tulehtuneita olisivat olleet. aika pitkälle tää lävistys- ja tatuointikuviot menee sen mukaan, että miten niitä hoitaa, ja kuinka paljon jaksaa noudattaa hoito-ohjeita.

• minnä
        maisah kirjoitti:

joo mulla on tuliterä kielilävistys, ja myös tatuointi, molemmat on otettu sc:ssa. myös joskus otin korvaan rustoon korun, ja sekin samaisessa paikassa.
        enkä kyl kehuis sitä paikkaa jos tulehtuneita olisivat olleet. aika pitkälle tää lävistys- ja tatuointikuviot menee sen mukaan, että miten niitä hoitaa, ja kuinka paljon jaksaa noudattaa hoito-ohjeita.

Juu, kiitti avusta :) Mietin viel et otanko sit napalävistyksen vai en :D

• tyttö^
        minnä kirjoitti:

hyvinkäältä löytyy semmoinen paikka kuin KinkyMouseTattoo ja se on just sellainen sairaala fiilis mesta ja steriili että jos sellaista haluat... toisaalta sinne on sieltä turusta pitkä matka

• Zenn
        minnä kirjoitti:

kävin ottamassa napakorun sc:ssä.Suosittelen!
        (Toisin kuin sitä toista puutorin luona olevaa..)
        SC=Hyvä ilmapiirinen paikka kera hyvän asiakaspalvelun.Siistipaikka.Hintalaatusuhde ok.Yms.=)PS.Eikä se napakorun laittaminen tuntunut kuin vähän..Ainoa mikä vähän harmittaa on,että ei saisi uida 3-4viikkoon.

• .....

Mitäs sc:ssä maksaa kielikorun laitto? Mitään tietoa?

• maisah

kielikoru skin craftissa maksaa 35 euroa, eli on hullun halpa, ja sit siihen pitää vielä ostaa se lyhyempi koru myöhemmin, jos haluaa vaihtaa..

• on:

south beach style, foorumissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      54
      6129
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2733
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      18
      1854
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      146
      1816
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1702
    6. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      1660
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      28
      1460
    8. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1457
    9. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1196
    10. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1163
    Aihe