ihanaa

rietas

On tämä elämä niin ihanaa,että............nyt mullaki on vajjaa viikko takana ihanaa aikaa etelän miehen kans.Ai että vieläki on pää pyörälä.Voi teitä Lapin äijät,ko tet tietäsittä kunka somia net etelän miehet onkhaan.Munki ukko jää taatusti kakkoseksi.Net on niin kiihkeitä rakastajia että...ja kokoajan net kuiskuttaa korhvaan kuumia sanoja.Menneehän siinä vähemäläki pasmat sekasin.Pitäkää ukot varane,ettei eukkonne lähe etelän miehen mukhaan,mie harkitten jo tosishaan maiseman vaihtoa.Tappaama kesälä uuvesti,katoma sitte jatkoa etheenpäin..AAAAhhh ihanaa elämää. Tervetuloa vaan Laphiin etelän miehet,täälä palvelu pellaa viimisen pääle......jiiihaaa ja menoks taasen

29

4191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etelän mies

      Vai lähti etelän mies vaimonsa tykö ja jätti sinut tänne.Semmosta se on se hetken huuma. Sanoko tuleeko ens vai seuraavana kesänä? Koeta jaksaa oottaa

      • rietas

        Lähti tietenki,se on sen häpeä,ei mun, jos haluaa pettää akkaansa.Mie vaan naatiskelen,eihän siinä mithään pahhaa ole,vai onko?En mie vaaji kelthään tunnustuksia elämästhään,jokhainen tietää mitä tekkee.Kyllähän ne muukki etelänmiehet nauttii Lapin naisten seurasta.Ja toisinki päin,onhan sitä täälä nähty ja ovat kovin villejä täälä ollessa.Jokhainen menkhöön itheensä,mie en ala tuomitheen kethään petturina.Eikö se näin mene,et tilhaisuus tekkee varkhaan,,,sanothaan....


      • harrastele
        rietas kirjoitti:

        Lähti tietenki,se on sen häpeä,ei mun, jos haluaa pettää akkaansa.Mie vaan naatiskelen,eihän siinä mithään pahhaa ole,vai onko?En mie vaaji kelthään tunnustuksia elämästhään,jokhainen tietää mitä tekkee.Kyllähän ne muukki etelänmiehet nauttii Lapin naisten seurasta.Ja toisinki päin,onhan sitä täälä nähty ja ovat kovin villejä täälä ollessa.Jokhainen menkhöön itheensä,mie en ala tuomitheen kethään petturina.Eikö se näin mene,et tilhaisuus tekkee varkhaan,,,sanothaan....

        Emmä me lapin miehet kuule niin kauheasti välitä niistä etelän miehistä "siinä mielessä".
        Piä vain sie ne hyvänäs. Mutta ko puhuma etelän naisista niin jo...
        Tännehän ne etelän rouvat pikku parttioissa pruukavat tulla muka hiihtämään. Eivät ees suksipussia kaikki aukase. No kylläpä sie arvaat. Eli ei siihen niiden miehiä kaivata !


      • tarvii
        harrastele kirjoitti:

        Emmä me lapin miehet kuule niin kauheasti välitä niistä etelän miehistä "siinä mielessä".
        Piä vain sie ne hyvänäs. Mutta ko puhuma etelän naisista niin jo...
        Tännehän ne etelän rouvat pikku parttioissa pruukavat tulla muka hiihtämään. Eivät ees suksipussia kaikki aukase. No kylläpä sie arvaat. Eli ei siihen niiden miehiä kaivata !

        etelän miehiä. kuin lapin miehet ryyppää ja rällästää viikko kaudet eikä pysty mihinkään kuin kehumaan.ja vaimot kauheessa kiimassa etelän miehet sit saa tyydyttää niitä pääsispä useammasti käymään siel.ja nauttimaan


      • kokemusta
        tarvii kirjoitti:

        etelän miehiä. kuin lapin miehet ryyppää ja rällästää viikko kaudet eikä pysty mihinkään kuin kehumaan.ja vaimot kauheessa kiimassa etelän miehet sit saa tyydyttää niitä pääsispä useammasti käymään siel.ja nauttimaan

        kerran oltiin juhlimassa lapinmiehen kanssa,ja olin niin kaveri sen kans, ja kävi niin ette mies sammui,ja pääsin sen vaimon kans makuhuoneeseen tekemään tepposet.ja hyvältä tuntui


      • tottuuven nimessä
        kokemusta kirjoitti:

        kerran oltiin juhlimassa lapinmiehen kanssa,ja olin niin kaveri sen kans, ja kävi niin ette mies sammui,ja pääsin sen vaimon kans makuhuoneeseen tekemään tepposet.ja hyvältä tuntui

        No nykkös se kääntyi nuin. Totuus on se, että siehän se rietas simahit.Kehuit,että ko on niin komea vaimo kotona oottamassa. Mutta enempää en kyllä uskalla nyt sanoa. Tuli tehtyä semmonen "keikkasopimus" nääs.


      • nyt välähti
        tottuuven nimessä kirjoitti:

        No nykkös se kääntyi nuin. Totuus on se, että siehän se rietas simahit.Kehuit,että ko on niin komea vaimo kotona oottamassa. Mutta enempää en kyllä uskalla nyt sanoa. Tuli tehtyä semmonen "keikkasopimus" nääs.

        SEHÄN ONKI ITTE MIEHENPUOLI TUO ENSIMMÄISEN JUTUN KIRJOTTAJA. HERRATUN AIKA !


      • rietas
        nyt välähti kirjoitti:

        SEHÄN ONKI ITTE MIEHENPUOLI TUO ENSIMMÄISEN JUTUN KIRJOTTAJA. HERRATUN AIKA !

        Väärin sulla välähti,usko pois.Mie olen kyllä nainen joka tämän jutun alotin.Varattu,mutta eihän se tahtia haittaa......Nyt met olema tasoisa Lapin miehen kans,vai mitä......että seuraavat rehvit vaan likhoon ja naatitaan........


      • välhäys
        rietas kirjoitti:

        Väärin sulla välähti,usko pois.Mie olen kyllä nainen joka tämän jutun alotin.Varattu,mutta eihän se tahtia haittaa......Nyt met olema tasoisa Lapin miehen kans,vai mitä......että seuraavat rehvit vaan likhoon ja naatitaan........

        Eläppä sie Viljaami pörrää. Kyllä met "käsialasta" tunnema "alan miehet".
        Usko nyt,emmä met sinun kanssa ala ennää jatkamhaan.


      • rietas
        välhäys kirjoitti:

        Eläppä sie Viljaami pörrää. Kyllä met "käsialasta" tunnema "alan miehet".
        Usko nyt,emmä met sinun kanssa ala ennää jatkamhaan.

        Eiko Lapinmiehen ittetunto kestä etelänmiehen kehuja???Kyllä se vain on tosi ette lujjaa mennee etelän miesten kans,usko jo.Mie olen kokenu erhäänki "jutun"ihanien miesten kans,ja häätyy sanoa,että ero on ko yö ja päivä.Onhan ne Lapin miehet ihania nukkues kuorsaa ja piereee ja haisee hiele.Jos saan valita,niin ehottomasti mun viisari kääntyy etelän kantile ja piste....Kyllä met taas kesän pääle naatima etelän hetelmistä,usko pois....


      • se kun
        rietas kirjoitti:

        Eiko Lapinmiehen ittetunto kestä etelänmiehen kehuja???Kyllä se vain on tosi ette lujjaa mennee etelän miesten kans,usko jo.Mie olen kokenu erhäänki "jutun"ihanien miesten kans,ja häätyy sanoa,että ero on ko yö ja päivä.Onhan ne Lapin miehet ihania nukkues kuorsaa ja piereee ja haisee hiele.Jos saan valita,niin ehottomasti mun viisari kääntyy etelän kantile ja piste....Kyllä met taas kesän pääle naatima etelän hetelmistä,usko pois....

        sinun VIISARI kääntyy etelänmiehen suuntaan... Voi äijä parka kyllä saat pitää etelän Börjen ihan omanas... Kuika sie viittit täälä tulla kehuskelemaan... noo ei kai se ennää nykyaikana niin suuri ihme ole, aika suvaaittevia nykyään. Eikö net nykyään mee naimisiinki? Joo jos sitä voi etelänhetelmäksi sanoa... no miks ei ainaki väri passaa ruskia... siinähän naatiskelet, mutta laita helevetissä ikkuna auki ettei kovin haise pa***.


    • kuules

      ne lapin miehet on niitä kuumimpia mitä on nähty!! etelän pellet tulee vasta jälessä!! itelläni on lapin äijä ja olen erittäin tyytyväinen joka saralla!!

      • Ihania

        varsinki nukkuessa!


      • molema
        Ihania kirjoitti:

        varsinki nukkuessa!

        Nykkö nuo ämmät on villiintyny tääläki kylilä.Pitäkää nyt ukot net kurissa,tai etelän varekset vie kaikki meän naiset täältä.Mun akka ei sekkaannu moishiin,aijon panna sen vaikka liekhaan kevhään ajaksi.Naatiskelhaan met omila ja etelän miehet saa ollaten ilman naista.Akat kurhiin ja paikala,son asia näin....


      • Mariana nähtynä
        molema kirjoitti:

        Nykkö nuo ämmät on villiintyny tääläki kylilä.Pitäkää nyt ukot net kurissa,tai etelän varekset vie kaikki meän naiset täältä.Mun akka ei sekkaannu moishiin,aijon panna sen vaikka liekhaan kevhään ajaksi.Naatiskelhaan met omila ja etelän miehet saa ollaten ilman naista.Akat kurhiin ja paikala,son asia näin....

        Kyllä ne vain ne etelän akat ovat aika kamalia,nehän vie nämä lappilais ukot vaikka väkisinkin houmiooa ottamatta onko heillä perhettä vai ei,ellei paikalliset akat mene väliin niin selvää pässinlihaa tulee,ja perheet hajoavat,onks kivaa?


      • kevät sen tekkee
        Mariana nähtynä kirjoitti:

        Kyllä ne vain ne etelän akat ovat aika kamalia,nehän vie nämä lappilais ukot vaikka väkisinkin houmiooa ottamatta onko heillä perhettä vai ei,ellei paikalliset akat mene väliin niin selvää pässinlihaa tulee,ja perheet hajoavat,onks kivaa?

        Emmäkö met akakki voi nuita ukkojamme saaha vaikka samhaan liekhaan,saisima mekki olla rauhasa,ettei tarttis paimentaa nuita etelän akkoja yötä päivää.Jos nuo ukot panis poroaithaan,sais net etelän naiset heittää niitä suopunkilla kii ,ois hupia jokhaiselle.Munki ukola seiso silimät pääs koko Mariapäivien ajan,on se yhtä hel...tiä tuo kiima....


      • mikä tekee
        kevät sen tekkee kirjoitti:

        Emmäkö met akakki voi nuita ukkojamme saaha vaikka samhaan liekhaan,saisima mekki olla rauhasa,ettei tarttis paimentaa nuita etelän akkoja yötä päivää.Jos nuo ukot panis poroaithaan,sais net etelän naiset heittää niitä suopunkilla kii ,ois hupia jokhaiselle.Munki ukola seiso silimät pääs koko Mariapäivien ajan,on se yhtä hel...tiä tuo kiima....

        Mitäki.Mitä mekö alamma ukkoja kuriin pistämään,teemmä samoin,niin eiköhän ne huomaa
        mitä on menettämässä,tuskimpa saavat parempaaja,kyllähän moni on kokeillut,liekö parantunut,kertoo ken tietää.


      • tehemä
        mikä tekee kirjoitti:

        Mitäki.Mitä mekö alamma ukkoja kuriin pistämään,teemmä samoin,niin eiköhän ne huomaa
        mitä on menettämässä,tuskimpa saavat parempaaja,kyllähän moni on kokeillut,liekö parantunut,kertoo ken tietää.

        Vain niin,panema ukot kierthoon saavat maistaa ommaa lääkethään ja miettiä,että mitä tulikhaan tehtyä,ko lankes etelän harakhaan.Solis niile aivan oikhen.Nuo Marianpäiväkki sais tyystin lopettaa,sielä vain läträthään viinan kans ja rietastelhaan toisten akkojen lahkheissa.Ainahan se ruoho on vihreämpää sielä toisela puolela,mutta oman akan tykö tulhaan sitte häntä koipien välis...


      • mieki sain
        tehemä kirjoitti:

        Vain niin,panema ukot kierthoon saavat maistaa ommaa lääkethään ja miettiä,että mitä tulikhaan tehtyä,ko lankes etelän harakhaan.Solis niile aivan oikhen.Nuo Marianpäiväkki sais tyystin lopettaa,sielä vain läträthään viinan kans ja rietastelhaan toisten akkojen lahkheissa.Ainahan se ruoho on vihreämpää sielä toisela puolela,mutta oman akan tykö tulhaan sitte häntä koipien välis...

        Tuli tänne Laphiinki ja häätyy sanoa,että on menoa.Mieki pääsin maistamhaan aitoa etelänmiestä ja kyllä oli ero ko yö ja päivä.Niin kiihkeä ja kuuma kaveri oli.Sano himonneensa aina Lapin naista ja hyvin "tykkäs."Ensimmäisen kerran elämäs,mutta ei viimisen sain mieki naatiskella ja oli parasta mitä tiän.Häätyy myöntää,iiihanaaa..........


      • sieki sait
        mieki sain kirjoitti:

        Tuli tänne Laphiinki ja häätyy sanoa,että on menoa.Mieki pääsin maistamhaan aitoa etelänmiestä ja kyllä oli ero ko yö ja päivä.Niin kiihkeä ja kuuma kaveri oli.Sano himonneensa aina Lapin naista ja hyvin "tykkäs."Ensimmäisen kerran elämäs,mutta ei viimisen sain mieki naatiskella ja oli parasta mitä tiän.Häätyy myöntää,iiihanaaa..........

        Kylläpähän on ollut hätä sillä miehellä joka sinutkin on kosketusmatkan päähän päästänyt,ja vielä kehtaat kehua Paskaa,jota ei ole tapahtunutkaan,


      • hämmentynny
        sieki sait kirjoitti:

        Kylläpähän on ollut hätä sillä miehellä joka sinutkin on kosketusmatkan päähän päästänyt,ja vielä kehtaat kehua Paskaa,jota ei ole tapahtunutkaan,

        Mutta tiättäkö miten se mulle kävi. Mie olen kans kieriskelly niitten etelän ihanien kansa jonku verran. Nyt Mariana iski minut yksi todella ihana, hurmaava, aivan sanoin kuvaamattoman eksoottinen karju. Niin puhui "säätä ja määtä ja totanoin ja tietsää". Herrajestas, oi niin ihanasti... No siinä iltaa viettelimmä ja pikku vauhtikuppostaki heittelimme. Mie se kehuin, että kyllä sie ihana etelän sonni olet sitte ihana.Ihanin mitä koskaan. Noo, äläppä huoli. Ko aamu valkeni, soi sen kännykkä ja tämä ihanuus alko puhumaan täydellisesti tätä meän mietä ja sietä. Ja voi saamari ko mie otin sen luokile, niin sehän oliki jostaki saamarin Raattamasta vai oliko Kelontekemästä peräti. Voi voi voi minua petettyä !!!!!


      • elä välitä
        hämmentynny kirjoitti:

        Mutta tiättäkö miten se mulle kävi. Mie olen kans kieriskelly niitten etelän ihanien kansa jonku verran. Nyt Mariana iski minut yksi todella ihana, hurmaava, aivan sanoin kuvaamattoman eksoottinen karju. Niin puhui "säätä ja määtä ja totanoin ja tietsää". Herrajestas, oi niin ihanasti... No siinä iltaa viettelimmä ja pikku vauhtikuppostaki heittelimme. Mie se kehuin, että kyllä sie ihana etelän sonni olet sitte ihana.Ihanin mitä koskaan. Noo, äläppä huoli. Ko aamu valkeni, soi sen kännykkä ja tämä ihanuus alko puhumaan täydellisesti tätä meän mietä ja sietä. Ja voi saamari ko mie otin sen luokile, niin sehän oliki jostaki saamarin Raattamasta vai oliko Kelontekemästä peräti. Voi voi voi minua petettyä !!!!!

        Sullahan se käviki somasti.Nythän tuo tuli tovistetuksi,että Lapinki mies ossaa tän "salakielen",eikös se ollu pääasia että sieki sait maistaa "ihanaa"miestä kunnola.Kuka petti ja ketä,vai pettikö ollenkhaan,nautinto on parasta.Tarkista seuraavan kerran "paperit"ennenko menet pitemäle....


      • mieki sain
        sieki sait kirjoitti:

        Kylläpähän on ollut hätä sillä miehellä joka sinutkin on kosketusmatkan päähän päästänyt,ja vielä kehtaat kehua Paskaa,jota ei ole tapahtunutkaan,

        Voi ko tietäsikki mitä kaikkee meile tapahtukhaan,mutta ethän sie voi tietää,oot vain kaje.Kyllähän "hätä"oli meilä molemilla,ei siinä mithään.Ja naatinto oli moleminpuolista,usko pois.Soli kuuma yö ja aamuki vielä perhään.Mee muuale jauhamhaan paskaas ja anna meän naattia,jokka siitä tykkäämä....


      • son näin
        mieki sain kirjoitti:

        Voi ko tietäsikki mitä kaikkee meile tapahtukhaan,mutta ethän sie voi tietää,oot vain kaje.Kyllähän "hätä"oli meilä molemilla,ei siinä mithään.Ja naatinto oli moleminpuolista,usko pois.Soli kuuma yö ja aamuki vielä perhään.Mee muuale jauhamhaan paskaas ja anna meän naattia,jokka siitä tykkäämä....

        Häätyy kyllä sanoa,että mitäs pahhaa siinon jos joskus vähäsen naatiskelee.Sitähän net monekki tekkee,ko on tilaisuus siihen.Kyllä mieki aina joskus "koukkasen"jos sopiva sattuu kohale.Tämähän on elämää,joten naatitaan vaan jokhainen taholame...


      • hupsis
        son näin kirjoitti:

        Häätyy kyllä sanoa,että mitäs pahhaa siinon jos joskus vähäsen naatiskelee.Sitähän net monekki tekkee,ko on tilaisuus siihen.Kyllä mieki aina joskus "koukkasen"jos sopiva sattuu kohale.Tämähän on elämää,joten naatitaan vaan jokhainen taholame...

        eilen Levillä ja häätyy sanoa,että kävi säkä.Oi niitä ihania etelän miehiä,ko net sitte tykkää näistä Lapin tytöistä.Oispa nuo meänki körihläät yhtä sulosia ja kuiskuttelisit korhvaan kauhniita.Mulla jäi ihan kaihomieli sen yön jälkheen,mutten kerro kunka kävi ja miten päätty se eilinen....oli ihanaa..


      • hipsiski
        hupsis kirjoitti:

        eilen Levillä ja häätyy sanoa,että kävi säkä.Oi niitä ihania etelän miehiä,ko net sitte tykkää näistä Lapin tytöistä.Oispa nuo meänki körihläät yhtä sulosia ja kuiskuttelisit korhvaan kauhniita.Mulla jäi ihan kaihomieli sen yön jälkheen,mutten kerro kunka kävi ja miten päätty se eilinen....oli ihanaa..

        Seinäruusuna näyit siellä olevan;). Sinut on tunnistettu.


      • Kävipä.....
        hipsiski kirjoitti:

        Seinäruusuna näyit siellä olevan;). Sinut on tunnistettu.

        mullaki flaksi Areenalla Maanantaina.Kyllä nuo etelän "pojat"ossaa tanssittaa kaiken muun kivan lomassa.Mulla oli tosi riemukas iltayö,vieläki syän pompottaa villinä.Onhan se elämä nii ........


      • hävytön
        Kävipä..... kirjoitti:

        mullaki flaksi Areenalla Maanantaina.Kyllä nuo etelän "pojat"ossaa tanssittaa kaiken muun kivan lomassa.Mulla oli tosi riemukas iltayö,vieläki syän pompottaa villinä.Onhan se elämä nii ........

        Mieki innola ootan nuita Kilpiksen pilkkikisoja,tulleepi taas net iki-ihanat etelänki miehet tänne vielä ennen sääskiä.Sonki aina kevhään kohokohta nyt pilkkikisat.Sielä oiken silmä ja mieliki leppää ko saa nuitten etelänmiesten jakamattoman huomion.Illat ja yöthän onki sitte kaikkein lystimät,sillon on kunnon karkelot.Mieki tarttaan jo alkuviikosta sinne,tiiä mitkä ilot taas oottaa.Että naatintoa vaan kaikile pilkkinaisile ja kala,sekä muutaki onnea mukhaan.Näemä sielä ......


    • Niinkaitseon

      Jaahas ja joopa joo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      253
      2395
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1804
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      172
      1521
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      332
      1506
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1055
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      84
      939
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      795
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      780
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      204
      727
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      720
    Aihe