Valitin joskus tällä palstalla peruukkimaista vaaleaa tukkaani ja minulle ehdotettiin vaalentaa tyvi ens kerralla raidoittamalla. Mietin miten se käytännössä onnustuu, mulla on alahiukset ( eli puolet koko hiuksista) ruskeat ja päällimmäinen tukka vaalea.
Käyttääkö kampaajat semmosta reikäpipoa tehtäessään raitoja? :D Pystyykö siis raidoittamaan vain puolet tyvestä? Miltäköhän se tukka jatkossa näyttää kun on puolet hiuksista raidoina ja loput ihan vaaleat? Kannattaako sit niihin vaaleisiin hiuksiin tehdä tummemmat raidat et ne näyttää tasaiselta. Ja tummiin vaaleat raidat? Eli koko tukassa olisi raitoja?
Neuvoja, kiitos, jos joku ymmärsi mitä tarkoitan :D Tietenkin keskustelen ihan kampaajan kanssa, mut vasta parin viikon päästä.
tyvivaalennus raidoittamalla?
4
602
Vastaukset
- sekaisin...
raitoja tyveen pensselöiden.
- juu...
Joo, olet ihan oikeilla jäljillä, eli tyvi raidoitetaan vaalealla, ja pituuksiin aluksi tummia raitoja, joita parhaassa tapauksessa ei enää toiste tarvitse laittaakaan, vaan jatkossa sitten vain tyveä raidoitetaan vaalealla. Kokovaalennetussa hiuksessa tummempi väri usein pysyy vähän huonosti, ja näinollen pituuksiin saatetaan joutua tummuutta (raitoina) vielä lisäämään, mutta se tehdään sitten tilanteen ja tarpeen mukaan, ja kampaaja varmasti katsoo onko tarpeellista myöhemmin.
- raidoilla..
kyllästyin kokovaaleaan tukkaani. Se on myös alta vähän ruskehtava. Laitoin juurikasvun ollessa n. 2 cm ruskeita raitoja niin että vaaleutta jäi vielä näkyviin. Viikon sitä katselin, kyllästyin kun hiukset oli koko ajan sennäköiset kun olisivat likaiset! Joten laitoin itse garnierin raita-aineella vaaleita raitoja ja vielä lorealin kullanvaalealla tyveen tasoittavan värin. Eli jos on kerran vaalea, ei tod.näk viihdy kovin kauaa ruskeahkossakaan tukassa. Heti muut sanoivat että nyt sun hiuksesi vasta hyvältä näyttävätkin!
en oikein ymmärtänyt minkälainen tukka sulla on nyt? Onko edelleen ruskeita raitoja? Itse en uskaltaisi laittaa mitään väriä päähän, vaan meen kampaajalle, toisaalta ei ole kauheasti varaa siellä värjätä koko tukkaa uusiks, joten ajattelin lähinnä tuota tyvikasvua raidoittaa.. Mietin vaan näyttääkö se sit pidemmän päälle hyvältä kun on latvat ihan vaaleat ja muut hiukset raidoina. Ajattelin tehdä alahiuksiin vaaleat raidat ja sit kun niissä vaaleissakin hiuksissa olisi niitä luonnollisia tummempia raitoja, niin se koko tukka olisi raidoitettu. Se ruskea väri haalistuu mulla tosi helposti, aika samanlaiseksi kuin oma hiusväri (maantienharmaa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012140Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2971934Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441761Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1041726Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2071617- 321351
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941133Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii251092Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671089- 511057