Fazerin musiikkikerho

Häh

Tajusin tuossa päivänä eräänä, että onkohan tuota musiikkikerhoa enää olemassakaan, kun en ainakaan sitä kerholehteä ole saanut enää herran aikaan.

10

4918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olevan

      Ainakin videoklubista tulee lehtiä tiuhaan tahtiin. Vaikka en ole tilannut kolmeen vuoteen mitään......

    • bigl
    • nikc

      Ne erottaa sut sieltä kerhosta josset tilaa pitkään aikaan mitään. mä sain potkut ku olin jotain 3vuotta tilaamatta mitään..
      tuli vissii kalliiks lähettää mulle se lehti.
      =(

      • Häh

        ne voi erottaa siitä ilmoittamatta....Mulla sentään oli jumalaut siellä käyttämättömiä bonareita!


      • Kokemusta on
        Häh kirjoitti:

        ne voi erottaa siitä ilmoittamatta....Mulla sentään oli jumalaut siellä käyttämättömiä bonareita!

        Minulla lehden tulo loppui muuton jälkeen, koska musiikkikerholla ei ollut uutta osoitettani, vaikka muuttoilmoituksessa mainittiin osoitteen välittämisestä mm. F-Music Clubille.

        Asia korjautui kuitenkin helposti ottaessani yhteyttä asiakaspalveluun ja kaikki bonuksenikin olivat tallella.


      • Häh
        Kokemusta on kirjoitti:

        Minulla lehden tulo loppui muuton jälkeen, koska musiikkikerholla ei ollut uutta osoitettani, vaikka muuttoilmoituksessa mainittiin osoitteen välittämisestä mm. F-Music Clubille.

        Asia korjautui kuitenkin helposti ottaessani yhteyttä asiakaspalveluun ja kaikki bonuksenikin olivat tallella.

        näin oli käynyt, vaikka muutosta on jo muutama vuosi ja lehti on tullut vanhaankin osoitteeseen. No oli miten oli, homma on hoidossa.


      • Anonyymi
        Kokemusta on kirjoitti:

        Minulla lehden tulo loppui muuton jälkeen, koska musiikkikerholla ei ollut uutta osoitettani, vaikka muuttoilmoituksessa mainittiin osoitteen välittämisestä mm. F-Music Clubille.

        Asia korjautui kuitenkin helposti ottaessani yhteyttä asiakaspalveluun ja kaikki bonuksenikin olivat tallella.

        Onko tuota Fazerin musiikkikerhoa enää olemassa ?

        Olikohan se nyt Kutomotie vai Takomotie, postinumero ainakin oli 00380, Helsinki.

        HUOM:

        Tämä Web -osoite:

        http://homeenter.com/

        EI ainakaan palvele näissä asioissa. Sensijaan siellä on (englanniksi) joku "Satin vs. Silk" -väittely.

        Tainnut joku ostaa tuon web -domainin ja ostaja laittanut sinne aivan eri sisältöä.

        Tuohon liittyi hauska tarina:
        Postikonttorin 00380 Helsinki työntekijöillä oli tapana tehdä jotain jäynää, kun ihmiset lähettivät palautuksena kuukauden levyä / kasettia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuota Fazerin musiikkikerhoa enää olemassa ?

        Olikohan se nyt Kutomotie vai Takomotie, postinumero ainakin oli 00380, Helsinki.

        HUOM:

        Tämä Web -osoite:

        http://homeenter.com/

        EI ainakaan palvele näissä asioissa. Sensijaan siellä on (englanniksi) joku "Satin vs. Silk" -väittely.

        Tainnut joku ostaa tuon web -domainin ja ostaja laittanut sinne aivan eri sisältöä.

        Tuohon liittyi hauska tarina:
        Postikonttorin 00380 Helsinki työntekijöillä oli tapana tehdä jotain jäynää, kun ihmiset lähettivät palautuksena kuukauden levyä / kasettia.

        Mitä jäynää postikonttorin tekijät tekivät?


    • Anonyymi

      No eihän se nyt haloo! ole enää olemassa 2023! Mikä teitä vaivaa?

      • Anonyymi

        Ittees vaivaa se että olet 20 vuotta myöhässä, Marty McFly !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe