Miksi olette sinkkuja?

aprik00si

MIKSI te muut olette sinkkuja, oletteko koskaan miettineet? Oma valinta vai...?

Mulle sinkkuus ei ole ongelma, päinvastoin. Nautin vapaudesta täysin rinnoin! Nautin siitä että saan tavata moniakin miehiä ilman että tulisi pettämisen tunnetta. Saan tehdä niin kuin itse haluan, koska ei tarvitse muita ajatella. Kuulostaa itsekkäältä, mutta olen oman elämäni tärkein ihminen. Sama pätee teilläkin lajitoverini.

Saan olla rauhassa ja yksin silloin kun haluan. En pysty tällä hetkellä kuvittelemaankaan että seurustelisin ja asuisin miehen kanssa samankaton alla. Se olisi ahdistavaa!Tietenkin jos joku veisi jalat alta niin se olisi menoa...

Löytyykö samanhenkisiä ihmisiä lisää?

110

8249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koska olen antisosiaalinen saamaton luuseri.

      • nainen ..

        Miksi antisosiaalisena olet sitten aina näillä palstoilla jubailemassa? Vai onko nämä ainoita kontaktejasi ihmisiin?


      • nainen .. kirjoitti:

        Miksi antisosiaalisena olet sitten aina näillä palstoilla jubailemassa? Vai onko nämä ainoita kontaktejasi ihmisiin?

        Vapaa-ajalla nää muodostaa kyllä suurimman osan. Mut muuten nuo kai painottuu enemmän tuonne saamattoman ja luuserin kuin antisosiaalisen puoleen, epäsosiaalinen en tietääkseni ole.


    • turhatyttö

      siks vissii ku oon ujo ja ruma ja liian pitkä...
      ei oo kivaa ku oon nii yksinäinen..

    • koska

      naiset eivät ole tehneet asian eteen yhtikäs mitään. Minunko tässä pitäisi alkaa pähkäilemään?

      terv. Kunnon Mies

      • samassa asemassa

        On se nyt kumma kun ei näin hyvää miestä tajuta kotoa hakea! Tottahan ne tietää missä mä olen kun ei baareissa, netissä tai bileissä miestä näe.


      • yksinäinen sielu
        samassa asemassa kirjoitti:

        On se nyt kumma kun ei näin hyvää miestä tajuta kotoa hakea! Tottahan ne tietää missä mä olen kun ei baareissa, netissä tai bileissä miestä näe.

        :D vastauksesi oli maailman hauskin ja oikeastaan täydellisin myös..
        Muistatkohan edes noin kirjoittaneesi.. Mut vastauksestasi löytyi pilke and i like it! ;)


    • Sinkkusisko

      Erosin pitkästä parisuhteestani pari vuotta sitten ja nyt sen kaiken paskan jälkeen sinkkuelämä tuntuu niin ihanalta! Toistaiseksi ainakaan minulla ei ole vähäisintäkään halua ryhtyä mihinkään uuteen suhteeseen. Olen niin onnellinen, että minun elämässäni ei ainakaan ole sitä kaikkea ahdistavaa sontaa, mitä näilläkin palstoilla saa joka päivä lukea, ja jonka olen itsekin kokenut.

      Tapailen ketä tapailen, mutta en harrasta mitään yhden yön juttuja. Elämä tuntuu mielekkäältä just näin. Katsotaan muuttuuko mieleni jossain vaiheessa..?

    • you see

      Ei kelvannut ja lopuksi ei enää kiinnostanutkaan

    • pohjalaanen

      Tasan ei käy onnenlahjat!

    • miekko nen

      Joskus ei kelvannut niille, joita yritti, ja nykyään ei uskalla yrittää, jos jollekulle kelpaisikin.

    • syyt

      Mulla on syömishäiriö ja masennus ja niiden vuoksi huono itsetunto ja hirveä häpeä ulkonäöstäni, mikä on johtanut siihen että ensin eristäydyin ja myöhemmin menetin kokonaan kykyni käydä "missään" ja olla muiden ihmisten kanssa. Vai meniköhän se sittenkin toisin päin?

      • turhatyttö

        mullaki syömishäiriö ja masennus ja kaiken maailman paniikkihäiriöitä :s ei kukaa tällasen kaa haluu olla.


      • tuttu tunne
        turhatyttö kirjoitti:

        mullaki syömishäiriö ja masennus ja kaiken maailman paniikkihäiriöitä :s ei kukaa tällasen kaa haluu olla.

        Kyllä haluaa.. se oikea haluaa.. usko pois..


      • destroyhope
        tuttu tunne kirjoitti:

        Kyllä haluaa.. se oikea haluaa.. usko pois..

        Ei olemassa mitään "oikeaa"... Usko pois ite.


    • ei tahdo

      kelvata naisille :/

      taitaapa olla monen sinkkumiehen tarina.
      voihan sitä tietysti sanoa että on itsetunto ongelmia,mutta nekin johtunee siitä kun ei kelleen kelpaa.

      en olisi sinkku päivääkään jos ei olisi pakko,olen 27v mies.

      seksiä viimeksi 2 vuotta sitten(nainen 50v),sitä ennen ei ikinä.

    • Nainen 33v

      Koska olen niin hemmetin ronkeli! Tästä on tullut oikeasti ongelma koska olen ollut jo niin kauan sinkkuna ettem taida osata enää sitoutua kehenkään. Ja kaikista tuntuu löytyvän jotain (elämää suurempaa) vikaa. Yleensä tähän riittää jokin ulkonäössä ärsyttävä seikka/huumorintajuttomuus/huono keskustelutaito jne...
      Tai monesti kun sitten VIHDOIN itselle kolahtaa niin joko a) mies ei ole kiinnostunut kuin seksistä b) on varattu?!
      Voi perkele!!

      • orppi

        Jahas, no sinä voit sitten todellakin syyttää vain itseäsi. Tuollainen totaalinen ronkelius luultavasti iän ja rupsahtamisen myötä lähtee.


      • -xxxx74----
        orppi kirjoitti:

        Jahas, no sinä voit sitten todellakin syyttää vain itseäsi. Tuollainen totaalinen ronkelius luultavasti iän ja rupsahtamisen myötä lähtee.

        sitten ei lähde. Ihminen joka on tottunut hakemaan toisessa vikoja löytää niitä aina ellei sitten ota täysin uutta asennetta toisiin ihmisiin. Jos hän menee jonkun kanssa yhteen, hän päätyy valitettavasti suurella todennäköisyydellä parisuhteeseen jossa ei ole onnellinen. Tämä on tutkittu juttu... ne jotka eivät viettäneet nuoruuttaan shoppailemassa aina parempaa elävät keskimäärin onnellisemmissa parisuhteissa. Jos shoppailu nostaakin kumppanin laatua, omien odotusten kasvu vie ilon pois kumppanin laadusta.


    • Fiiu82

      On ihan mukava olla sinkku ja tehdä mitä ikinä itse haluaa, ilman että juurikaan tarvii miettiä/kysellä muilta ihmisiltä. Tää vapaus ja riippumattomuus muista ihmisistä on se paras juttu, mutta kai mä ainakin haaveilen siitä mulle täydellisestä parisuhteesta tulevaisuudessa..
      Mutta sitä odotellessa pitää kyllä nauttia tästäkin ajanjaksosta :)

    • kävijä

      Kaksi hyvää suhdetta takana, vakava sairaus vei molemmat, nyt olen asunut kaksi vuotta sinkkuna.
      Perinnöksi on jäänyt niin "suuret saappaat" ettei niitä kuka hyvänsä voi täyttää, silti pienoinen haku on päällä ja uskonkin vielä jotain löytyvän mutta en jaksa kiirehtiä.

    • Miqsum

      Mä erosin jokunen aika sitten ja nyt tuntuu, et on ihan kiva olla taas sinkku. Just noista sun mainittemista syistä.

      Mitään kiirettä en oo pitäny sen oikeen löytämisessä, mut ei sitä koskaan tiiä.

    • (n)

      Oma valintakin mutta myös vasten tahtoanikin.

    • n......

      Koska en luota miehiin ja vaikka mua pyydettäisiinkin ulos niin mieluummin juoksen karkuun :/. Sen verran pahasti sain exältäni "turpaani" ettei oikein uskalla ees yrittää. Pienessä päässäni olen leimannut kaikki miehet samanlaisiksi.

    • fiksaatio

      en huoli ketä vaan ja minua ei huoli kukaan.

    • Naikkonen_sanoo

      mutta muutaman vuoden olen etsiytynyt parisuhteesen ja kerran onnistuin jopa rakastumaan.
      Viimeisin turhake oli sen verran ikävä kokemus että siitä toivuttuani päätin nostaa rimaa entiselle tasolleen ja vaikea on löytää mies jonka kelpuuttaisin ja jolle minäkin olisin vastavuoroisesti oikea kappale.

    • hiljainen pojankloppi

      Sanat ja puheenaiheet loppuvat liian nopeasti kesken, jos yritän alkaa jututtaa tuntematonta. Siksi en kehtaa hyökätä vieraiden seuraan, enkä saa juuri yhtään uusia tuttavuuksia.

      • Nimetön

        Uusien ihmisten kanssa mul on hirveesti vaikeuksii ennen ku sitä juttuu rupee tulemaan, mistäköhän tohon sais apua?


      • little princess

        Sama tunne tulee minullekin joskus, mutta kyllä sitä sitten jotain keksii sanoo vaikka ei ihan just samoilla sanoilla muista mitä oli sanomassa! :)


    • _Emilia_

      Siksi kun en kertakaikkisesti ihastu kehenkään. Baarissa saan huomiota vain sellaisilta miehiltä, joista en itse kiinnostu. Jos huomaan jonkun kiinnostavan, häntä piirittää illan aikana noin 20 naista. Haaskaan baarissa aikaani juttelemalla vain niiden ihan kivojen kanssa, koska en uskalla lähestyä niitä, jotka oikeasti kiinnostaisivat. En tiedä, mitä tehdä. Odottaako, että mies lähestyy vai lähestyäkö itse? Kun tuntuu siltä, että miehet kyllä toimivat, jos kiinnostuvat. Olen ollut reilut pari vuotta sinkku. Ehkä etsin sellaista miestä, jolla olisi exäni hyvät puolet mutta ei huonoja. Ei sellaista ole.

      • näin se on

        sellaista ihannemiestä ole, kuin kunnollinen renttu.


      • _Emilia_
        näin se on kirjoitti:

        sellaista ihannemiestä ole, kuin kunnollinen renttu.

        Heh, kunnollinen renttu on varmaan juuri sitä, mitä etsin. :-) En ymmärrä, miksi naiset voivat olla hauskoja, vauhdikkaita, kiinnostavia ja sosiaalisia mutta silti rehellisiä ja sitoutumishaluisia. Vastaavanlainen mies on epärehellinen pettäjä. Miksi hemmetissä näin? Jos löytyisi jostain kunnollinen ja KIINNOSTAVA mies, ottaisin sellaisen kyllä. Mutta ei niitä ole enää kolmekymppisissä vapaina. Sellaiset tyypit on rengastettu jo vuosia sitten.


    • sinkku (N)))

      mua tarpeeksi että olisi päättänyt niellä ylpeytensä ja ottaa härkää sarvista kiinni ja lähteä ratkomaan parisuhteemme ongelmia.

      Ihanaa olla sinkku! :D

      • -rico-

        olla saamaton mies kun ei nähny suhteenne ongelmia..

        -rico-


    • NainenVantaa

      hyvää ei ole löytynyt ja huonoa en huoli:)

      No tosiasiassa se on niin, että sopivaa ei ole löytänyt ja epäsopivaa en huoli.

      Voi se parisuhde olla ihanaa siinä kuin kamalaakin - niinhän noilta muilta palstoilta saa lukea.

      En pariudu pariutumisen takia, joten olen sinkku ja ihan tyytyväinen sellainen, kunnes toisin käy.

      • oikeassa..

        ettei ketään voi pakottaa olemaan hirveässä parisuhteessa vain sosiaalisten paineiden takia...


      • -rico-

        ...kävisikö semmonen joka olisi hyvän ja huonon välistä?

        Jos ei, niin...


      • NainenVantaa
        -rico- kirjoitti:

        ...kävisikö semmonen joka olisi hyvän ja huonon välistä?

        Jos ei, niin...

        Vai välistä:) No, tapaukseen pitäis tutustua, ennen kuin voi tarkemmin sanoa.

        Ja mikä on kenenkin mielestä hyvä tai huono? Ja mikä kellekin sopii? Siinä niitä kysymyksiä, joihin ei ole yksiselitteistä vastausta.

        Jokaisessahan on yleensä sekä jotain hyvää että jotain huonoa. Jos huonous on sellaista, että sen voi hyväksyä, se ei ole este. Ja sitä mieltä olen, että jokaisen hyviä puolia pitää arvostaa, olivat ne mitä tahansa. Joku on esim. kirjaviisas ja toinen elämänviisas. Toinen on käsistään kätevä, toinen huolehtii vastaavista asioista palkkaamalla jonkun tekemään. Ja tätä rataa.

        Eli sopivuus on tutkinnan tulos.


    • tuplaWee80

      Olen sinkku, koska naiset eivät ihastu minuun. Itse asiassa, koko elämäni aikana kukaan nainen ei ole koskaan ollut minuun ihastunut. Itse kyllä ihastun aika helposti ja teen aloitteita jos mahdollista, mutten koskaan saa mitään takaisin. Naiset vain ilmoittavat ettei nyt oikeen tiedä tai kiinnosta. Ja eihän sille mitään voi, jos ei ole oikeaa kemiaa niin ei vaan ole.

      Minulla ei vaan ole niitä ominaisuuksia, joihin naiset ihastuvat ja rakastuvat. Pidän kyllä itseäni hyväkäytöksisenä, kohteliaana ja luotettavana, olen käynyt koulut, käyn töissä enkä polta tai juo. Mutta nuo kaikki ovat vain "nice to have" -ominaisuuksia. Eivät naiset niihin ihastu samoin kuin ihastuvat vaikka vahvoihin lihaksiin, tai pilkkeeseen silmäkulmassa.

      Rehellisesti sanottuna, en mitään muuta niin paljon toivo kuin että minulla olisi parempana puoliskona nainen jota rakastaisin ja joka rakastaisi minua. Mutta täytän kohta 27v, mitään tämän tapaistakaan ei oikestaan koskaan ole ollut, ja alkaa vahvasti näyttää siltä, että vietän koko loppuelämäni yksinäisyydessä. Ainut mitä tässä enää voi tapahtua on, että joku vanhapiika suostuisi minut epätoivoisuuksissaan ottamaan. Silloinkaan ei ole kyse rakkaudesta vaan paremman puutteesta, enkä suostuisi siihen koska se on vielä huonompi vaihtoehto kuin olla yksin.

      Joten, on totuteltava yksinäisyyteen!

      • -rico-

        on noin kuin kuvailit, niin hommahan ei ole sinusta kiinni. Se harmittava seikka naisissa onkin, että ne eivät tutustu mieheen ajan kanssa vaan ensi näkeminen on asian ydin. Sen perusteella nainen valitsee.

        Pinnalliset asiat vaan kuntoon, poika! Salille treenaamaan ja vaatteet, ulkonäkö sekä mikä tärkeintä: hurmaavat iskurepliikit hioten.

        Toisin sanoen, ne ominaisuudet, jotka nainen edellyttää miehessä pitää fixata kuntoon, niin
        markkinoita voi löytyä.Jos olet huumorintajuton, tule huumorintajuiseksi, jos olet ruma, muutu kauniiksi, jos olet kukkakeppi niin hanki lihakset, jos et osaa jutella naisten kanssa niin opettele juttelemaan niiden kanssa.

        Muuta ei vaadita...

        -rico-


      • W80
        -rico- kirjoitti:

        on noin kuin kuvailit, niin hommahan ei ole sinusta kiinni. Se harmittava seikka naisissa onkin, että ne eivät tutustu mieheen ajan kanssa vaan ensi näkeminen on asian ydin. Sen perusteella nainen valitsee.

        Pinnalliset asiat vaan kuntoon, poika! Salille treenaamaan ja vaatteet, ulkonäkö sekä mikä tärkeintä: hurmaavat iskurepliikit hioten.

        Toisin sanoen, ne ominaisuudet, jotka nainen edellyttää miehessä pitää fixata kuntoon, niin
        markkinoita voi löytyä.Jos olet huumorintajuton, tule huumorintajuiseksi, jos olet ruma, muutu kauniiksi, jos olet kukkakeppi niin hanki lihakset, jos et osaa jutella naisten kanssa niin opettele juttelemaan niiden kanssa.

        Muuta ei vaadita...

        -rico-

        Olen kyllä tuota kuntosali-hommaa harkinnut, ja yrittänytkin aika ajoin. Ainut vaan että salilla treenaaminen on mun mielestä sietämättömän tylsää. Mieluummin harrastan jotain muuta liikuntaa kuten esim. pyöräilyä, josta nautin mutta josta ei saa oikeanlaisia lihaksia.

        Ehkä sen sijaan muutan ulkomaille ja toivon siellä parempaa tulosta. Ulkomaiden naisten suhteen panen toivoni siihen että he olisivat yhtä persoja muunmaalaisille miehille kuin mitä suomalaiset naiset ovat. Itse asiassa, vaikka olisivat vain 10% niin persoja kuin suomalaiset, niin sekin olisi jo hyvin.


    • olen

      liian vaativa..
      Koska jos mies lähestyy rohkeasti niin ajattelen että "jaaha toi on tollanen että rutiinilla menee jo" eli liiaan itsevarma.

      Mutta sitten taas jos mies on epävarma niin sekin yököttää.
      En osaa sanoa minkälainen lähestyminen olisi minulle oikeanlainen, sen pitäisi olla joku "kulmalla törmääminen" elokuvien tyyliin jossa kahvit lentää toisen syliin ja siitä lähtee asiat vaan etenemään.
      Ja sellaisia ei oikeassa elämässä edes tapahdu.

      Mua ei voi saada muulla tavalla kuin kalauttamalla halolla päähän ja raahamalla luolaan, siltä se vaikuttaa=(

    • Mies85.

      kukaan ei välitä, ei tule vastauksia deiteistä, vaikka olen ihan kivannäköinen. Ei tule oli kuva tai ei. Ei tule, oli teksti millainen tahansa. Mut vitut välii, antaa mennä kun on alamäki!

    • mies26

      Näin on hyvä olla, ei tarvitse kenenkään kanssa sovitella menoja, ei tarvitse miettiä toisen tunteita ym parisuhdehömppää.

      Kaamosmasennus iskee välillä mutta muuten ei ole mitään läheisyydenkaipuuta ym.

      Kolme eritasoista suhdetta takana joista kaikista on oppinut jotakin. Yhteistä näille on että nainen petti jokaisessa. Aikanani olin katkera, mutta en enää.

      Näin on hyvä olla.

    • vili

      en halua sortua keskinkertaisuuteen tässä vaiheessa.
      seurustelussa sitä ihminen tekee mitä se voi/saa. sinkkuna pystyt tekemään mitä haluat...siinä viotunmoinen ero.

    • aurinko77

      ..en seurustele kenenkään kanssa pelkän seurustelun vuoksi. Ja aina menee ristiin eli itse ihastun sellaisiin miehiin, jotka eivät kiinnostu minusta ja päinvastoin. Eli oon sinkku sekä omasta valinnasta että kohtalon ivasta (?)

    • Hossi

      Koska tähän päivään mennessä ei ole paikalle löytynyt vielä täyttäjää. Ronkeli olen ja tuon paikan lunastaa vain itseni kaltainen ihminen jonka siihen itse hyväksyn. Hyvä mies tarvitsee rinnalleen hyvän naisen, muu ei kelpaa ja mihinkään väkinäisiin yrityksiin en lähde.

      Tässä suhteessa sinkkuus on ihan oma valinta ja ei täs yksin touhuamisessa mitään vikaa ole. Saa tehdä mitä lystää ja voi nauttia omasta rauhasta mut kuitenkin mukavaa olis joku tuohon kylkeen saada joten paikka on auki niin kauan kun siihen täyttäjä löytyy.

    • e.v.v.k.

      Olen sinkku koska kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta. Jos joku nainen yrittää tulla juttelemaan niin menen heti täysin lukkoon ja ahdistun. Että tällainen tapaus...

      • jooooojoooo

        Milloin naiset ovat tulleet juttelemaan, nuo lahnat?


      • e.v.v.k.
        jooooojoooo kirjoitti:

        Milloin naiset ovat tulleet juttelemaan, nuo lahnat?

        Kyllähän niitä kiinnostuneita naisia olis mutta kun mulla on tämä fobia.


      • daah?
        jooooojoooo kirjoitti:

        Milloin naiset ovat tulleet juttelemaan, nuo lahnat?

        oletko itse "lahna" mies kun et viitsi aloitetta tehdä?


    • HT?

      Jos tietäisin, en varmaan enää olisi sinkku.

      Ehkä en osaa seurustella ja olen jo liian vanha opettelemaan.

      En myöskään seurustele seurustelemisen takia niinkuin suurin osa kavereista ja tutuista, joilla ei näytä kellään oikein se tuo seurustelukaan niin autuaalta näyttävän.

      Käytännössä, en ole vielä koskaan omasta mielestäni nähnyt onnellista paria, silti välillä tuntuu kuin jotkut seurustelevat kaverini säälisivät minua, vaikka yleensä tunnen itseni paljon onnellisemmaksi kuin he...

    • Aateeämmä

      Olen ATM. Olen siis seksuaalisesti syrjäytynyt. Enkä todellakaan nauti yhtään

    • FJnkfenkjewkefjnef

      Olen masentunut, tämän vuoksi en pysty antamaan kenellekkään sellaista emotionaalista sysäystä joka johtaisi suhteeseen.

      • Ylijäämämies

        Olen Ylijäämämies, kenelle ei jää mitään.
        Muut kerkeää minua ennen. Sitten jään yksin ja sinkuksi :-)


    • ert34t34t34

      KAikki pantavan näköiset mukavat naiset on varattuja.

    • Vaikkakin tämä ketju on melkein 4v vanha vastaan silti.

      "Miksi olette sinkkuja?"
      Kun ei ole tullut ketään sopivaa vastaan, jonka kanssa olisi voinut ryhtyä suhteeseen.
      En voi ryhtyä suhteeseen, jos ei toinen sytytä jotain erikoista. Kaikki lähtee toisen käytöksestä minkä mukaan voin ryhtyä tai olla ryhtymättä suhteeseen.
      Vaikkakin kieltämättä olen todennut itselleni millainen naistyyppi ns. sytyttää minut. Tosin en ole vielä kohdannut sopivaa, muuta kuin varattuja sellaisia :( No sitä kuitenkin toivoo että joskus tulisi vastaan vapaana tuollainen, ei pitäisi olla vaikeaa mutta näin se vaan tuntuu olevan.
      No kuitenkin päivä kerrallaan ei sitä kannata murehtia vaikka yksin olen ollut jo kauan.

    • Olen sinkku

      koska kaikkien hyvännäköisten naisten päällä ähkii joku paska

    • Nautin sinkkuna olemisesta. saa tehdä mitä haluaa, milloin haluaa ja kenen kanssa haluaa. kenellekään ei tarvitse tilitellä tekemisiä eikä menemisiä. erosin vähä aikaa sitten, ja nyt vain harmittaa, etten lähtenyt jo aiemmin! :)
      Tällä hetkellä en voisi kuvitella seurustelevani. Deittailla kyllä ja pitää hauskaa. ;)
      kyllä varmasti taas jonain päivänä haluan rinnalleni sen toisen puoliskon, jonka kanssa asettua aloilleen ja jakaa elämä. mutta ei vielä....

      • Mikkis!

        Olen aina viihtynyt sinkkuna saa mennä ja tulla miten haluaa eikä ole kenellekään tilivelvollinen menemisistään.Olen iloinen sinkku.Ja toisekseen mitä olen kuullut ja nähnyt ei se parisuhde niin helppoa ja mukavaa aina ole.


      • ja pysynkin..
        Mikkis! kirjoitti:

        Olen aina viihtynyt sinkkuna saa mennä ja tulla miten haluaa eikä ole kenellekään tilivelvollinen menemisistään.Olen iloinen sinkku.Ja toisekseen mitä olen kuullut ja nähnyt ei se parisuhde niin helppoa ja mukavaa aina ole.

        koska olen liian kaunis ja hyvää suomen pojille:-)
        kukaan ei kelvannu mulle tähän asti......


    • Ei noin

      ei kukaan huoli. Hommat menee aina puihin, tulis edes Debi ja ottaisi...

    • Nimimerkki1231

      Siksi etten kelpaa kenellekään naiselle joka ei ole läski. Tai en ainakaan kohtaa missään kiinnostavia naisia jotka olisivat minusta kiinnostuneita.

    • että tämmöttö

      32v nainen ja ollut sinkku jo 7 vuotta.
      Isoin syy on varmaan ujous, en siis itse uskalla ketään iskeä ja olen myös vaikeasti iskettävissä, taas: koska oon ujo.
      Hyvänä kakkosena tulee se, että minusta jostain syystä kiinnostuvat vain vanhat miehet ja varatut.
      En tajua miksi!? Mitenkään hutsahtavalta en todellakaan näytä, päinvastoin.
      Minusta ei koskaan nuorempanakaan oman ikäiseni kiinnostuneet, aina vanhat miehet vaan ja nyt vieläkin vanhemmat;P
      Kolmas syy on se, että vaadin ehdotonta uskollisuutta. Vastaavia arvoja omaavaa miestä on vaikea löytää.

      • "Kolmas syy on se, että vaadin ehdotonta uskollisuutta. Vastaavia arvoja omaavaa miestä on vaikea löytää."

        kuten myös. Pistin jopa välit poikki kaverin kanssa joka petti kumppaniaan.


      • UAFjefwfjffe
        wlfwd kirjoitti:

        "Kolmas syy on se, että vaadin ehdotonta uskollisuutta. Vastaavia arvoja omaavaa miestä on vaikea löytää."

        kuten myös. Pistin jopa välit poikki kaverin kanssa joka petti kumppaniaan.

        Haha. Tää on varmaan vitsi.

        Käytännössä se osuus miehistä jotka ei kelpaa naisille koska ovat "tylsiä" ovat myös niitä jotka ovat täysin uskollisia luonnoltaan. "Jännittävyys ja kiinnostavuus" ovat melkolailla synonyymejä pettäjäluonteelle, kuten "Tylsyys ja harmaus" ovat jokseenkin synonyymejä uskollisuudelle.

        Se ettette "löydä" uskollisia miehiä on sen syytä että etsitte niitä ominaisuuksia joiden kylkiäisinä tulee pettäminen. Koska sosiaalisessa kanssakäymisessä ihmiset tutkivat toisiaan esim. kaverisuhteiden kautta ei sellainen mies joka on uskollinen pysty tai halua ottaa naista joka sekoilee eri miesten kanssa "testakseen" heitä - koska tuollainen nainen ei vaikuta uskolliselta.

        Miten saat uskollisen miehen?

        a) Älä sössi omaa mainettasi
        b) Osoita sopivalle ihan tavalliselle mukavalle tylsähkölle miehelle jolla ei kulje naisten kanssa että pidät hänestä
        c) Etenette rauhassa.

        Näin yksinkertaista se on.

        Moni nainen testaa tuttavapiirinsä jokaista miestä alkaen niistä mielenkiintoisista mutta pettäjistä ja tämän takia uskolliset miehet jotka ovat "viimeisenä listalla" eivät koskaan voi luottaa noihin naisiin koska he vaikuttavat... noh. Hutsuilta.

        Jos naiset alkaisivat lukea listaansa toisin päin olisi heillä paljon enemmän miesonnea koska he alottaisivat niistä miehistä joiden kanssa voi onnistua ilman että nainen on siinä vaiheessa vielä menettänyt uskottavuuttaan.


    • 10+20=30

      Että yksi syy on huono naistenlukutaito, tai ylipäätään se, että kun ei ole koskaan kunnolla seukannut naisen kanssa, niin ei osaa arvata, mitä nainen mahdollisesti minusta ajattelee ja haluaa. Noin yleensä ottaen kun tuntuu siltä, että äärimmäisen harvoin naisista suoraan näkee, että kannattaisi vaivautua edes yrittämään.
      Viikonloppuna kun kumminkin pääsin suutelemaan kiihkeästi hyvännäköistä hieman tuttua (just sopivan verran tuttu, että naisella on enemmän luottoa kuin vieraaseen, mutta kuitenkin riittävän uusi, ettei suhde ole ehtinyt leimautua kaveruudeksi) naista, niin en kai voi olla aivan toivottoman etova tapaus.

    • Ei noin

      Ja exällä meni hermot kun en nuku.

    • realismus

      Koska en ole saanut miestä.

    • Arvostan itseäni

      Oma valinta. Erosin 5 vuotta sitten. Eron käsittely oli raskasta kuten suhteen loppuaikakin. Suhteelle tuli annettua niin paljon. Kun menikin perseelleen, luotti väärään ihmiseen, niin jostain syystä ei jaksaisi alkaa leikkiä omilla tunteillaan enää koskaan. Pari vuotta on ollut varsin mukavaa ja leppoisaa.

      En kaipaa miestä kuin seksiin, ja sen takia ei tarvitse sitoutua ja asua samassa osoitteessa. Eikä tarvitse edes tapailla ja seurustella ja sellasta .En halua jakaa elettyä elämääni kenenkään kanssa, enkä haalia yhteistä tulevaisuuttakaan.

      Elämä on tässä ja nyt. En väkisin työnnä pois jos joku luontevasti jää kylkeen, mutta yritän kyllä välttää ja estää se tapahtuvan. Pidän etäisyyttä jo heti alkuunsa. En anna toisen kuvitella, että mulle voi puhua mistä vaan. En osoita empatiaa yhtään liikaa. Ainakaan niin paljon että toinen viihtyisi liikaa. Sanon suoraan miten asiat on. Kotipsykologeja en jaksa jotka vaan väittää etten ole päässyt erosta yli vieläkään. Niinkuin parisuhde olisi itsetarkoitus. Parisuhde nyt vaan ei ole mulle tärkeä. En ole tähän mennessä saanut/hankkinut lapsia, enkä enää vanhoilla päivilläkään ala niitä tekemään. SIihenkään en miestä tarvitse.

      Kaverit on kavereita ja niiden kanssa ei pelehditä. Ettei tule vahinkoa = yhteistä osoitetta.

    • Citynainen

      Oma valintani hakeutua sinkuksi.

      Olo sinkkuna on monien sattumien summa.

      Seurustelisin jos sattuisi mieleinen mies kohille. Kyllä yhteiselokin onnistuisi todennäköisesti ajan kanssa.

    • ForeverSolitaryMan77

      Nykypäivänä sinkkuus on aika helppoa: seksiä niin paljon kun haluaa eikä sitoumuksia.

      Minulle sinkkuus tarkoittaa AINA seksittömyyttä. En pysty pinnallisiin yhden illan säätöihin. Pitää olla tunteita.

      Olen aina elänyt yksin. Kerran seurustelin 3kk yhden naisen kanssa. Seksiä oli hyvin vähän ja sekin kauheeta ahdistavaa säätämistä kun ei ollut tunteita. Tyhjää ja merkityksetöntä. Sen jälkeen ja sitä ennen aina totaaliyksin eikä minkäänlaisia ihmissuhteita.

      Olen 35-vuotias mies. Yksin loppuun asti mennään. Sinkkuus on mulle siis seksittömyyttä ja niin se pitäisi aina ollakin. Piste.

      • Citynainen

        Kaipa sitä omaa kivaa kuitenkin saa harrastaa. Eihän se seksiä ole mutta ylläpitoa..muuten masentuu. Läheisyyttä kuitenkin kaipaa.


    • mustispeppers

      Kunnei oo kellekään kelvannut, niin siksi.

      • Vai niin...

        Ottaisitko todella ihan kenet tahansa?


      • mustispeppers
        Vai niin... kirjoitti:

        Ottaisitko todella ihan kenet tahansa?

        En :D On mullakin kriteerit, eli juopot, öykkärit ja muut laitapuoliset voi unohtaa. Niin ja mieluiten pitäis olla vähän sellaista yleissivistystä, ymmärtää huumoria ja kestää mua :DD


    • mies 86

      Olen introvertti humanisti jolla on jonkin verran ongelmia itsetunnon kanssa. En ole oppinut hyväksymään itseäni. Tiedän yhden tytön yliopistoltani jonka kanssa olisin milloin vain valmis aloittamaan parisuhteen, jos vain oppisin ensin rakastamaan itseäni. Arvostan naisia ja haluan tarjota parasta mahdollista tulevalle kumppanilleni, mutta jos en osaa hyväksyä itseäni tällaisena kuin olen, niin en viitsi aloittaa suhdetta koska siitä tulisi ikävää molemmille osapuolille.


      Olen kyllä harkinnut avun hankkimista ongelmiini, mutta en tiedä osaisinko kuitenkaan avata niitä...

      • low selfesteamist

        Sama juttu mulla. En voi uskoa, että kukaan voisi rakastaa mua. Ja rakastamalleni ihmiselle toivon parempaa kumppania/kauniimpaa,fiksumpaa,hauskempaa yms naista kuin minä...

        Nykyään -viisivuotisen terapian jälkeen- ajattelen, että "olen valinnut yksinäisyyden". Psykologisten testien mukaan olen psyykeltäni normaalijakauman sisällä, eikä pitäisi olla estettä kyetä parisuhteeseen. Mutta kun on.


    • En tee aloitteita.

      • Enkä meinaa ottaa niitä vastaan. Eli case closed.


      • -
        hahmotelma kirjoitti:

        Enkä meinaa ottaa niitä vastaan. Eli case closed.

        Case closed, sounds like a catch-22 dude.


    • lonely rider

      Olen läheistä sukua nimim. JK:n kanssa.

      • lonelyn

        Toi kriteeri että, älä sössi omaa mainettasi. Siihen ei aina välttämättä edes itse voi vaikuttaa jos jotkut muut ovat sen päättäneet tehdä. On myös niitä sinkkuja joiden 'maine' on sössitty ihan muiden toimesta. Surullista mutta totta. Jos sinkku ei edes paljoa käy rafloissa tms. Kateellisten ja katkerien huhut ja typerät huhu-uskovat pitävät oman linjansa. Ei aina pysty edes tutustumaan henkilöön kun jo jotkut puuttuvat alkaviin suhteisiin leimaten jonkun suunnilleen prostituoiduksi tms. arvottomaksi kumppaniksi. En voi käsittää sellaisten henkilöiden ylimielisyyttä jotka haluavat olla säätämässä kuka saa seurustella ja kuka ei. Kuka ylipäätään voisikaan. Valitettavan totta monen sinkun kohdalla ja tässä huonon itsetunnon luvatussa maassahan niitä kateellisia ja katkeria ihmisiä piisaa.


    • 2+3

      Täällä kolmekymppinen sinkkumies. Omasta tahdosta tehty valinta. Nuoruuden huonojen seurustelukokemusten myötä en ole kovin innokas leikkimään kotia kenenkään kanssa. En jaksa enää toisen epävarmuuksia ja oikkuja. Täysin tasapainoisen naisen löytäminen on vaikeaa. Tai ehkä minulla on ollut vain huonoa tuuria.

      Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän yhdessä asumiseen enää olisi mahdollisuuksiakaan. Suurimmalla osalla naisista alkaa olemaan lapsia, joita en halua. Oma persoona saa myös elämänkokemuksen myötä syvyyttä ja vastakappaleen löytäminen vaikeutuu.

    • .....

      Olen ruma ja vastenmielinen.

    • paljon kokenut

      Olen ollut kaksi kertaa naimisissa - Ensimmäinen oli hyvin pitkä suhde, teininä alkanut. Toinen taas hullua heittäytymistä (välissä kolme vuotta ja lukuisia naisia), ja siitä ei tullut mitään joten ero tuli saman tien. Nyt reilun vuoden olen ollut yksinäni. Keväällä tapailin erästä naista hetken aikaa, rakastuin kovasti mutta hän ei tuntenut samoin.

      Olen kokenut hyvin paljon, ja tuntuu että nyt pitäisi löytyä huippunainen ja hänen pitäisi vielä kiinnostua minusta. Tuntuu mahdottomalta yhtälöltä.

      Jatkan katselemista mutta en oikein jaksa enää yrittää löytää. Aika näyttää tuleeko tähän vielä joskus muutos.

    • rumamies

      Olen kans ruma. Sille ei voi mitään jos on rumaksi syntynyt. Kaikki vaan ei saa tyttöystävää. Tai muut saa mut minä en

    • Sinkkumies 45

      Helppoa ku heinänteko tämä sinkkuna eläminen. Eikä se parisuhde oikein kiinnosta muutenkaan. Enkä mä edes saisi sellaista naista, joka olis seksuaalisessa mielessä riittävän kiinnostava.

    • Helppoa

      Koska joudun elämään ja kuolemaan Suomessa.

    • 4everalone

      Koska olen liian ronkeli.. vaatimuslistaa on vaikka miten paljon. Tosin itsenikin pitää täyttää samat vaatimukset jotka ovat näin karusti viivoilla laitetttuna:

      -ei saa polttaa
      -ei saa juoda
      -ei saa pettää tai katsoa pornoa
      -ei saa olla peliaddikti tai yleensäkään kiinni tietokoneessa tai pleikkarissa.
      -ei saa olla narsistinen
      -ei saa käydä baareissa riekkumassa
      -ei saa kiroilla keskustellessa tai huutaa riidellessä
      -ei saa olla pinnallinen

      ja mieluiten ei myöskään halua kyseisiä asioita.

      Sitten näitä pitäisi hänen olla:

      -Normaalipainoinen jolta löytyy lihasta ja läskiä
      - liikunnallinen
      -hauska juttelukaveri
      -rakastaja
      -omistautuva
      -vastuullinen
      -rohkea ja vahva mielipiteissään
      -yhteiset tavoitteet
      -yhteinen vastuu asioista

      näillä ei ole väliä:

      -onko hän töissä vai työtön
      -onko rahaa vai ei (kunhan ei hirveissä veloissa)
      -näyttääkö hän yleisesti hyvältä.. minusta voi silti näyttää täydelliselle
      -pukeutuminen
      -elämän suoritukset
      -haluaako lapsia vai ei

      Että tuossapa on syytä miksi olen sinkku... en edes itse ihmettele :D

      • ..................

        "-ei saa olla pinnallinen"

        "-Normaalipainoinen jolta löytyy lihasta ja läskiä"

        OK!


      • 4everalone
        .................. kirjoitti:

        "-ei saa olla pinnallinen"

        "-Normaalipainoinen jolta löytyy lihasta ja läskiä"

        OK!

        Niin, jotta ainakin omasta mielestäni elämäntavat ovat terveet. Jos liikkuu ja syö terveellisesti niin ei tule reilua yliapainoa ja jos syö myös kaikki tarpeelliset vitamiinit ja kalorit (niitäkin tarvitsee koska liikkuu) niin tuskin on myös alipainoa. Lihaksia tulee liikunnasta. Myös se että on vähän läskiäkin on minusta erittäin tervettä. Siksipä :) Ja pitää myöntää että myös hyvännäköistä.


      • ..................
        4everalone kirjoitti:

        Niin, jotta ainakin omasta mielestäni elämäntavat ovat terveet. Jos liikkuu ja syö terveellisesti niin ei tule reilua yliapainoa ja jos syö myös kaikki tarpeelliset vitamiinit ja kalorit (niitäkin tarvitsee koska liikkuu) niin tuskin on myös alipainoa. Lihaksia tulee liikunnasta. Myös se että on vähän läskiäkin on minusta erittäin tervettä. Siksipä :) Ja pitää myöntää että myös hyvännäköistä.

        Minulla läskit menee välittömästi tisseihin, ei varmaan kelpaisi? Ainoastaan hyvin pienellä rasvaprosentilla minulla ei ole tissejä. Nytkin olen normaalipainoinen A-kupilla varustettu mies. Näyttää tosi härskiltä t-paidassa.


      • 4everalone
        .................. kirjoitti:

        Minulla läskit menee välittömästi tisseihin, ei varmaan kelpaisi? Ainoastaan hyvin pienellä rasvaprosentilla minulla ei ole tissejä. Nytkin olen normaalipainoinen A-kupilla varustettu mies. Näyttää tosi härskiltä t-paidassa.

        Miksi ei kelpaisi? Jos joku on sitä mieltä se ei tarkoita että itse olisin samaa mieltä. Kaikki on muutenkin kiinni kokonaisuudesta joten en osaa yhtään sanoa. Voisin itsekin kertoa vain että... minulla on pienet rinnat ja läskiä vartalossa. Mitäs se kertoisi ihmisille. No, kaikki olettaisi että olisin "ruma". Kappas kummaa... en olekkaan edes yleisen mittapuun mukaan jos ihmisten sanomisiin on uskominen ja omaan silmään. Ei kannata keskittyä yksittäisiin asioihin itsessä... ne ovat vain yksi piirre sinusta ja ihmisissä rakastutaan/ihastutaan kokonaisuuteen. :)


    • yksinkertaista

      Olen yhteiskunnasta syrjäytynyt sinkku vanhempien puutteellisten kasvatustaitojen takia.

    • En saa reikää

      Koska ne ei anna.

    • Koska olen

      ATM

    • lottamari<3

      Yhteen robottiin mahtuu vain yksi sinkku. Toista olen pyytänyt, mutta ei ole annettu, kun voi tulla ongelmia keskittymisessä.

    • fj,mdyul,

      "Nautin siitä että saan tavata moniakin miehiä ilman että tulisi pettämisen tunnetta."

      Siis panna? Miksi aina yritetään olla jotenkin siveellisiä. Eihän mieskavereiden tapaaminen mitään pettämistä suhteessa ole.

    • En tahdo lisääntyä

      Koska naisista suurin osa haluaa tulla raskaaksi ja elää lasten kanssa saman katon alla. Minä en sellaisen härdellin keskellä pysty elämään.

      Koska osa tuon em. vauvakuumeisten joukon ulkopuolelle jääneistä on kovapintaisia uraohjuksia ja yhtä suuri osa on alkoholin/huumeiden kanssa leikkiviä. Kumpaakaan touhua en halua katsoa läheltä enää.

      Koska osa lopuista inhoaa koiria tai on allerginen niille. Itselleni koira on oleellinen osa elämää.

      (..ja näitä kohtia on vielä muutama..)

      Ts. se oikeantyyppinen henkilö jonka kanssa suuret linjat kolahtaisivat yksiin, ei ole vielä löytynyt.

      • ihan nainen silti

        mä oon ainakin tommonen.


      • Laitahan viestiä
        ihan nainen silti kirjoitti:

        mä oon ainakin tommonen.

        Siis mimmonen? Jos olet se oikeantyyppiseksi mulle itsesi kokeva henkilö niin mielelläni tapaisin sinut..


    • SmartAsh

      Miksen olisi sinkku ? Parempi sekin kuin vaimon hakkaaja !

      Onkos sinkkuus joku ongelma sinulle. Ei pitäisi, jollei se ole ongelma sinkuillekaan...
      Tiedän monia, joille parisuhde on ongelma. Taitaapi olla niitä enemmän kuin näitä, joille sinkkuus on ongelma....jollei sitten puhuta sinusta, jolle mikä tahansa tässä elämässä on ongelma paitsi sinä ITSE !!!

    • yksinmyös85

      Lyhyesti: Koska olen ATM.

      Pitemmin: Huono itsetunto ujous huono tuuri. Useimmiten en saa niiden kiinnostavien naisten suhteen mitään aikaiseksi, ne pari harvaa kertaa kun olen kauhean tsemppaamisen jälkeen saanut aloitteen tehtyä on tullut pakit kun neiti oli jo varattu tai olin jo peruuttamattomasti friendzonettanut itseni. Ja vastaavasti ne pari kertaa kun joku nainen on ollut musta kiinnostunut ei ole taas itseä napannut yhtään.

    • Tunkio Keppi

      Aika MIELENKIINTOISTA kuinka aloittaja jaksaa vastata itselleen niin innokkaasti.

      ATM, jolla on huono itsetunto. Vittu mikä vitsi. Ilmiselvästi aloittajan itse itselleen vastaama viesti !!!

      Eihän kukaan täysijärkinen voi tajuta miksi juuri nimenomaan huiono itsetunto olisi ATM:stä kiinni ilman MINKÄÄNLAISTA PERUSTELUA ! Eikai sellaista perustelua voi löytyäkään !

      Niillä, jotka hakkavat vaimojaan on huono itsetunto ja niitähän tässä maassa riittää. Parempi että tuollaiset apukoulutason koulutuksen omaavat katuluudatkin sen tajuavat ennenkuin joutuvat TODELLISTEN ONGELMATAPAUSTEN kanssa tekemisiin !!!

    • Nainen yx

      Olo on kuin olisin parantunut sairaudesta kun pääsin siitä paskiaisesta eroon. Nyt nautin yksinolosta.

    • .....

      Koska olen ruma ja vastenmielinen.

    • yksinäinen konna

      Olen Tero ja asun Hangossa. On paha tapa kiroilla. Yritin iskeä naisia, mutta ne ei huomaa tällaista urosta. Olen Badoossa ja Facebookissa.

    • hali-hali-hali-pula

      halit mulle kyll kelpais....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      218
      7053
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2462
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      36
      1872
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1758
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      332
      1683
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1664
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1661
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1519
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1457
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      337
      1275
    Aihe