Olisin kovin kiintoistunut a vanto uinnista ja olin jo menemässä mutta avanto oli sulanut pois. Mikä nyt käteen riekko.
Avannon uimisen alotaminen
2
1636
Vastaukset
- alavilla mailla hallan vaara
Jos avanto on sulanut pois voi uida siinä vedessä. Se on ihan hyvä aloitus. Käy uimassa ympäri vuoden. Kun syksyllä ui kylmässä vedessä kunnes avanto ilmestyy ei ole mitään vaikeuksia jatkaa avannoss. Vesi on lähes yhtä lämmintä.....
- Else_
Vaikka avanto sulaa pois, vesi on edelleen kylmää ja siis aivan uimakelpoista ja virkistävää. Omalla avantouimapaikallani se on nyt plusyksiasteista.
Kun avanto vielä oli, vesi oli siellä toiminnassa olleen pulputtajan vuoksi alijäähtynyttä, miinusyksiasteista.
Eihän avantouinnissa ole suinkaan tärkeintä se avanto, vaan vesi, virkistävän kylmäksi jäähtynyt vesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962953
- 432846
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj292050- 1331969
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51379- 171315