10 viikossa

10 kiloa pois.

kaikki kenoit käy!
kuinka onnistun?

en kaipaa ilkeitä viestejä :(

25

9366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnistut

      Nutriletilla tai vastaavalla saat varmasti tuossa ajassa 10 kiloa pois!

    • viikko mennyt

      Löysin kaapista 21vuotta vanhan kaalisoppadietin ohjeen. Sillä lähti kerran 10kg ja nyt olen vetänyt yhden viikon ja normaalilla vaakalla on kuusi kiloa pois.

      Nyt aloitan toisen viikon perään. Kaalisoppaa vihanneksia ja hedelmiä.

      • huuhuu

        kerro mulle sen kaalisoppadietin ohje vai mikä lie?
        tai sit joku vois kertoa enemmän noista nutrilett tuotteista?


      • tässä on linkki

    • selvän vinkin antaja

      Laihdutat 1 kg/vko!

    • yazza

      itse laihduttelen tällä hetkellä siten, että 3 "ateriaa" päivässä eli aamulla max 2 palaa ruisleipää vähärasvaista juustoa, iltpvällä sitten pakastevihanneksia rasvatonta maitoa, ennen klo 18 2 palaa näkkäriä tonnikalaa. Juon 1,5-2 l kivennäisvettä, joka ainakin mulle menee paremmin alas kuin vesi - ja täyttää vatsaa. Päivittäin lisäksi vitamiinit purkista. Ei niin terveellinen vaihtoehto painonpudotukseen, mutta tällä keinolla on tippunut 1,8-2kg viikossa. Aion jatkaa tavoitepainoon ja sen jälkeen muokata ravinnon saannin monipuolisemmaksi. Soppajutut ei onnistu, pitää jotain saada pureskellakin... ;-)

    • pois

      jos oikeasti olet ylipainoinen, mutta jos olet laihduttamassa BMI kahdestakympistä alemmaksi, niin on tiukempaa.

      Eli et tarvitse kuin noin 1000 kilokalorin vajauksen päivässä. Liiku rankasti joka päivä ainakin tunti ja ole muutenkin fyysisesti mahdollisimman aktiivinen, pyöräile ja

      Sitten vain noin 1200 kilokaloria naamariin päivittäin, niin siinä se on!

      • LapinPätkis

        Mullä lähtenyt nyt ihan ruokaremontilla vajaan komen viikon aikana melkein seittemä kiloa. Tarkallee tänä aamuna 6,7kg.


      • söit---
        LapinPätkis kirjoitti:

        Mullä lähtenyt nyt ihan ruokaremontilla vajaan komen viikon aikana melkein seittemä kiloa. Tarkallee tänä aamuna 6,7kg.

        voitko kertoa että mitä syöt päivässä?? liikutko? kiitos


      • LapinPätkis
        söit--- kirjoitti:

        voitko kertoa että mitä syöt päivässä?? liikutko? kiitos

        Ihan tavallista kotiruokaa, asiallisia määriä. Apuna kiloklubi.fi. Kalorit likkuu päivästä riippuen 1500-2000, toisinaan kun ei tule syötyä "raskaasti".
        Päivittin liikun n.2h varsinaisen liikunnan muodossa, työssä myös paljon liikettä.


    • tyllerö75

      Olen itse taistellut pitkään paino-ongelman kanssa, kaikenlaiset dieetit ja poppakonstit on tullut kokeiltua. Ongelmana oli, etten kestänyt sitä ainaista nälän tunnetta. Jos kävi kuntoilemassa, jälkeenpäin oli aina nälkä eikä nukkumaan meno onnistu ainakaan minulta tyhjällä vatsalla.
      Eräs kaverini kertoi syksyllä kokeilleensa "lääketieteellistä lähestymistapaa" paino-ongelmansa ratkaisuksi ensin jollain tohtori tolosen valmisteella ja sitten uudemmalla proactol nimisellä tuotteella, joka on käsittääkseni eräänlainen rasvansitoja. Tuo proactol oli auttanut kaveriani ihan selkeästi, hän oli hoikistunut silmissä sitten viime tapaamisen (ei ollut vielä mikään riuku, mutta edistys oli kuitenkin huima, sillä lähtöpaino oli hänellä ollut varsin suuri).
      Päätin itsekin kokeilla, kun ajattelin että ei siinä mitään menetä jos ei mitään voittaisikaan, kun valmisteella vielä sattuu olemaan rahat takaisin- takuu toimivuudestaan (jos kilot eivät lähde, saa rahansa takaisin viimeistä penniä myöten). Tähän saakka on sujunut tosi hyvin, useampi kilo on jo tippunut ja tuntuu että kohta jaksan alkaa kunnolla kuntoilemaan, jolloin prosessi luultavasti vain kiihtyy! Ihanaa matkata kohti kesää jatkuvasti kevyempänä!!

      Jos jotakuta kiinnostaa kyseinen tuote, niin täältä löytyy siitä tietoa (on tosin englanniksi):
      http://www.searchforbalance.org

      Aurinkoista kevättä kaikille!!!!!!!!

      • limso

        Jeps, sama vika täällä. Proactol toimi itselläkin kuin häkä, meni tosin jonkun aikaa että tohdin "alistua" mihinkään tuotteisiin.. Mutta itsellä lähti tähän mennessä 2 kuukaudessa hieman yli 10 kiloa, ja pelkästään Proactolilla - sen enempää kuin ennenkään en joutanut kuntoilemaan.

        Tuo linkkisi näyttää olevan kuollut, mutta ainakin http://www.laihduta-helposti.net/proactol/ tarjoaa jonkin verran tietoa suomeksikin tuosta! Suosittelen lämpimästi. Tosin ei kait mikään voita ihan vaan rehellistä kuntoilua, siihen vain ei ole aina aikaa. Eikä niin välttämättä motivaatiotakaan ;)


      • ostelin

        jeps, itekki testasin tota joskus ehkä vuosi sitten, ostin satsin ja hyvin toimi. toki siihen lisäksi aloin liikuntaa harrastamaan aika paljon mutta uskon kyllä että tuolla oli vaikutusta aika reilusti, tippui monta kiloa parissa kuukaudessa. ainoa hankaluus vaan koittaa muistaa aina kantaa mukana tabletteja että pystyy ottamaan ruoan jälkeenjos on esimerkiksi ulkona syömässä lounasta työporukalla.


      • skumppis1
        ostelin kirjoitti:

        jeps, itekki testasin tota joskus ehkä vuosi sitten, ostin satsin ja hyvin toimi. toki siihen lisäksi aloin liikuntaa harrastamaan aika paljon mutta uskon kyllä että tuolla oli vaikutusta aika reilusti, tippui monta kiloa parissa kuukaudessa. ainoa hankaluus vaan koittaa muistaa aina kantaa mukana tabletteja että pystyy ottamaan ruoan jälkeenjos on esimerkiksi ulkona syömässä lounasta työporukalla.

        Apua, proactol käyttäjät / kokeilijat
        Mä ostin setin Proactoleja eikä mulla tapahtunut YHTÄÄN mitään. Ei sitten grammaakaan lähtenyt. Otin setin kokeilumielessä, koska rahat luvattiin palauttaa mikäli olen tyytymätön. No, kun olin yhteydessä sinne kysyäkseni miten rahat saa takaisin kun mitään ei tapahdu oli vastaus tämä:
        KAIKKI pakkaukset ja jopa tyhjät tabletti levyt täytyy palauttaa heille, muuten ei rahoja tipu takaisin !!! Eli olishan se pitänyt arvata, että rahat takas takuu on kusetusta.... No, nyt kuitenkin ajattelin vielä yrittää taistella "oikeuksieni puolesta" ;) ja kysynkin teiltä Proactol käyttäjät / kokeilijat:

        Olisiko kenelläkään mahdollisuutta ottaa tyhjiä tablettilevyjä talteen, minulta puuttuu kahden laatikon tablettilevyt eli 12 levyä. Olisin ikuisesti kiitollinen, maksan toki postikulut ja vaivanpalkkaa !!
        Mikäli voisit kuvitella olevasi tämä "pelastus", laita vaikka meilii mulle osoitteeseen [email protected]

        Kiitos jo etukäteen jos apu löytyisi !! :)
        Nimimerkillä: taas kerran opetuksen saanut ;)


    • sivu

      Sivusto tarjoaa paljon laadukasta tietoa laihduttamisesta ja rasvanpolttamisesta.

      http://www.laihduttaminen.info

      lue tuolta vähän perustietoa, ja hyvää infoa dieteistäkin.

    • laihduttaja
      • kuten Carpentersin

        laulajalle aikoinaan..ikänsä vaan laihdutti,ja söi laksatiiveja kunnes sydän petti moisen itsensä rääkkäämisen takia.

        Pitäisi ymmärtää että rajansa kaikella..ja jokainen laihtuu,ajan kanssa.Kun ne kilot ei oo päivässä tulleet..ei ne voi päivässä poiskaan lähteä!


    • l

      Suosittelen tota Proactolia. Se sitoo n. 30% ruoasta tulevaa rasvaa, joten se ei pääse elimistöösi. Vähentää myös ruokahalua, joten ei tule syötyä itseään niin ähkyksi jne. Tähän mennessä tippunut 12kg melkeenpä pelkästään Proactolilla.

      Täältä pääsee tilaamaan: http://tinyurl.com/ofhg3l

      • joku

        monenko kuukauden paketteja olette ostaneet? Esim paljonkohan lähtisi esimerkiksi vain tuolla 1kk paketilla, vai kannattaisiko ostaa samantien 2-5kk paketteja? Ne vaan maksaa aika hitosti.. :s Itse liikun päivittäin monta tuntia ja harrastan joukkueessakin monipuolistaliikuntaa, mutta silti tuntuu että haluan tähän rinnalle jotakin vielä tsemppaamaan että sais jonku 5kg ainakin pois.. niin pystyiskö kukaan kertoon että kannattaisko tuohon 5kg tavotteeseen ostaa millanen paketti että riittääkö tuo 1kuukauden ollenkaan?


      • joku
        joku kirjoitti:

        monenko kuukauden paketteja olette ostaneet? Esim paljonkohan lähtisi esimerkiksi vain tuolla 1kk paketilla, vai kannattaisiko ostaa samantien 2-5kk paketteja? Ne vaan maksaa aika hitosti.. :s Itse liikun päivittäin monta tuntia ja harrastan joukkueessakin monipuolistaliikuntaa, mutta silti tuntuu että haluan tähän rinnalle jotakin vielä tsemppaamaan että sais jonku 5kg ainakin pois.. niin pystyiskö kukaan kertoon että kannattaisko tuohon 5kg tavotteeseen ostaa millanen paketti että riittääkö tuo 1kuukauden ollenkaan?

        eli puhun siis tuosta proactolista


      • skumppis1

        Apua, proactol käyttäjät / kokeilijat
        Mä ostin setin Proactoleja eikä mulla tapahtunut YHTÄÄN mitään. Ei sitten grammaakaan lähtenyt. Otin setin kokeilumielessä, koska rahat luvattiin palauttaa mikäli olen tyytymätön. No, kun olin yhteydessä sinne kysyäkseni miten rahat saa takaisin kun mitään ei tapahdu oli vastaus tämä:
        KAIKKI pakkaukset ja jopa tyhjät tabletti levyt täytyy palauttaa heille, muuten ei rahoja tipu takaisin !!! Eli olishan se pitänyt arvata, että rahat takas takuu on kusetusta.... No, nyt kuitenkin ajattelin vielä yrittää taistella "oikeuksieni puolesta" ;) ja kysynkin teiltä Proactol käyttäjät / kokeilijat:

        Olisiko kenelläkään mahdollisuutta ottaa tyhjiä tablettilevyjä talteen, minulta puuttuu kahden laatikon tablettilevyt eli 12 levyä. Olisin ikuisesti kiitollinen, maksan toki postikulut ja vaivanpalkkaa !!
        Mikäli voisit kuvitella olevasi tämä "pelastus", laita vaikka meilii mulle osoitteeseen [email protected]

        Kiitos jo etukäteen jos apu löytyisi !! :)
        Nimimerkillä: taas kerran opetuksen saanut ;)


    • Et onnistu!

      ____

      • mitähän

        tarkoitit


      • marttamartta
        mitähän kirjoitti:

        tarkoitit

        Proactolia voin kyllä suositella itsekin! Toimii mahtavasti näin kesäisin etenkin kun grillikausi on pahimmillaan / parhaimmillaan ;)

        Voi syödä ihan rauhassa silloin tällöin makkaraa.


    • Terveellisesti!

      Niin se vaan on että jos haluaa laihtua on sen eteen tehtävä töitä. Ei mitkään ihmeen pillerit ja poppakonstit toimi, tai jos toimii tulee paino takaisin kaksikertaisena. Liikuntaa peliin, kävelylle iltaisin ja juoksemaan pari kertaa viikossa. Tulee itsellekkin parempi olo kun tekee jotain terveytensä eteen. Ja eihän se mikään ihme ole että ihmiset lihoo, kaupoissa pelkkää mättöruokaa myynnissä. Kasviksia, lihaa ja vähärasvaisia maitotuotteita peliin. Maitorahkaa ja sinne sekaan marjoja, ai että! Kanasalaattia ja sekaan raejuustoa. Järkeä ihmiset!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      646
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      628
    Aihe