toukokuussa minusta tulevi oululainen:) mitäs kuntosaleja suosittelisitte? sopuuhintaisia, kuukausimaksu noin 30 euroa? ei haittaa vaik pitää liittyy jäseneks, mut olis kiva tietää missä olis laadukkaita saleja:)
-kiittis- :)
hyvä kuntosali oulussa?
4
1226
Vastaukset
- Lime84
Kuntosaleja Oulussa riittää. Uskoisin, että valintaasi vaikuttaa myös kuntosalin sijainti. Keskustan alueella on hinta/laatu -suhdeltaan muutamaa kivaa salia. Performance www.performance.fi (erittäin hyvä maine, hyvä ilmapiiri salilla). Kuntoykkönen http://www.kuntoykkonen.fi/kuntosali/index.php ja myös PT Gym:stä on kuullut paljon hyvää. Halvempia vaihtoehtoja ovat tietenkin Oulun kaupungin kuntosalit, mutta yleisövuoroja on vähän ja salit aina aivan täynniä. Sinun valintasi kuitenkin on.
- body
Joo vaihtoehtoja kyllä on! sats, ym. liittymistä vaativat laitokset. Itse käytän nuita kunnan saleja (opiskelia ja rahaa ei oo ylimäärästä) ja ei ne nyt aivan kauhean täysiä oo ollu sillon ko oon käyny...Kuka pakottaa menemään sinne neljän ja kuuen välillä jollon niissä on varmasti porukkaa. Ite oon käyny aamusta tai kahen aikoihin niin ollu suht vähän porukkaa. Raksilan uimahallin sali on tosi hyvä! Plussana uudet kattavat laitteet, selkeys, viihtysä. miinuksena ahtaan tuntonen, ruuhka aikoina paljon väkeä... Kuntotalossa rannan lähellä on kans aivan kiva kuntosali. Toinen puoli salista on aina vapaa yleisön käyttöön. Laitteet vähän vanhempaa mallia ja sali ei muutenkaan oo kauhean viihtysä, mutta toimivat ja tärkeimmät laitteet löytyy. Ouluhallin kuntosali on aika kauhea! ýhesti kävin enkä toista kertaa mene! Hallin nurkassa ahas hikinen soppi, jossa vanhat laitteet ja muutenki sekanen.
Mutta kyllä nämä kunnalliset tulle huomattavasti halvemmiksi ja samat harjotukset niilläki voi tehä. 1,40€ on yks kerta opiskelijalle ihan sama mihin kunnan kuntosaliin. - Lime84
body kirjoitti:
Joo vaihtoehtoja kyllä on! sats, ym. liittymistä vaativat laitokset. Itse käytän nuita kunnan saleja (opiskelia ja rahaa ei oo ylimäärästä) ja ei ne nyt aivan kauhean täysiä oo ollu sillon ko oon käyny...Kuka pakottaa menemään sinne neljän ja kuuen välillä jollon niissä on varmasti porukkaa. Ite oon käyny aamusta tai kahen aikoihin niin ollu suht vähän porukkaa. Raksilan uimahallin sali on tosi hyvä! Plussana uudet kattavat laitteet, selkeys, viihtysä. miinuksena ahtaan tuntonen, ruuhka aikoina paljon väkeä... Kuntotalossa rannan lähellä on kans aivan kiva kuntosali. Toinen puoli salista on aina vapaa yleisön käyttöön. Laitteet vähän vanhempaa mallia ja sali ei muutenkaan oo kauhean viihtysä, mutta toimivat ja tärkeimmät laitteet löytyy. Ouluhallin kuntosali on aika kauhea! ýhesti kävin enkä toista kertaa mene! Hallin nurkassa ahas hikinen soppi, jossa vanhat laitteet ja muutenki sekanen.
Mutta kyllä nämä kunnalliset tulle huomattavasti halvemmiksi ja samat harjotukset niilläki voi tehä. 1,40€ on yks kerta opiskelijalle ihan sama mihin kunnan kuntosaliin.Joo, Raksilan uimahallin salista oon ihan samaa mieltä: ajantasainen, halpa, viihtyisä. Opiskelijana voi toki käydä aamuisinkin, jolloin sali on puoleksi tyhjä. Työssäkäyvä ihminen ei ikävää kyllä pääse salille kuin nimenomaan ruuhka-aikana. Silloin joutuu jonottamaan jos haluaa tehdä tiettyjä juttuja, eikä vapaita painojakaan riitä aina kaikille. Salin valinta riipuu niin paljon muista tekijöistä kuin vain hinnasta.
- m.pieni
body kirjoitti:
Mutta kyllä nämä kunnalliset tulle huomattavasti halvemmiksi ja samat harjotukset niilläki voi tehä. 1,40€ on yks kerta opiskelijalle ihan sama mihin kunnan kuntosaliin.kunnonkeskus on raatin uimahallin yhteudessä oleva kuntosali .
melkein kaikki kuntosalilaitteet ovat ns koneita.
ja sitt on kuntopyöriä juoksumattoja ym. sopii
varsin hyvin naisille miksei miehillekki.
ainoa haitta on ettei oo noita perinteisiä
esim penkkiä ,kyykkyä ym muita tankoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662298Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381893Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣281602Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711560Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.911350Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841214Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1151151Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241130En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9952- 77949