Kaupunki/kaupunginosa T-paitoja??

mistälöytyyy

Osaako joku neuvoa mistä löytyisi niitä kaupunki/kaupunginosa-T-paitoja, jotka yleensä ovat mustia ja se nimi lukee valkoisella niin, että muutama kirjan on peilikuvana. Sitten alla on punaisella hakasuluissa Finland.

Onko esim. jotain nettikauppaa tai sitten normaalia putiikkia mieluiten pk-seudulla?

5

1539

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaisi neuvoa

Meiän koneella pääsee semmoselle sivulle ku www.google.com
      KVG!!! Vähä-älyset istuu netin ääressä ja kyselee että mistä saa housuja ja mistä kenkiä.
      Ai jumalauta, ilmeisesti jotain uusavutonta on koko suomi24 täynnänsä.Nähkää apinat vähän vaivaa.

• oaksoakos

Joo, vitun pelle, yritin hakea hakusanoilla kaupunginosapaita ja kaupunkipaita mutta ei löytynyt. Kun sä kerran oot niin vitun fiksu niin kerro, millä hakusanalla itse löysit. Paitsi, että olen 100% varma, ettet ole edes yrittänyt hakea ja vaikka yrittäisit, et löytäisi. Miksi? Koska olet kommunistigay.

Ja mitä vitun eroa sillä on katsooko Googlesta vai kysyy Suomi24:ssa?

• nähnyt
        oaksoakos kirjoitti:

Joo, vitun pelle, yritin hakea hakusanoilla kaupunginosapaita ja kaupunkipaita mutta ei löytynyt. Kun sä kerran oot niin vitun fiksu niin kerro, millä hakusanalla itse löysit. Paitsi, että olen 100% varma, ettet ole edes yrittänyt hakea ja vaikka yrittäisit, et löytäisi. Miksi? Koska olet kommunistigay.

vähän huono selittämään kun en asu helsingissä. stockaa vasta päätä menee käytävä (city käytävä?) sisään niin mennään siitä ja kävellään niin kauan kunnes vasemmalla puolella näkyy tiimari niin tiimaria vastapäätä on kauppa jossa noita myydään.

• tiedän missä niitä myydään
        oaksoakos kirjoitti:

Vitun ero mistä? Vitun pellestä? Vitun fiksusta? Haluat siis kallio-paidan koska arvatenkin opiskelet ilmaisutaidon lukiossa.Syytä ainakin olisi opiskella.
        Ja ei, en ole Ernest Guevara.
        Arvaa uudestaan.

• kaupunginosapaita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      37
      7192
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      35
      3731
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      53
      3642
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      46
      3514
    5. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      60
      3181
    6. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      129
      3096
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      34
      2779
    8. 37
      2730
    9. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      48
      2476
    10. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      27
      2445
    Aihe