Kaupunki/kaupunginosa T-paitoja??

mistälöytyyy

Osaako joku neuvoa mistä löytyisi niitä kaupunki/kaupunginosa-T-paitoja, jotka yleensä ovat mustia ja se nimi lukee valkoisella niin, että muutama kirjan on peilikuvana. Sitten alla on punaisella hakasuluissa Finland.

Onko esim. jotain nettikauppaa tai sitten normaalia putiikkia mieluiten pk-seudulla?

5

1575

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaisi neuvoa

Meiän koneella pääsee semmoselle sivulle ku www.google.com
      KVG!!! Vähä-älyset istuu netin ääressä ja kyselee että mistä saa housuja ja mistä kenkiä.
      Ai jumalauta, ilmeisesti jotain uusavutonta on koko suomi24 täynnänsä.Nähkää apinat vähän vaivaa.

• oaksoakos

Joo, vitun pelle, yritin hakea hakusanoilla kaupunginosapaita ja kaupunkipaita mutta ei löytynyt. Kun sä kerran oot niin vitun fiksu niin kerro, millä hakusanalla itse löysit. Paitsi, että olen 100% varma, ettet ole edes yrittänyt hakea ja vaikka yrittäisit, et löytäisi. Miksi? Koska olet kommunistigay.

Ja mitä vitun eroa sillä on katsooko Googlesta vai kysyy Suomi24:ssa?

• nähnyt
        oaksoakos kirjoitti:

Joo, vitun pelle, yritin hakea hakusanoilla kaupunginosapaita ja kaupunkipaita mutta ei löytynyt. Kun sä kerran oot niin vitun fiksu niin kerro, millä hakusanalla itse löysit. Paitsi, että olen 100% varma, ettet ole edes yrittänyt hakea ja vaikka yrittäisit, et löytäisi. Miksi? Koska olet kommunistigay.

vähän huono selittämään kun en asu helsingissä. stockaa vasta päätä menee käytävä (city käytävä?) sisään niin mennään siitä ja kävellään niin kauan kunnes vasemmalla puolella näkyy tiimari niin tiimaria vastapäätä on kauppa jossa noita myydään.

• tiedän missä niitä myydään
        oaksoakos kirjoitti:

Vitun ero mistä? Vitun pellestä? Vitun fiksusta? Haluat siis kallio-paidan koska arvatenkin opiskelet ilmaisutaidon lukiossa.Syytä ainakin olisi opiskella.
        Ja ei, en ole Ernest Guevara.
        Arvaa uudestaan.

• kaupunginosapaita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      74
      1234
    2. 72
      1149
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      74
      999
    4. 95
      879
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      796
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      757
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      27
      695
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      54
      666
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      659
    10. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      600
    Aihe