Alapään karvanpoisto

she

Elikkäs. Minulla on peräaukon ympärillä karvoitusta, josta haluaisin päästä kotikonstein eroon. Mitään hyviä neuvoja? En ole oikein mitään uskaltanut kokeilla, koska tiedän ihon olevan herkempi tuolla alueella. Pinseteillä nyppiminen veisi myös luultavasti aika tovin.
Niin, olen siis naispuoleinen. Olen miettinyt, että onko muilla naisilla samaa ongelmaa? Karvoitukseni ei ole mitenkään suurta muualla kropassa, mut alapään, tai juuri tarkemmin peräaukon lähistön karvoitus häiritsee.

26

12449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vain

      Mulla sama ongelma enkä tiiä miten saisi pois...

      • ongelma!

        Olen käyttänyt kyseisten karvojen poistoon kylmävahaliuskoja.


    • N. 30vee

      No joo, kaiken muun pystyn vahan ja pinsettien kanssa poistamaan, mutta ihan tuolta pepan puolelta sitten sheivaan. En osaa muuta neuvoa antaa.

      • she

        Täytyypä sitten kokeilla vaikka niitä kylmävahaliuskoja. Ja miksei sheivaamistakin. Kiitos vinkeistä!


      • she
        she kirjoitti:

        Täytyypä sitten kokeilla vaikka niitä kylmävahaliuskoja. Ja miksei sheivaamistakin. Kiitos vinkeistä!

        Jos jollain on vielä jotain muita keinoja, niin mielelläni niitä lueskelen.


      • pois
        she kirjoitti:

        Jos jollain on vielä jotain muita keinoja, niin mielelläni niitä lueskelen.

        mä oon käyttäny tuota Veetin karvanpoistoainetta sekä etu että takapäähän.


      • she
        pois kirjoitti:

        mä oon käyttäny tuota Veetin karvanpoistoainetta sekä etu että takapäähän.

        Eikö se ole mitenkään haitallista käyttää sitä Veetin karvanpoistoainetta tähän tarkoitukseen? Kun pakkauksessa lukee ettei saa käyttää intiimialueille.


      • käyttänyt
        she kirjoitti:

        Eikö se ole mitenkään haitallista käyttää sitä Veetin karvanpoistoainetta tähän tarkoitukseen? Kun pakkauksessa lukee ettei saa käyttää intiimialueille.

        Valmistaja sanoutuu irti vastuusta sanomalla, ettei saa käyttää intiimialueille.
        JOS sitä kuitenkin käyttää, niin on oltava hyvin huolellinen. Pari vinkkiä: levitettävä mielellään sormin niin ettei sitä mene yhtään limakalvoille. Oltava tarkka vaikutusajan kanssa.


    • estimar

      kotikonsteista turvallisin on varmaankin se kylmävahaliuskapoisto. Toisaalta voisit neuvotella kosmetologin kanssa säännöllisistä sokeroinneista. Itse annan etuja asiakkaille ja karvat saa näppärästi kylkimakuulla pötkötellen minuuteissa. Ei tunnu stringipuolella edes kipeältä ja fiilis on sileä 2-4 viikkoa. -Ja mitä enemmän poistaa lyhyttä ja usein -sitä nopeammin karvankasvu heikkenee.nim. monia brasseja tehty ja rehellisiä (ainakin toivottavasti) mielipiteitä kuultu.

      • tamperee

        Missäpäin vaikutat? ite tampereelta harkitsemas kun ei millään viitsis itse vahata...vaikeaa..


      • hh9

        Heippa,
        Mä itse olen nolona tosta alapuolen karvoituksestani. Siis mulla kasvaa karvaa etu- ja takapuolen kohdalla noin kolme sentin leveydeltä. Onko muilla oikeesti samaa ongelmaa, kehtaako tämän kanssa mennä sokerointiin?


    • siistix

      Ihan omatoimisesti (mies apuna) kotioloissa on tullut poistettua alakarvasto (kaikki) lämmitettävällä vahalla. Tällä kertaa on ollut B/S-sugar, joka on todella toimiva aine . Lämpötila vahalla on oltava just ohjeen mukainen. Onnistuu myös sieltä pepun puoleltakin, kuten aivan häpyhuulten läheisyydestä mainiosti.

      • Lisää

        Millainen tuote tuo B/S-Sugar on?


    • koita

      vähä sattuu ennen kun tottuu,mut mun mielestä ainakin oikein hyvä konsti, myös muualle alas (paitsi häpykummulle) ja kainaloihin.

    • tämmön
    • yhftydtrsew

      Epilaattori toimii hyvin. Parin viikon välein niin ei pääse rehottamaan

      • ghgfjfdjghjfdjgfjf

        Muualta kehosta epiloin, mutta peräaukon ympäristö on niin arka alue, etten sitä riko. Minkälainen kuminainen pitää sitä paitsi olla, että näkee kunnolla epiloida peräaukon ympäristön? Epilaattori tarttuu helposti johonkin ihon tai limakalvon poimuun.

        Nypin isoimmat karvat pinseteillä peilin avulla, ja senkin on hankalaa. Joskus miesystävä on tehnyt saman homman. Kerran tehtyään on tarjoutunut vapaaehtoisesti uusimaan toimituksen. Oma olo on vain hieman epävarma, kun toinen hyvän valon ja lukulasien kanssa tiiraa kaikkein intiimeimpiä alueita.


      • nananananan

        Mä epiloin myös. Kyllä se ihan kädellä tunnustelemalla onnistuu, joskus tosin tarkistan vielä peilin kanssa lopuksi, että kaikki karvat on lähteneet. Ei ole tarvinnut ihoa rikkoa.


    • hulluksionmaailmamenny

      Voi kiesus.Eiköhän ne karvat ole ihan tarkoitettu siellä olemaan.On se kumma,että nykyään ollaan ottamassa kaikki pois kropasta,vaikka ne ovat ihan luonnollisia.Miten ihmisille tulee edes mieleen,että jossain pyllyssä olevat karvat ovat häiriöksi?!

      • Posliinia_B-rapussakin

        Niihin tarttuu kikkareita ja keräävät paskan hajua. Ja levittävät sitä.


      • EtköTietänyt

        Sitä varten on vessassa sellainen käsisuihku, että pesaissaan sillä peppu, kun on käyty kakilla. :)


      • Pidänkarvani
        Posliinia_B-rapussakin kirjoitti:

        Niihin tarttuu kikkareita ja keräävät paskan hajua. Ja levittävät sitä.

        Asiantuntijat sanovat päinvastoin, että ajeltu alapää pakkaa haisemaan. Ei ne karvat haise kun pitää itsensä puhtaana. Ja sitten se sänki pistelee ja kutittaa. Karvatupentulehduksia myös enemmän.


    • kääks

      Karvat peräaukon ympärillä kutittaa.

    • saaollakarvoja

      Jos naisella on karvoja peräaukon ympärillä, niin minusta se on vain seksikästä. Älkää nyt niitä alkako sheivata.

    • suikkiss

      bensaa ja tulitikkuperään vaan :)

    • karvatrimmeri

      Philips NT1000 series, korva- ja nenäkarvojen trimmeri. Soveltuu mainiosti myös aloittajan käyttötarkoitukseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      4365
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2428
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2161
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2126
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      112
      1763
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1442
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1402
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      334
      1363
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1327
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe