mikä avuksi kuiviin huuliin?kun ne on hitto aina rohtuneet,kesät että etenkin talvet..niin ei tuo huulipuna kovin kauniilta sellaisten päällä näytä.HELP.
kuivat huulet
7
586
Vastaukset
- Titityy...
Bepanthenia..
- vaseliinia
siitä keltaisesta peltipurkista (Klover).
- huulille
Ei kannata laittaa kumpaakaan noista. Molemmissa on petroleumia=vaseliinia ja se imee huulilta kosteutta. Aivan varmasti rohtuvat.
Ostin Jane Iredale-sarjasta huulivoiteen, on ihan loistava.
Ja nyt sitten kaikki ilkeämieliset haukkumaan...eihän täällä uskalla enää siitä sarjasta mainitakkaan kun jo tulee turpiin.
Olen meikkikoulun opiskelija, eli ei sen enempää.
Jokaisen meikattavan huuliin laitan ensin ko. tuotetta, se auttaa nopeasti. Jos ovat vähänkään rohtuneet, huulipuna näyttää pahalta, ainakaan kuvista ei tule mitään. Vielä kun ei ole varaa käyttää hienoja laitteita kuvien korjailuun. - omasta kokemuksesta...
huulille kirjoitti:
Ei kannata laittaa kumpaakaan noista. Molemmissa on petroleumia=vaseliinia ja se imee huulilta kosteutta. Aivan varmasti rohtuvat.
Ja nyt sitten kaikki ilkeämieliset haukkumaan...eihän täällä uskalla enää siitä sarjasta mainitakkaan kun jo tulee turpiin.
Jokaisen meikattavan huuliin laitan ensin ko. tuotetta, se auttaa nopeasti. Jos ovat vähänkään rohtuneet, huulipuna näyttää pahalta, ainakaan kuvista ei tule mitään. Vielä kun ei ole varaa käyttää hienoja laitteita kuvien korjailuun....vaseliini ime kosteutta huulilta! Laitan sitä joka yö reilusti huulille, ja annan huulien "levätä" yön ajan siellä rasvakerroksen alla. Auttaa ainakin minulla rohtumiseen.
- tulos:
huulille kirjoitti:
Jokaisen meikattavan huuliin laitan ensin ko. tuotetta, se auttaa nopeasti. Jos ovat vähänkään rohtuneet, huulipuna näyttää pahalta, ainakaan kuvista ei tule mitään. Vielä kun ei ole varaa käyttää hienoja laitteita kuvien korjailuun.Bepanthen-salva.
Olen kokeillut IHAN KAIKEN (olen yli nelikymppinen), koska olen kärsinyt kuivista huulista varhaisteini-iästä lähtien. Kosmetologi oli ihmeissään, samoin ihotautilääkäri; ei kuulemma auta mikään, jos vaseliinista ei löydy apua. Vahingossa löysin ainoan toimivan tuotteen: Bepanthen, jonka löysin vasta viime vuonna. On se ainakin kokeilun arvoista - ei maksa paljon!
Kaikki huuliongelmat hävisivät tämän tuotteen myötä. :)
- niin.....
kyllä se bepanthen on se ainoa oikea. itselläni oli nelisen vuotta sitten aivan järkyttävä rohtuma huulissa. ei ainoastaan huulet rohtuneet vaan reippaasti myös huulien ympäriltäkin. kärsin sitten ongelmasta koko talven, kunnes menin keväällä käymään tätini luona. hän ja hänen kihlattunsa patistivat laittamaan joka ilta huulet valkoisiksi kyseisellä salvalla. en kuulemma välillä laittanut tarpeeksi, kun huulet kuultivat alta:D siinäpä sitten käyttämään ahkeraan kyseistä tuotetta, niin kohtahan mulla oli taas kauniit huulet. täytyy myöntää, että ihan ihme ainetta se bepanthen! sen verran paha rohtuma oli, että sain sitten alahuulen reunuksen todella vaaleaksi, mutta onneksi tuo väri on jo nyt alkanut tasoittua. kaikille suosittelen bepanthenia, vaikka olisi käsiin tullut pakkasihottumaa, niin sillä saa ihon siliäksi, kokeillut senkin.
- hoidetut huulet
suorita kuorinta, ihan tavallisella ihon kuorinta voiteella, huulille ja sitten huulivoidetta. Jos nyt saa sanoa, minä itse käytän avonin rich moisture huulivoidetta ja se on erittäin hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294