olen Gootti

Hanna94

moi!! Mä oon aina ollu gootti ja käyttäny mustia vaatteita!mul on myös niittikamaa! tykkään lordista \,,/ rock rulez!

20

1569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aijaha

      eenpä usko

      • Shillis

        Mäpäs oonkin mies !!!1


      • Gothix
        Shillis kirjoitti:

        Mäpäs oonkin mies !!!1

        KYLLÄ SE ON NIIN ETTÄ PARAS GOOTTIBIISI ON YÖN RAIKKAUS ON LUMPEENVALKOINEN. ETTÄS TIEDÄTTE GOOTTIPISSIKSET


    • olen ihminen

      Moi oon aina ollut ihana! ollu koht 2 vk.!!!!tyykkään pitää vaatteita!!! mul on myös alushousut!! rök rulzz/,,/

    • CMYK

      Sulla oli vauvanakin jo mustat vaatteet?
      Musta helistin ja mustat vaipat?
      Heiluttelit mustaa ristiä mustassa kehdossa.
      Äitis antoi mustaa vauvanruokaa mustalle lapselleen?

      Kerro lisää itsestäsi? Lukisin mielelläni mitä
      mieltä olet gooteista ja tästä alakulttuurista.

    • BubbleGirl

      No siitä se lähtee.
      *rätkättää hihaansa*

      • Hanna94

        Miksei kukaan usko et 12 vuotias voi olla gootti!! Mun siskokin aina sanoo mua gootiksi!! Sitäpaitsi oon kuunnellu lordia jo ennen ku se voitti euroviisut!!

        Ette varmaan ees tiedä mitä on gootit.Gootit ei oo pelkästään tyttöjä jotka pukeutuu mustaan,vaan se tarkottaa myös että uskoo esim saatanaan

        Mut mä en usko...Sit gootit on yleensä surullisia jonku asian takia jonka ne on kokenu

        Munki elämä ei oo ihan täydellistä :/

        Että siitäs saitte!!


      • BubbleGirl
        Hanna94 kirjoitti:

        Miksei kukaan usko et 12 vuotias voi olla gootti!! Mun siskokin aina sanoo mua gootiksi!! Sitäpaitsi oon kuunnellu lordia jo ennen ku se voitti euroviisut!!

        Ette varmaan ees tiedä mitä on gootit.Gootit ei oo pelkästään tyttöjä jotka pukeutuu mustaan,vaan se tarkottaa myös että uskoo esim saatanaan

        Mut mä en usko...Sit gootit on yleensä surullisia jonku asian takia jonka ne on kokenu

        Munki elämä ei oo ihan täydellistä :/

        Että siitäs saitte!!

        Että näitä provoja riittää. Eikö teillä ole muuta tekemistä? Ja miten noita juttuja edes keksii? Osa tämän kaltaisista viesteist on oikeasti aika lahjakkaasti väsättyjä.

        ...tai sitten tässä on esimerkki aidosti hölmöstä lapsesta, joka ei vain vielä oikein ymmärrä.


      • minä vain
        Hanna94 kirjoitti:

        Miksei kukaan usko et 12 vuotias voi olla gootti!! Mun siskokin aina sanoo mua gootiksi!! Sitäpaitsi oon kuunnellu lordia jo ennen ku se voitti euroviisut!!

        Ette varmaan ees tiedä mitä on gootit.Gootit ei oo pelkästään tyttöjä jotka pukeutuu mustaan,vaan se tarkottaa myös että uskoo esim saatanaan

        Mut mä en usko...Sit gootit on yleensä surullisia jonku asian takia jonka ne on kokenu

        Munki elämä ei oo ihan täydellistä :/

        Että siitäs saitte!!

        Ihan hyvin 12 vuotiaskin voi olla gootti, mutta harvoin gootit kuuluttavat että: Moi mä oon gootti! se vain "ei kuulu" gooteille jos teet niin automaattisesti kaikki leimaavat sinut wannabeksi. Lordi ei ole goottimusaa vaikka ihan hyvä onkin. Kokeile vaikka type o negativea tai sisters of mercyä. Gootit eivät usko saatanaan ainakaan yleisesti ottaen. Jokainen uskoo siihen mihin uskoo mutta yleensä gootit ovat ei kristittyjä tai ateisteja. Voi olla että goottien elämään kuuluu jotain surullista, mutta niin kuuluu nk. tavistenkin elämään ihan yhtä lailla. Jos on gootti, ei se tarkoita sitä että ollaan aina: "mulla on masis" linjalla tai vastaavaa. gootit voivat ihan hyvin olla iloisia ja elämänmyönteisiä henkilöitä. Gootteus on heille elämäntapa, jota he kunnioittavat. Gootti voi olla myös sisäisesti ilman tummanpuhuvaa pukeutumistakin. Gooteja yleensä kiinnostavat mm. kauhuromantiikka, josta koko gootteus on periaatteessa lähtöisin. Gootteja on todella erilaisia, kukaan ei ole samanlainen!


      • nazzy
        Hanna94 kirjoitti:

        Miksei kukaan usko et 12 vuotias voi olla gootti!! Mun siskokin aina sanoo mua gootiksi!! Sitäpaitsi oon kuunnellu lordia jo ennen ku se voitti euroviisut!!

        Ette varmaan ees tiedä mitä on gootit.Gootit ei oo pelkästään tyttöjä jotka pukeutuu mustaan,vaan se tarkottaa myös että uskoo esim saatanaan

        Mut mä en usko...Sit gootit on yleensä surullisia jonku asian takia jonka ne on kokenu

        Munki elämä ei oo ihan täydellistä :/

        Että siitäs saitte!!

        Ei gootin tarvi uskoo saatanaan. Ikääsi en puutu sillä iällä ei ole merkitystä. Jos kuuntelen loordia niin ala pukeutuu hirviksi :)


    • DEViLiSH KiDNAPPER

      sä mikään ysinelonen ole. huvikseen kirjottelet tämmösiä

      • Hanna94

        Ei teidän tarvi uskoo ees!
        Mä pukeudun aina mustaan ja kuuntelen goottimusiikkia.

        Halusin vaan tietää onko täällä muitakin gootteja.Enkä oo mikään wannabe yms >:(

        Ei teijän tarvii uskoo et oon 12...eikä tarvi heti tulla valittaan


      • Kuka gootti?
        Hanna94 kirjoitti:

        Ei teidän tarvi uskoo ees!
        Mä pukeudun aina mustaan ja kuuntelen goottimusiikkia.

        Halusin vaan tietää onko täällä muitakin gootteja.Enkä oo mikään wannabe yms >:(

        Ei teijän tarvii uskoo et oon 12...eikä tarvi heti tulla valittaan

        Pukeutuu niin ja kuuntelee sellaista musiikkia? Tuskin ne artistitkaan ovat. Muuten vaan sellaisen imagon on luonut, jotta olisi erilainen.


      • Shillis
        Kuka gootti? kirjoitti:

        Pukeutuu niin ja kuuntelee sellaista musiikkia? Tuskin ne artistitkaan ovat. Muuten vaan sellaisen imagon on luonut, jotta olisi erilainen.

        Älkääs nyt kiusatko pientä.
        *taputtaa isällisesti hannaa päähän*


      • niin se on
        Shillis kirjoitti:

        Älkääs nyt kiusatko pientä.
        *taputtaa isällisesti hannaa päähän*

        gootit ei edes pukeudu aina mustaan.niillä on vaikka vaaleanpunaistakin.


      • Hanna94
        niin se on kirjoitti:

        gootit ei edes pukeudu aina mustaan.niillä on vaikka vaaleanpunaistakin.

        No en nyt iha aina pukeudu mustaan mut useimmiten >___<

        No mikä sit teidän mielestä on OIKEE gootti!?


      • väsynytnäihintrolleihin
        Hanna94 kirjoitti:

        No en nyt iha aina pukeudu mustaan mut useimmiten >___<

        No mikä sit teidän mielestä on OIKEE gootti!?

        on ikävää paukauttaa totuus naamalle,mutta et sinä ainakaan.

        kuuntele siouxsie and the bansheesia tai sisters of mercyä ja tule sitten sanomaan oletko gootti vai et.


      • joka on
        väsynytnäihintrolleihin kirjoitti:

        on ikävää paukauttaa totuus naamalle,mutta et sinä ainakaan.

        kuuntele siouxsie and the bansheesia tai sisters of mercyä ja tule sitten sanomaan oletko gootti vai et.

        Tämän "Hannan" puolella? Onhan se minustakin vähän wannabe meininkiä jos joku pikkutyttö alkaa "gootiksi" mutta jokainen päättäkööt itse miten pukeutuu yms.

        Vinkkinä sulle Hanna sun ei tartte jokaselle erikseen mennä sanomaan et "moi oon gootti" riittää vaan kun oot hiljaa.. =)

        Kyllä ne ihmiset sen tajuaa että no..oot gootti(jos nyt ees oot)

        Sit ku kasvat voit pukeutua vaikka joka päivä mustaan,mut ton ikäsen ei kannattais kyl aina käyttää mustaa..Tää oli siis vaan mun mielipide..

        Terkkuja sinnekipäin Hanna ;D


      • Hanna kultaseni
        Hanna94 kirjoitti:

        Ei teidän tarvi uskoo ees!
        Mä pukeudun aina mustaan ja kuuntelen goottimusiikkia.

        Halusin vaan tietää onko täällä muitakin gootteja.Enkä oo mikään wannabe yms >:(

        Ei teijän tarvii uskoo et oon 12...eikä tarvi heti tulla valittaan

        Älä loukkaannu, mussukka, mut fuck you. Sä mikään gootti oo, aikuinen joka yrittää ärsyttää provoilla tai pahimmillaan joku 10-13 v pissis siellä näytön edessä! Gootit on ihan eri maata. Masennus, tappelut, musta, korsetit, lävistykset, oikeanlaiset kaverit, kiinnostus goottilaista kulttuuria kohtaan ja vittumainen asenne (ja riittävä ikä!!!!)!
        Eikä sekään aina riitä. Pitää olla oikeanlainen musamaku, ja siitähän sä pissis et tiedä vittuakaan. Itseäni voin jo kutsua gootiksi, mutten kulje kylillä kailottelemassa et kattokaa oon gootti eiks ookin ihkuu! iiik!
        Joten Hanskuseni, mietipäs vielä vähän. Korkeintaan wannabeksi yllät koko elämäsi aikana mutta todennäköisesti et ikinä muutu pissiksestä (edes)wannabeksi! Heippa!


      • Demn
        Hanna94 kirjoitti:

        No en nyt iha aina pukeudu mustaan mut useimmiten >___<

        No mikä sit teidän mielestä on OIKEE gootti!?

        On tämä maailma naurettavaksi muuttunut. Jospa selitän sinulle joitakin asioita joita sinun olisi hyvä oppia. (ennekuin menet väittämään itseäsi Gootti-ilmiöllä on gootiksi)..

        Gootin väitetään stereotyyppisesti pukeutuvan vain mustaan tai vähintään hyvin tummiin väreihin, kuten viininpunaiseen tai tummansiniseen ja että näitä tummia värejä käytetään miltei aina mustan kanssa. Todellisuudessa gootit käyttävät hyvin laajaa väriskaalaa pukeutumisessaan ja joillakin musta on vain sivuroolissa. Yleisimmät voimakkaat värit lienevät kirkkaanvihreä, vaaleanpunainen, punainen ja violetti. Myös kokonaan valkoiset asut ovat gooteilla aivan mahdollisia. Mikä tahansa kaupasta ostettu musta tai punainen tai punamusta paita ei kuitenkaan tee ihmisestä goottia, vaan usein gootit ostavat vaatteitaan goottivaateliikkeistä, joita on suurimmissa kaupungeissa, tai jos taitoa löytyy, valmistavat vaatteensa itse. Suomessa tunnetuin goottivaatteiden myyjä on helsinkiläinen liike Morticia.gootti ilmiöllä on useita niin tyylillisiä kuin musiikillisiakin ala-ja sivuryhmiä, kuten deathrock, cyber, neofolk, industrial, post-punk ja fetish. Myös monet esim. death metal ja black metal- musiikin ystävät pukeutuvat goottityylisesti.
        Niin ja tämä on minun mielipiteeni: True gootit elivät satoja vuosia sitten. Nyt nykyään on otettu vain mallia niiltä vuosilta miten he pukeutuivat ja ehkä vähän ollaan muokattukin tätä tyyliä mitä ne silloin oli. (vaatteet)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      301
      2719
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      103
      2132
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      80
      1625
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      179
      1485
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1308
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1215
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1086
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe