Ostin uuden maskin thaimaasta ja myyjä neuvoi käsittelemään lasin ja silikoniosat jollakin aineella, mutta epäselväksi jäi, että millä.
Olen ollut siinä käsityksessä että vain linssit käsitellään esim. hammastahnalla, mutta että koko silikoniosakin pitäisi käsitellä jollakin.
Osaako kukaan neuvoa mitä pitää tehdä ennen ensimmäistä käyttökertaa ja pitääkö sitä hoitaa myös myöhemminkin???
Ennen ensimmäistä käyttöä
3
1128
Vastaukset
- dyyk-ari
oon kuullut hammastahnakikasta, mutta en oo itse kokeillut. Itse pesen lasin sisäpinnan uutena ja myöhemminkin silloin tällöin kuumalla vedellä ja fairylla. Jotkut laittaa maskin jopa astianpesukoneeseen, mutta itse en uskaltaisi. Pääasia, että lasin sisäpinnan saisi mahdollismman puhtaaksi, ettei tehtaan käsittelyaineet tai lika keräisi höyryä. Usein vasta vähän vanhempi maski on hyvä eikä höyrysty.
Sylkeä pitää tietysti aina lisätä ennen sukellusta ja huuhtaista kevyesti. Silikoniosia ei tarvitse mitenkään käsitellä.- uuninpesuvaahdot
Millä vaan paskat lähtee ni sillä hyvä.
- piikkimonni
Minä pesen maskin lasin ja silikoniosat sopivasti laimennetulla hammastahnalla. Sillä lähtee lika hyvin. Tahna pitää lopuksi huuhtoa pois puhtaalla vedellä. Sopii uudelle ja vanhemmallekin maskille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦585465Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.1724421En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v163852Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k383436- 513411
- 533199
- 102970
- 252607
- 462287
- 392236