Farkut voi pestä huuhteluaineella jos kankaassa ei ole lycraa tai elastaania. Jos koneessa on lisähuuhtelutoiminto voi käytää ilman muuta huuhteluainetta. Ei jätä farkkuihin pesuaine eikä huuhteluaine jäämiä että farkut lösähtävät. t:kokemusta on
Huuhteluaine jäämät
3
455
Vastaukset
- huuhteluaine expertti
Itse kanssa käytän huuhteluainetta jos pesen farkut, en ymmärrä tätä vouhotusta etteikö muka saisi käyttää huuhteluainetta. Jokainen saa itse päättää käyttääkö vai ei, eikä niin ei saa käyttää kuka se kieltää, aivan kuin se olisi maailman loppu. Mulla varmaan on mennyt farkut niin piloille kun olen käyttänyt huuhteluainetta. hyvinhän nuo jaloissa pysyy eikä ole lösähtänyt. Että tää on just tätä nykyajan vouhotusta.
- tekniikko
Joku älykkö jopa väittää että se huuhteluaine syö kuitua vaatteista. Täytyy kyllä sanoa että ammatiltaan vaatetusteknikkokin ei ymmärrä tämmöisiä kuitusyöjä hommia. Itse käsittelen ammatiltaan teksiilejä enkä kyllä huomaa mitään eroavaisuuksia miksi muka ei saa farkuissa käyttää huuhteluainetta. Ellei joku materiaalissa ole pintakäsitelty valmiiksi niin että siinä ei voi käyttää huuhteluainetta. Kuten lycra ja elastiini. Jokainen saa itse päättää käytääkö vai ei.
- hallussa on asiat
tekniikko kirjoitti:
Joku älykkö jopa väittää että se huuhteluaine syö kuitua vaatteista. Täytyy kyllä sanoa että ammatiltaan vaatetusteknikkokin ei ymmärrä tämmöisiä kuitusyöjä hommia. Itse käsittelen ammatiltaan teksiilejä enkä kyllä huomaa mitään eroavaisuuksia miksi muka ei saa farkuissa käyttää huuhteluainetta. Ellei joku materiaalissa ole pintakäsitelty valmiiksi niin että siinä ei voi käyttää huuhteluainetta. Kuten lycra ja elastiini. Jokainen saa itse päättää käytääkö vai ei.
Kun luin näitä viestejä, jos joillekkin tuli epäselväksi niin lycra on elastiinia. tiedoksi vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362769Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122559100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432278Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381572Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381483
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 281194
- 261151