Farkut voi pestä huuhteluaineella jos kankaassa ei ole lycraa tai elastaania. Jos koneessa on lisähuuhtelutoiminto voi käytää ilman muuta huuhteluainetta. Ei jätä farkkuihin pesuaine eikä huuhteluaine jäämiä että farkut lösähtävät. t:kokemusta on
Huuhteluaine jäämät
3
426
Vastaukset
- huuhteluaine expertti
Itse kanssa käytän huuhteluainetta jos pesen farkut, en ymmärrä tätä vouhotusta etteikö muka saisi käyttää huuhteluainetta. Jokainen saa itse päättää käyttääkö vai ei, eikä niin ei saa käyttää kuka se kieltää, aivan kuin se olisi maailman loppu. Mulla varmaan on mennyt farkut niin piloille kun olen käyttänyt huuhteluainetta. hyvinhän nuo jaloissa pysyy eikä ole lösähtänyt. Että tää on just tätä nykyajan vouhotusta.
- tekniikko
Joku älykkö jopa väittää että se huuhteluaine syö kuitua vaatteista. Täytyy kyllä sanoa että ammatiltaan vaatetusteknikkokin ei ymmärrä tämmöisiä kuitusyöjä hommia. Itse käsittelen ammatiltaan teksiilejä enkä kyllä huomaa mitään eroavaisuuksia miksi muka ei saa farkuissa käyttää huuhteluainetta. Ellei joku materiaalissa ole pintakäsitelty valmiiksi niin että siinä ei voi käyttää huuhteluainetta. Kuten lycra ja elastiini. Jokainen saa itse päättää käytääkö vai ei.
- hallussa on asiat
tekniikko kirjoitti:
Joku älykkö jopa väittää että se huuhteluaine syö kuitua vaatteista. Täytyy kyllä sanoa että ammatiltaan vaatetusteknikkokin ei ymmärrä tämmöisiä kuitusyöjä hommia. Itse käsittelen ammatiltaan teksiilejä enkä kyllä huomaa mitään eroavaisuuksia miksi muka ei saa farkuissa käyttää huuhteluainetta. Ellei joku materiaalissa ole pintakäsitelty valmiiksi niin että siinä ei voi käyttää huuhteluainetta. Kuten lycra ja elastiini. Jokainen saa itse päättää käytääkö vai ei.
Kun luin näitä viestejä, jos joillekkin tuli epäselväksi niin lycra on elastiinia. tiedoksi vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401380Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981335Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891225- 1091095
- 191031
- 641015
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833