Helsingin jäähalli

asdasdasd

Sain lipun konserttiin, mutta istumapaikalle. Pisti harmittamaan kun en tiedä kuinka hyvin nään lavalle. Paikka on aivan lavaa vastapäätä, kentän toisessa laidassa. Osaisiko joku sanoa näkeekö paikalta jotain? Kuinka iso jäähalli on? En ole itse koskaan käynyt...

14

22357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Inhale

      Olet vissiin katsomossa B. Ei mitään parhaita paikkoja, koska ovat kaukana lavasta.

      Käy www.helsinginjaahalli.fi/. Siellä on virtuaalinen halliesittely ja kuvia kaikilta katsomon paikoilta lavalle.

    • sen kokoinen

      että näet aivan varmasti lavalle asti. itse on tullut kyseisessä hallissa oltua vähän joka puolella keikkoja katsomassa ja aina on lavalle nähty. fiilis ei tietysti ole ihan samaa luokkaa kuin kentällä. joten don´t worry.

      • kokemustaon

        no ei kyllä nää b paikoilta lavalle!!! tai siis näkee mut tosi huonosti. mä olin vielä siinä aika eessä eli alhaalla niin kaikki kentällä pomppivat oli koko aika eessä eikä meinannut nähdä mitään. parempi olla vaikka siinä lavan sivulla ku vastapäätä koska sieltä ei nää mitään! eli tiedän nykyään ainakin että ei koskaan mitään istumapaikkoja vaan kentäe!!


      • hhhhaa
        kokemustaon kirjoitti:

        no ei kyllä nää b paikoilta lavalle!!! tai siis näkee mut tosi huonosti. mä olin vielä siinä aika eessä eli alhaalla niin kaikki kentällä pomppivat oli koko aika eessä eikä meinannut nähdä mitään. parempi olla vaikka siinä lavan sivulla ku vastapäätä koska sieltä ei nää mitään! eli tiedän nykyään ainakin että ei koskaan mitään istumapaikkoja vaan kentäe!!

        Mites sitte tuommosesta katsomosta ku E4? se on iihan siinä lavan sivulla...?:O


      • kaisssssuu
        hhhhaa kirjoitti:

        Mites sitte tuommosesta katsomosta ku E4? se on iihan siinä lavan sivulla...?:O

        Saako/pystyykö Hgin jäähalliin tuomaan omia viinoja?:) konserttitunnnelmaa nostattamaan...


      • miinuskaa
        kaisssssuu kirjoitti:

        Saako/pystyykö Hgin jäähalliin tuomaan omia viinoja?:) konserttitunnnelmaa nostattamaan...

        mulla sama ongelma kun kaisssulla..vastailkaa ihmiset pliiss!!??:)


      • voivitunidiootit
        miinuskaa kirjoitti:

        mulla sama ongelma kun kaisssulla..vastailkaa ihmiset pliiss!!??:)

        HALOO siellä tarkistetaan laukut. ei sinne saa viedä omia pulloja! vittu ajatelkaa nyt omilla aivoillanne alkoholistit!


      • voivitunidiootit
        hhhhaa kirjoitti:

        Mites sitte tuommosesta katsomosta ku E4? se on iihan siinä lavan sivulla...?:O

        kato nyt saatana ite sieltä jäähallin sivuilta. kaikki muut paikat on ihas paskoja paitsi a ja c katsomo, jos paikat on eturivissä. kenttäpaikat parhaat!


      • Lilli ja Tube

        no se viesti tais tulla jo tos esittelys selville....vai??... uuups!:)


      • Slayermegadeth
        Lilli ja Tube kirjoitti:

        no se viesti tais tulla jo tos esittelys selville....vai??... uuups!:)

        Kuka tietää onko tuota A4- katsomoa rajattu tai aidattu mitenkään? Saimme liput A5- katsomosta Slayer/Megadeth- koserttiin ja ovat ihan A4:n (aitio?) vieressä. 20 vuotta on edellisestä kerrasta kun olen siellä käynyt ja en oikein muista... Hjalliksen hallissa on tullut käytyä sitäkin useammin.


    • Hurts 15.10

      Tää on täynnä paikkakysymyksiä, mutta mulla on eri. Onhan siellä myös keikkojen aikana toimiva narikka? Meinaan kentälle ei viitsis takkia ottaa, saatika jonottaa ulkona T-paidassa.
      Kiitos : )

    • ammuli

      Mietin kans että missäköhän vaiheessa hallilla tekevät turvatarkastuksen? Toinen mietittyttävä asia on että Voinko viedä alkoholia mukanani hallille ja jättää juomat narikkaan odottamaan keikan loppua? En siis aio juoda juomiani keikan aikana hallilla.

    • a4a5

      Sama kysymys kuin Slayermegadeathilla tuossa yllä, eli onko A4-katsomoa aidattu/rajattu mitenkään sillä tavoin, että se haittaisi viereisten katsomoiden näkyvyyttä? Sain keikkaliput A5-katsomoon juurikin lähelle tuota A4:ää.

    • niisku

      Moii haluisin tietää vaa että näkeekö E9 katsomosta lavalle YHTÄÄN MITÄÄN? tuntuvat aika huonot paikat olevan mut ne ny olis tossa tarjolla.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2070
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    6. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      626
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      487
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      477
    Aihe