Helsingin jäähalli

asdasdasd

Sain lipun konserttiin, mutta istumapaikalle. Pisti harmittamaan kun en tiedä kuinka hyvin nään lavalle. Paikka on aivan lavaa vastapäätä, kentän toisessa laidassa. Osaisiko joku sanoa näkeekö paikalta jotain? Kuinka iso jäähalli on? En ole itse koskaan käynyt...

14

18021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Inhale

      Olet vissiin katsomossa B. Ei mitään parhaita paikkoja, koska ovat kaukana lavasta.

      Käy www.helsinginjaahalli.fi/. Siellä on virtuaalinen halliesittely ja kuvia kaikilta katsomon paikoilta lavalle.

    • sen kokoinen

      että näet aivan varmasti lavalle asti. itse on tullut kyseisessä hallissa oltua vähän joka puolella keikkoja katsomassa ja aina on lavalle nähty. fiilis ei tietysti ole ihan samaa luokkaa kuin kentällä. joten don´t worry.

      • kokemustaon

        no ei kyllä nää b paikoilta lavalle!!! tai siis näkee mut tosi huonosti. mä olin vielä siinä aika eessä eli alhaalla niin kaikki kentällä pomppivat oli koko aika eessä eikä meinannut nähdä mitään. parempi olla vaikka siinä lavan sivulla ku vastapäätä koska sieltä ei nää mitään! eli tiedän nykyään ainakin että ei koskaan mitään istumapaikkoja vaan kentäe!!


      • hhhhaa
        kokemustaon kirjoitti:

        no ei kyllä nää b paikoilta lavalle!!! tai siis näkee mut tosi huonosti. mä olin vielä siinä aika eessä eli alhaalla niin kaikki kentällä pomppivat oli koko aika eessä eikä meinannut nähdä mitään. parempi olla vaikka siinä lavan sivulla ku vastapäätä koska sieltä ei nää mitään! eli tiedän nykyään ainakin että ei koskaan mitään istumapaikkoja vaan kentäe!!

        Mites sitte tuommosesta katsomosta ku E4? se on iihan siinä lavan sivulla...?:O


      • kaisssssuu
        hhhhaa kirjoitti:

        Mites sitte tuommosesta katsomosta ku E4? se on iihan siinä lavan sivulla...?:O

        Saako/pystyykö Hgin jäähalliin tuomaan omia viinoja?:) konserttitunnnelmaa nostattamaan...


      • miinuskaa
        kaisssssuu kirjoitti:

        Saako/pystyykö Hgin jäähalliin tuomaan omia viinoja?:) konserttitunnnelmaa nostattamaan...

        mulla sama ongelma kun kaisssulla..vastailkaa ihmiset pliiss!!??:)


      • voivitunidiootit
        miinuskaa kirjoitti:

        mulla sama ongelma kun kaisssulla..vastailkaa ihmiset pliiss!!??:)

        HALOO siellä tarkistetaan laukut. ei sinne saa viedä omia pulloja! vittu ajatelkaa nyt omilla aivoillanne alkoholistit!


      • voivitunidiootit
        hhhhaa kirjoitti:

        Mites sitte tuommosesta katsomosta ku E4? se on iihan siinä lavan sivulla...?:O

        kato nyt saatana ite sieltä jäähallin sivuilta. kaikki muut paikat on ihas paskoja paitsi a ja c katsomo, jos paikat on eturivissä. kenttäpaikat parhaat!


      • Lilli ja Tube

        no se viesti tais tulla jo tos esittelys selville....vai??... uuups!:)


      • Slayermegadeth
        Lilli ja Tube kirjoitti:

        no se viesti tais tulla jo tos esittelys selville....vai??... uuups!:)

        Kuka tietää onko tuota A4- katsomoa rajattu tai aidattu mitenkään? Saimme liput A5- katsomosta Slayer/Megadeth- koserttiin ja ovat ihan A4:n (aitio?) vieressä. 20 vuotta on edellisestä kerrasta kun olen siellä käynyt ja en oikein muista... Hjalliksen hallissa on tullut käytyä sitäkin useammin.


    • Hurts 15.10

      Tää on täynnä paikkakysymyksiä, mutta mulla on eri. Onhan siellä myös keikkojen aikana toimiva narikka? Meinaan kentälle ei viitsis takkia ottaa, saatika jonottaa ulkona T-paidassa.
      Kiitos : )

    • ammuli

      Mietin kans että missäköhän vaiheessa hallilla tekevät turvatarkastuksen? Toinen mietittyttävä asia on että Voinko viedä alkoholia mukanani hallille ja jättää juomat narikkaan odottamaan keikan loppua? En siis aio juoda juomiani keikan aikana hallilla.

    • a4a5

      Sama kysymys kuin Slayermegadeathilla tuossa yllä, eli onko A4-katsomoa aidattu/rajattu mitenkään sillä tavoin, että se haittaisi viereisten katsomoiden näkyvyyttä? Sain keikkaliput A5-katsomoon juurikin lähelle tuota A4:ää.

    • niisku

      Moii haluisin tietää vaa että näkeekö E9 katsomosta lavalle YHTÄÄN MITÄÄN? tuntuvat aika huonot paikat olevan mut ne ny olis tossa tarjolla.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2878
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2174
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe