Sain lipun konserttiin, mutta istumapaikalle. Pisti harmittamaan kun en tiedä kuinka hyvin nään lavalle. Paikka on aivan lavaa vastapäätä, kentän toisessa laidassa. Osaisiko joku sanoa näkeekö paikalta jotain? Kuinka iso jäähalli on? En ole itse koskaan käynyt...
Helsingin jäähalli
14
20442
Vastaukset
- Inhale
Olet vissiin katsomossa B. Ei mitään parhaita paikkoja, koska ovat kaukana lavasta.
Käy www.helsinginjaahalli.fi/. Siellä on virtuaalinen halliesittely ja kuvia kaikilta katsomon paikoilta lavalle. - sen kokoinen
että näet aivan varmasti lavalle asti. itse on tullut kyseisessä hallissa oltua vähän joka puolella keikkoja katsomassa ja aina on lavalle nähty. fiilis ei tietysti ole ihan samaa luokkaa kuin kentällä. joten don´t worry.
- kokemustaon
no ei kyllä nää b paikoilta lavalle!!! tai siis näkee mut tosi huonosti. mä olin vielä siinä aika eessä eli alhaalla niin kaikki kentällä pomppivat oli koko aika eessä eikä meinannut nähdä mitään. parempi olla vaikka siinä lavan sivulla ku vastapäätä koska sieltä ei nää mitään! eli tiedän nykyään ainakin että ei koskaan mitään istumapaikkoja vaan kentäe!!
- hhhhaa
kokemustaon kirjoitti:
no ei kyllä nää b paikoilta lavalle!!! tai siis näkee mut tosi huonosti. mä olin vielä siinä aika eessä eli alhaalla niin kaikki kentällä pomppivat oli koko aika eessä eikä meinannut nähdä mitään. parempi olla vaikka siinä lavan sivulla ku vastapäätä koska sieltä ei nää mitään! eli tiedän nykyään ainakin että ei koskaan mitään istumapaikkoja vaan kentäe!!
Mites sitte tuommosesta katsomosta ku E4? se on iihan siinä lavan sivulla...?:O
- kaisssssuu
hhhhaa kirjoitti:
Saako/pystyykö Hgin jäähalliin tuomaan omia viinoja?:) konserttitunnnelmaa nostattamaan...
- miinuskaa
kaisssssuu kirjoitti:
Saako/pystyykö Hgin jäähalliin tuomaan omia viinoja?:) konserttitunnnelmaa nostattamaan...
mulla sama ongelma kun kaisssulla..vastailkaa ihmiset pliiss!!??:)
- voivitunidiootit
miinuskaa kirjoitti:
mulla sama ongelma kun kaisssulla..vastailkaa ihmiset pliiss!!??:)
HALOO siellä tarkistetaan laukut. ei sinne saa viedä omia pulloja! vittu ajatelkaa nyt omilla aivoillanne alkoholistit!
- voivitunidiootit
hhhhaa kirjoitti:
kato nyt saatana ite sieltä jäähallin sivuilta. kaikki muut paikat on ihas paskoja paitsi a ja c katsomo, jos paikat on eturivissä. kenttäpaikat parhaat!
- Lilli ja Tube
no se viesti tais tulla jo tos esittelys selville....vai??... uuups!:)
- Slayermegadeth
Lilli ja Tube kirjoitti:
no se viesti tais tulla jo tos esittelys selville....vai??... uuups!:)
Kuka tietää onko tuota A4- katsomoa rajattu tai aidattu mitenkään? Saimme liput A5- katsomosta Slayer/Megadeth- koserttiin ja ovat ihan A4:n (aitio?) vieressä. 20 vuotta on edellisestä kerrasta kun olen siellä käynyt ja en oikein muista... Hjalliksen hallissa on tullut käytyä sitäkin useammin.
- Hurts 15.10
Tää on täynnä paikkakysymyksiä, mutta mulla on eri. Onhan siellä myös keikkojen aikana toimiva narikka? Meinaan kentälle ei viitsis takkia ottaa, saatika jonottaa ulkona T-paidassa.
Kiitos : ) - ammuli
Mietin kans että missäköhän vaiheessa hallilla tekevät turvatarkastuksen? Toinen mietittyttävä asia on että Voinko viedä alkoholia mukanani hallille ja jättää juomat narikkaan odottamaan keikan loppua? En siis aio juoda juomiani keikan aikana hallilla.
- a4a5
Sama kysymys kuin Slayermegadeathilla tuossa yllä, eli onko A4-katsomoa aidattu/rajattu mitenkään sillä tavoin, että se haittaisi viereisten katsomoiden näkyvyyttä? Sain keikkaliput A5-katsomoon juurikin lähelle tuota A4:ää.
- niisku
Moii haluisin tietää vaa että näkeekö E9 katsomosta lavalle YHTÄÄN MITÄÄN? tuntuvat aika huonot paikat olevan mut ne ny olis tossa tarjolla.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646558
- 531933
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441721- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3441104Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se501055Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l131000Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79930Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14907