Muita varatusta irtaantujia..?

Soulmate*

Ei kiitos mitään haukkumaryöppyä ja lutkittelua tähän ketjuun. Niitä on kuultu ja muutenkin sydäntä riipii nyt ihan tarpeeksi.

Löytyisikö kohtalotoveria, ketään joka tekee tuskallista mutta vääjämätöntä eroa varatusta miehestä? Itse olen ollut kolme vuotta tässä löysässä hirressä kiikkumassa, mutta nyt on pakko riuhtoa itseni irti. Olen itkenyt silmät päästäni, mutta tiedän tekeväni ainoan mahdollisen oikean ratkaisun irrottautumalla tästä suhteesta.

Kuka olet? Tsempataanko toinen toisiamme, jotta päätös toteutuu ja pysyy? Rakkaus on kuitenkin vielä olemassa, joten yksin taistelu tuntuu ylivoimaisen vaikealta...

41

6501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • särkyneitä unelmia

      Löytyyhän toki muitakin. Mulla suhde kestänyt "vasta"vuoden, viime viikolla vaimo sai tietää, haluavat yrittää uudelleen. Kuinka tyhmä voikaan ihminen olla, ja kuinka rakkaus voikaan sokaista muuten täysin järjissään olevan ihmisen uskomaan kaikkeen, mitä luvataan..

      • Salipoika

        Voihan se toinen erotakin kumppanistaan ja sitten sen saat lopulta. Riippuu se myös sinusta. Itse puran oloa salilla treenatessa ja annan ajan kulua, jos vaikka joku kiva nainen tulee vastaan. Varattu voi olla varattu, mutta voit voittaa sen itsellesikin olemalla reilu ja rehellinen.


      • juoksija typy
        Salipoika kirjoitti:

        Voihan se toinen erotakin kumppanistaan ja sitten sen saat lopulta. Riippuu se myös sinusta. Itse puran oloa salilla treenatessa ja annan ajan kulua, jos vaikka joku kiva nainen tulee vastaan. Varattu voi olla varattu, mutta voit voittaa sen itsellesikin olemalla reilu ja rehellinen.

        Niimpä niin...:)Urheilu kyllä auttaa kaikkeen, saa purettua sitä huonoa oloa pois sisältä ja on taas vähä aikaa parempi olo! Toivottavasti kuitenki löydetään se Onnellisuus ja elämän suuri Rakkaus(muita loukkaamatta...)


      • Salipoika
        juoksija typy kirjoitti:

        Niimpä niin...:)Urheilu kyllä auttaa kaikkeen, saa purettua sitä huonoa oloa pois sisältä ja on taas vähä aikaa parempi olo! Toivottavasti kuitenki löydetään se Onnellisuus ja elämän suuri Rakkaus(muita loukkaamatta...)

        Täytyy ottaa prätkä talviteloilta, kun noi tytöt liikkuu nykyään niin nopeasti, ettei juosten pysy perässä.

        Uskon, että joku joskus löytyy, yrittänyttä ei laiteta...


      • juoksija typy
        Salipoika kirjoitti:

        Täytyy ottaa prätkä talviteloilta, kun noi tytöt liikkuu nykyään niin nopeasti, ettei juosten pysy perässä.

        Uskon, että joku joskus löytyy, yrittänyttä ei laiteta...

        Hauskasti kirjoitettu toi perässä pysymisen hankaluus:) Täälläpäin "mopokausi" on jo alkanut,toivottavasti kohta sielläkin!Moottoripyöräily myös meillä(minä ja mies) harrastuksena,hauskaa hommaa kyllä kieltämättä on:)
        Jotain positiivista sentään urheilun lisäksi:)


      • mopokausi

    • löytyy

      ....laita tähän sähköposti osoitteesi niin voin kirjoittaa sinulle suoraan. Tuskallista tämä on ollut, sen voin sanoa. Haluan auttaa sinua ja samalla saada itse apua.

      • Soulmate*

      • sinulle...
        Soulmate* kirjoitti:

        tällainen osoite
        [email protected]

        sähköpostia ja katsotaan pääsemmekö auttamaan toinen toisiamme...


      • Soulmate*
        Soulmate* kirjoitti:

        tällainen osoite
        [email protected]

        Ja jos täällä on kuulolla muitakin särkyneitä sydämiä, jotka rimpuilevat irti varatusta, niin kirjoitelkaa tuohon yllä mainittuun osoitteeseen..? Vaihdetaan ajatuksia ja tsempataan toinen toistamme.


      • tähän liittyen
        Soulmate* kirjoitti:

        Ja jos täällä on kuulolla muitakin särkyneitä sydämiä, jotka rimpuilevat irti varatusta, niin kirjoitelkaa tuohon yllä mainittuun osoitteeseen..? Vaihdetaan ajatuksia ja tsempataan toinen toistamme.

        Juuri kirjoitin ajatuksistani Uskottomuus- palstalle nimimerkillä 'joku'. Haluaisin kuulla luottamuksella ja anonyymisti kohtalotovereiden ajatuksia, minulle voi kirjoittaa osoitteeseen: [email protected]


      • Riutuva
        Soulmate* kirjoitti:

        tällainen osoite
        [email protected]

        Täällä myös yksi tyttönen jolla on suhde varattuun mieheen, ollut jo yli kolme vuotta.. Järki sanoo, että jätä se mies jos, mutta ei se niin helppoa ole. Olisi tosiaan mukava vaihtaa ajatuksia kanssasi.Uskon kyllä, että mies rakastaa minua, mutta ei se auta jos se ei lähde ykkös suhteesta. Voin varmaan laittaa sinulle viestiä sähköpostiisi ja vaihtaa ajatuksia kanssasi.


    • kokeNut..

      Uusi mies, se on paras keino. Testattu ja hyväksi koettu.

      • ei...

        En ole samaa mieltä tuosta uusi mies kierrokseen -metodista. Se tuppaa jäämään yleensä vain laastarisuhteeksi, ja se taas loukkaa sitä uutta tyyppiä. Eiköhän surra pois ensin edelliset kunnolla, ja sitten jossain vaiheessa voi alkaa tähyilemään uutta, kun on selvillä vesillä edellisestä.
        Mukavaa kevättä kaikille:)


      • irti päässyt
        ei... kirjoitti:

        En ole samaa mieltä tuosta uusi mies kierrokseen -metodista. Se tuppaa jäämään yleensä vain laastarisuhteeksi, ja se taas loukkaa sitä uutta tyyppiä. Eiköhän surra pois ensin edelliset kunnolla, ja sitten jossain vaiheessa voi alkaa tähyilemään uutta, kun on selvillä vesillä edellisestä.
        Mukavaa kevättä kaikille:)

        Olin myös reilun vuoden suhteessa varattuun. Moneen kertaan yritin lopettaa , koska oli tosi rankkaa rakastaa ja tuntea siitä kuitenkin syyllisyyttä. Pahinta kai oli kuitenkin, kun joutui sen kaiken jakamaan toisen naisen kanssa.

        Sitten kerran mies mustasukkaisuus puuskassaan loukkasi tunteitani niin syvältä, että pystyin viimein lopettamaan suhteen, vaikka pyytelikin anteeksi.
        Helppoa ei ole ollut ja minäkin ajattelin, että toinen mies auttaisi unohtamaan, mutta ei. En ole kyennyt tuntemaan mitään tunteita muita kohtaan, mutta olo on huomattavasti parempi. Erosta on kolme kuukautta.

        Toivon, että te muutkin saatte voimia päästää irti toivottomasta, henkisesti kuluttavasta suhteesta. Ajan kanssa helpottaa!


    • Yksin jään

      Jo reilu vuosi naimisissa olevan miehen kanssa suhdetta sinkulla takana. Nyt on tullut tilanne etten enää jaksa näitä pari kertaa viikossa tapaamisia, repivää, turhauttavaa, masentavaa jne. Sanoin että jättäisi minut, mutta ei tee päätöstä ja itse en kykene kun pelkään niin taas yksin jäämistä. Mistä apu, kyyneleet valuu päivittäin...

      • joo...

        se on muuten niin totisen totta, että nuo varatut eivät millään tunnu haluavan päästää irti, vaikkei kuitenkaan ole itse valmiita tekemään ratkaisua. Löysässä hirressä roikkuminen kuvastaa kyllä hyvin tätä olotilaa...


    • KJenny

      Hei! Siis ollaan sitten täysin samassa tilanteessa!!! Uskomatonta! Ehdottomasti täällä olen, jos tukea ja kaveria kaipaat. Itsellä sydän vuotaa verta ja silmät oon kans itkenyt päästäni, meillä tilanne se, että kumpikin rakastaa, mutta mies ei voi lähteä, vaikka joulukuussa yrittikin. Itse en enää usko, että edes yrittää lähteä ja koitan selvitä tunnin kerrallaan... Kirjoitellaan! :)

    • ..........?

      olla paljon jotka tapailee varattua?

    • ainaymmärtäväinenvaaneienää

      Kerronpa oman tarinani. Tapasimme noin kuusi vuotta sitten, olimmne molemmat tahoillamme naimisissa. Rakastuttiin tai minä ainakin...Otin itse eron ja luulin tyhmä että toinenkin sen ratkaisun joskus tekee, mutta ei.
      Valittaa kyllä jaksaa ja minun pitää kuunnella ja ymmärtää, kun kotona on alkoholistivaimo ja perhe-elämä yhtä helvettiä, mutta ei voi erota...
      Lisäksi löysin hänen treffi-ilmoituksiaan netistä, oli tyhmä laittanut kuvansa vielä niihin ja eilen illalla oli seksichatin puolella tekemässä treffejä toukokuuksi.
      Että 51-vuotias mies osaa olla lapsellinen.
      Tämä kaikki on helpottanut eroa, sillä sen tulen tekemään... vaikka toinen ei vielä sitä tiedä..
      Lisäksi odottelen treffejä uuden, vapaan miehen kanssa...Ensi kesästä tulee ihana...
      Kannattaa nostaa kytkintä hyvissä ajoin.
      Pientä kostoa on kuitenkin luvassa, sillä lähetän ne hänen kuvalliset treffi-ilmoitukset vaimolleen... taas yksi syy juoda enemmän..

      • Heräänytnainen

        "Taas yksi syy juoda enemmän". Olet tässä nyt todella itsekäs. Mitä pahaa se vaimo on sulle tehnyt?
        Toivottavasti vaimo pääsee alkoholismistaan ja tuosta luuserimiehestä eroon.
        Olet katkera ja kostonhimoinen. Harmi kun tämä uusi treffikumppanisi ei tiedä kuinka synkkä ja läpimätä olet sisältä.

        Kuinka lapsellista on passiivisaggressivisesti uhota täällä palstalla, uusi treffikumppani (kostoksi), jätän vaikka ei hän sitä vielä tiedä (katkera, epävarma), jäpäytän vaimolle. Oivoi. Mietin nyt itseäsi.


      • kohtalotoveri

        Minulla on kestänyt 10 v. suhde varattuun mieheen. On puhunut vuosia että haluaa jakaa elämän kanssani, mutta yhtä pettymystä on ollut nämä 10 vuotta. Nyt olen ihan loppu ja usko mennyt. 10 vuotta elämästä hukkaan! Olen nyt niin loppu etten jaksa tämän enempää kirjoittaa. Mitä sinulle kuuluu nyt soulmate, oletko onnistunut irrottautumaan. Entä te muut? Nyt olisivat hyvät neuvot tarpeen, ettei mene ihan koko elämä hukkaan.


    • outiii70

      Aika kuluu ja ongelmat jatkuu..

    • outiii700

      Onko elämää näiden lurjusten jäljiltä?

    • Tylsääkemiaa

      Minulla on ollut ihana antoisa seksisuhde 7 vuoden ajan, työkiireiden vuoksi ei aina aikaa kun toinen haluaisi. Niinpä huomasinkin merkkejä hänellä on muitakin, en antanut asian häiritä. Mutta kun hän muutti viime kesänä yksiin toisen naisen kanssa (sain aivan vahingossa tietää) hän silti jatkoi tapaamisiamme kuten ennenkin. Koska seksi on ollut hänen kanssaan parasta ikinä on ollut vaikea luopua hänestä. Mutta nykyään koko mies on alkanut ällöttää, väistelen tapaamisia työkiireillä ja vieroitan itseäni hänestä. Surullista tuo hänen asuinkumppaninsa ei tiedä meistä muista. Kyllä puolesta tunnista tuntiin tuntuu aikaa löytyvän toisen tietämättä. En aio kertoa, ei olisi sydäntä rikkoa mitään. Lopetan suhteen omalta osaltani. Hohhoijaa...

      • oonvähännolo

        Mä rakastuin mieheen kun itse olin varattu ja hän vapaa. Ei ollut kuin yksi suudelma tuolloin. Täytyi lopettaa tuo suhde silloin. Mies tulikin yhtäkkii takaisin ja seksi tuli kuvioihin vasta silloin ja samalla kun hän olikin sitten varattu. Salas tämän ensin multa ja luulin että hän haluaa mut, mutta selvisikin että hän halusikin vain sivusuhteen seksin merkeissä. Mä en voi käsittää miksi hän halusi seksiä kanssani juuri kun kaiken järjen mukaan hänen kuuluisi olla rakastunein ja onnellisin ja seksielämä aktiivisimmillaan. Ei mahdu mun käsitykseen tämä.
        En ole vieläkään täysin irti hänestä. Haluan häntä mutta samalla inhoon häntä koska hän käytti mun tunteita ja mua hyväksi.


    • varatutmiinat

      On surullista lukea näitä juttuja varattuun mieheen kiinni jääneistä naisista. Ymmärrettävää se on, kun tietää aivojen kemiasta: rakkaushormonit todella koukuttavat. Itseäkin aihe koskettaa, koska kauan sitten varattu mies sai minut pauloihinsa. Irtautuminen oli todella vaikeaa, vaikka en tiedä, oliko kyseessä edes mikään suuri rakkaus.

      Nykymaailma on todella täynnä karikkoja vapaalle naiselle. Holtiton sukupuolikäyttäytyminen on lisääntynyt ja netti auttaa varattuja miehiä toimimaan salassa vaimoiltaan.

      Kumppania etsiville naisille neuvoksi: tarkista miehen taustat ennen kuin tutustut häneen paremmin. Sitten kun olet jo rakastunut, et voikaan enää niin helposti paeta.

    • MunPitääUnohtaa

      Mä oon eri tilanteessa. Mä en pääse irti vaikka se pirulainen ei edes anna ymmärtää että vois olla enää mitään muuta kuin seksi ja jutustelut. Onko hän sitten mulkuista mulkuin vai ainoastaan kylmän rehellinen.

      • Bridget_Jones

        Mullakin suhde varattuun mieheen kestänyt yli kolme vuotta. Hän ei ole oikeastaan luvannut mitään. Tavataan pari kertaa viikossa minun luonani. Alan olla ihan rikki. Yritän lopettaa suhteen nyt. Pelkään että sydämeni särkyy.


      • huonomaine

        Lopeta hyvä nainen. Eiköhän ukko olisi jo eronnut jos sinut haluaisi. Uskomatonta noin kauan. Oot kyllä pahin kakkonen minkä olen lukenut. Huh muista että kun siirryt eteenpäin voi tämä juttu haitata seuraavaa miestä. Kakkosen maine on huono ja kantaa usein kauas.


    • Miässs

      Huhhuh mitä luusereita koko ketju täynnä! :D Itkette tosissanne varatun miehen perään?? Onnessanne odotatte seuraavaa puolituntista kun varattu äijä ehtii ja viitsii tulla tyhjentämään kassinsa teihin. Pohjasakkaa sanon minä.

    • sfdhgsdhfds

      Ap on oikein iso lutka. Häpeä ryökäle ja lopeta se lutkailu tai ota siitä edes maksu.

      • enmyy

        maksaa miehelle kikkelistä varaslutka.. sydän sydän sinullako sydän ?
        salainenseksi ei ole rakkaus Tyhmä !!


    • Niinpäniiiiiin

      Täällä myös yksi ,joka tosin juuri tänä iltana kertoi miehelle että ei ole enään muuta vaihtoehtoa kuin lopettaa suhde...koska tiedän ettei se muuksi muutu. Liian kauan olen roikkunut tässä hirressä. .Minulla tosin siinä mielessä vähän erilainen tilanne ,että tyyppi on jumissa exänsä nurkissa. Ehkä se tekee tästä vielä surullisempaa.

      Olkoot syyt mitkä hyvänsä..niin tosiasia on se, että jos mies ei vuosienkaan jälkeen jätä entistä elämäänsä. .niin sinä et varmasti ole ikinä se jonka takia/ vuoksi tulee niin tekemäänkään.
      Roikkuminen Tämmöisessä ' tavataan 2x vko muutama tunti' suhteessa. ..tuhoaa lopulta oman psyykkeen.

      Rakkaus on vahva voima....mutta se ei aina riitä.

      Minä kuuntelin hillitöntä Raivoamista tästä hyvästä...ehkä mies purki omaa pahaa oloaan.ei halua menettää ym.

      Ihminen joka ei ole oikeasti vapaa ja jättänyt entistä elämäänsä. ..ei mitenkään kykene olemaan onnellinen kenenkään kanssa.
      Sitäpaitsi. ..ihan varmasti tuolla jossain on mies jolle olet se ykkönen.

    • enmyy

      "Täällä myös yksi varas"!! vai niin "jossain on mies jolle olet se ykkönen" ??
      ja ap olisi sun miehen kakkonen !?
      rakkaus housuissa pettäjä olet

    • Mulle riitti vähän alle 8kk suhde varattuun mieheen, joka sano et hänellä oli silloin jo eroprosessi menossa. Tavattiin 3-4 päivänä viikossa mun luona ja aina vain muutamien tuntien ajan. Ja yleensä aina vain seksin merkeissä.
      Hyvä hän oli ainakin manipuloimaan mua. Sai mut uskomaan, että juuri mun kanssa hän tunsi elävänsä ja et mun kanssa oli paljon mukavampaa kuin hänen vaimonsa kanssa. Ja et multa hän sai parasta seksiä. Paljon parempaa kuin pihtaavalta vaimoltaan. Varsinkin kun mä suostuin kaikkeen mitä hän vain ehdotti. Jopa kimppakivaan hänen usean kaverinsa kanssa. Ja varsinkin sitä oli viime kuukausina mulle todella paljon tarjolla. Sen verran paljon, et meillä alko jäämään ne yhteiset kaksinolot tosi vähälle.
      Ja puolen vuoden jälkeen mies selitteli mulle, että siinä eroprosessissa on vielä hieman säätöä, et vielä jonkin aikaa kestää enenkuin me päästään olee kaksistaan. Mut mulla alkoi tulee sellainen tunne, et se mies vain pitkitti itse sitä kaikkea ja muutenki mun tunteet alko hiipuu sitä miestä kohtaan. Halusin jo alkaa saamaan yhteistäkin aikaa, eikä vain olla jatkuvasti hänen ja hänen kavereittensa naitavana.
      Yhden kerran mä olin jo lopettamassa sitä suhdetta, mutta hän sai puhuttuu mun pään pyörälle ja jatkaa vielä suhdetta hänen kanssaan. Ei olis sillo kannattanu, koska vain hetkisen aikaa sitä kaksinoloaikaa löyty lisää, mut sit taas palattiin siihen vanhaan tapaan. Enkä mä sitä enää kauaa jaksanu, kun musta alko tuntuu, et mikään ei siinä suhteessa edenny. Eikä miehen erossakaan hänen vaimostaankaan. Pistin sit suhteen lopullisesti poikki.

      Mies on koettanu kyllä kaikin tavoin saada mua jatkaa vielä hänen kanssaan. On tullu kukkalähetystä ja puheluu ja tekstaria ja välillä ovikello soi. Oon kyl avannu oven, mut en oo päästäny häntä sisään, ettei hän pääsis olee lähellä mua japuhuu mua ympäri vaik jatkaa hänen kanssaan. Eikä mies tunnu millään haluavan hyväksyä et meidän välillä ei oo enää mitään. Välillä hänen kaverinsakin jatkavat sitä samaa. Että kun mä en oo enää sen miehen kanssa, niin sopisiko et mä olisin kuitenkin heidän kanssa. No en aio enää olla.
      Enkä mä ala perkaa et mille musta tuntuu nyt jälkikäteen. Nautin kyllä seksistä ja saamisesta, mut tunteiden kanssa jos aletaan leikkii ja manipuloimaan mua niin ..

      • delta00

        Nuo ovat juuri niin sitä, mitä nämä kiertopalkinnot haluavat kulloisenkin (kertaisen) seksikumppanin (suhteen) kuulevan, että pääsevät toteuttamaan fantasioitaan.
        Vanha kaava - on ollut varmasti jaossa jossain seksioppaassa (iltasanomat mm. yrittää pitää hengissä päivittäin), on hyvin omaksuttu ja toimivaksi havaittu, sitä ei ole syytä muuttaa.
        Jollei mitään muita "sitoutumisen" merkkejä ole näkyvissä, kannattaa antaa lemput sen tien, suhde ei tule siitä muuksi muuttumaan vuosienkaan aikana ja olet vain yksi kiertopalkinnon vierailukohteista.
        Jos psyykesi sen kestää, että pettymykset seuraavat toinen toisiaan minkään muuksi muuttumatta, niin mikäs siinä, muussa tapauksessa jätä koko paska.


    • gghhjjjk

      Löytyykö täältä ketään miestä jolla on tai on ollut suhde varattuun naiseen? Enkä tarkoita nyt yhden yön juttuja. Kuinka helposti miehet lähtevät tällaiseen suhteeseen?

    • varokaamme

      En ole koskaan harrastanut avioliiton ulkopuolisia suhteita. Ainut jonka kanssa olen harrastanut seksiä on vaimoni.
      Ainut motiivi siihen miksi toimin näin on Jumalan sanan opetus jossa sanotaan, että älä tee huorin ja joka avion rikkoo ei jää rankaisematta. On selvää, että siitä joudut tilille, jos et täällä eläessäsi, niin viimeisellä tuomiolla viimeistään.
      Jumala jakaa oikeutta siellä viimeisellä tuomiolla ja kukin tuomitaan sen mukaan mitä ruumiissa ollessaan on tehnyt.

    • delta00

      Varatusta, joka voi olla samaan aikaan "varattu" useallekin taholle, kannattaa riuhtaista itsensä irti kerralla.
      Sattuu se toki sattuu, mutta yleensä on tapana helpottua ajan kanssa.
      Nämä varatut eivät koskaan tule muuttamaan käyttäytymismallejaan vaikka mitä uskottelisivat, vaan kaava tulee toistumaan tyyliin ruoho on jälleen kerran vihreämpää aidan takana.
      Jollet ole teflonia, tulet oppimaan näiden kanssa seurustelusta ainakin sen, ettet koskaan osaa enää luottaa kehenkään täysipainoisesti, kukaan ei pysty sinua vakuuttamaan aidosti oikeista tunteista ja rakkaudesta vaan taustalla itää alati epäilyn siemen ja epäluulo.
      Varatun kanssa elämä on yhtä vuoristorataa, ehkä aluksi huumaavaa ja sokaisevaa, mutta tuo tullessaan jatkuvaa tunteiden ailahtelua laidasta laitaan. eikä se ole oman tasapainon kannalta tervettä, olkoonkin, että tänä päivänä tuntuu olevan enemmän kuin mantra "seksi sitä, seksi tätä" eli lähimmistä ihmissuhteista ei ole niinkään tarvis pitää huolta eikä sitoutua, mutta sängystä on ehdottomasti ennätettävä.
      Mantra joka hemmetin iltapäivälehden numerossa ja jällen päästään rapotoimaan milloin kenenkin eroja, ihan vain pöljä kysymys; miksiköhän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe