Mikähän mahtaisi olla kohtuullinen palkka tuotannonsuunnittelijalle? Koulutus tradenomi, alakohtaista työkokemusta vuosi.
Tuotannonsuunnittelija
9
6290
Vastaukset
- sentään!!
Oletko tähän asti tehnyt vuoden ilmaiseksi, kun et alan palkkaa tiedä?
- Ketjun aloittaja
Ei, vaan olen epäillyt, että palkkaukseni on alakantissa.. tämän ketjun seuraava vastaus vahvistaa epäilyksiäni. Pitäisin tuota 2200e itsekin kohtuullisena, mutta tällä hetkellä saan vain n. 1800e/kk. Pitää siis joko vaatia lisää liksaa tai vaihtaa firmaa..
- tuotannonsuunnittelijanaa!!!!!
just just. Sanoisin, että palkka on n. 2200€
- jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Itse olen tuotannonsuunnittelijana/työnjohtajana kyseisen alan melkein inssinä, mutta on aika mielenkiintoinen myös tuo sinun koulutuksesi. Oma palkkani 2400 vuoden kokemuksella, mutta kuulopuheiden mukaan omalla alallani päivävuorossa 2000-3000, riippuen kokemuksesta.
- 11+7
Hyvinkäällä,teollisuusala,2364 euroa heko.Eli 10% hekolla n.2600e
- opiskelija-kesätyö
Elintarviketeollisuudessa kesätyössä 1900e/kk, vuosi insinööri (amk) opintoja takana.
- sdsdss
2000 kuussa....nämä on nykysin tälläisiä polkupalkka aloja teollisuudessa...
suosittelisin maaltalouslomittajan tai kirjastoinhoitajan toimia kunnissa...molemmissa toimissa tienaa muutaman satasen kuussa enemmän.. - huuuh
olisi kannattanut opiskella mielummpin putkimieheksi amiksessa....töitä piisaa ja urakkatöissä palkat hyvinkin n. 5000€/kk..
- kgdse
Minkä alan tuotannonsuunnittelija olet?
Olen itsekkin tradenomi ja mielenkiintoni heräsi, miten olet päässyt tuollaisiin hommiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472455
- 1761694
- 921578
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6875- 68851
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745