Mikähän mahtaisi olla kohtuullinen palkka tuotannonsuunnittelijalle? Koulutus tradenomi, alakohtaista työkokemusta vuosi.
Tuotannonsuunnittelija
9
6844
Vastaukset
- sentään!!
Oletko tähän asti tehnyt vuoden ilmaiseksi, kun et alan palkkaa tiedä?
- Ketjun aloittaja
Ei, vaan olen epäillyt, että palkkaukseni on alakantissa.. tämän ketjun seuraava vastaus vahvistaa epäilyksiäni. Pitäisin tuota 2200e itsekin kohtuullisena, mutta tällä hetkellä saan vain n. 1800e/kk. Pitää siis joko vaatia lisää liksaa tai vaihtaa firmaa..
- tuotannonsuunnittelijanaa!!!!!
just just. Sanoisin, että palkka on n. 2200€
- jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Itse olen tuotannonsuunnittelijana/työnjohtajana kyseisen alan melkein inssinä, mutta on aika mielenkiintoinen myös tuo sinun koulutuksesi. Oma palkkani 2400 vuoden kokemuksella, mutta kuulopuheiden mukaan omalla alallani päivävuorossa 2000-3000, riippuen kokemuksesta.
- 11+7
Hyvinkäällä,teollisuusala,2364 euroa heko.Eli 10% hekolla n.2600e
- opiskelija-kesätyö
Elintarviketeollisuudessa kesätyössä 1900e/kk, vuosi insinööri (amk) opintoja takana.
- sdsdss
2000 kuussa....nämä on nykysin tälläisiä polkupalkka aloja teollisuudessa...
suosittelisin maaltalouslomittajan tai kirjastoinhoitajan toimia kunnissa...molemmissa toimissa tienaa muutaman satasen kuussa enemmän.. - huuuh
olisi kannattanut opiskella mielummpin putkimieheksi amiksessa....töitä piisaa ja urakkatöissä palkat hyvinkin n. 5000€/kk..
- kgdse
Minkä alan tuotannonsuunnittelija olet?
Olen itsekkin tradenomi ja mielenkiintoni heräsi, miten olet päässyt tuollaisiin hommiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232926- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 74832
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745