Mikähän mahtaisi olla kohtuullinen palkka tuotannonsuunnittelijalle? Koulutus tradenomi, alakohtaista työkokemusta vuosi.
Tuotannonsuunnittelija
9
6386
Vastaukset
- sentään!!
Oletko tähän asti tehnyt vuoden ilmaiseksi, kun et alan palkkaa tiedä?
- Ketjun aloittaja
Ei, vaan olen epäillyt, että palkkaukseni on alakantissa.. tämän ketjun seuraava vastaus vahvistaa epäilyksiäni. Pitäisin tuota 2200e itsekin kohtuullisena, mutta tällä hetkellä saan vain n. 1800e/kk. Pitää siis joko vaatia lisää liksaa tai vaihtaa firmaa..
- tuotannonsuunnittelijanaa!!!!!
just just. Sanoisin, että palkka on n. 2200€
- jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Itse olen tuotannonsuunnittelijana/työnjohtajana kyseisen alan melkein inssinä, mutta on aika mielenkiintoinen myös tuo sinun koulutuksesi. Oma palkkani 2400 vuoden kokemuksella, mutta kuulopuheiden mukaan omalla alallani päivävuorossa 2000-3000, riippuen kokemuksesta.
- 11+7
Hyvinkäällä,teollisuusala,2364 euroa heko.Eli 10% hekolla n.2600e
- opiskelija-kesätyö
Elintarviketeollisuudessa kesätyössä 1900e/kk, vuosi insinööri (amk) opintoja takana.
- sdsdss
2000 kuussa....nämä on nykysin tälläisiä polkupalkka aloja teollisuudessa...
suosittelisin maaltalouslomittajan tai kirjastoinhoitajan toimia kunnissa...molemmissa toimissa tienaa muutaman satasen kuussa enemmän.. - huuuh
olisi kannattanut opiskella mielummpin putkimieheksi amiksessa....töitä piisaa ja urakkatöissä palkat hyvinkin n. 5000€/kk..
- kgdse
Minkä alan tuotannonsuunnittelija olet?
Olen itsekkin tradenomi ja mielenkiintoni heräsi, miten olet päässyt tuollaisiin hommiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823450
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 621754
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628