Mikähän mahtaisi olla kohtuullinen palkka tuotannonsuunnittelijalle? Koulutus tradenomi, alakohtaista työkokemusta vuosi.
Tuotannonsuunnittelija
9
6505
Vastaukset
- sentään!!
Oletko tähän asti tehnyt vuoden ilmaiseksi, kun et alan palkkaa tiedä?
- Ketjun aloittaja
Ei, vaan olen epäillyt, että palkkaukseni on alakantissa.. tämän ketjun seuraava vastaus vahvistaa epäilyksiäni. Pitäisin tuota 2200e itsekin kohtuullisena, mutta tällä hetkellä saan vain n. 1800e/kk. Pitää siis joko vaatia lisää liksaa tai vaihtaa firmaa..
- tuotannonsuunnittelijanaa!!!!!
just just. Sanoisin, että palkka on n. 2200€
- jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Itse olen tuotannonsuunnittelijana/työnjohtajana kyseisen alan melkein inssinä, mutta on aika mielenkiintoinen myös tuo sinun koulutuksesi. Oma palkkani 2400 vuoden kokemuksella, mutta kuulopuheiden mukaan omalla alallani päivävuorossa 2000-3000, riippuen kokemuksesta.
- 11+7
Hyvinkäällä,teollisuusala,2364 euroa heko.Eli 10% hekolla n.2600e
- opiskelija-kesätyö
Elintarviketeollisuudessa kesätyössä 1900e/kk, vuosi insinööri (amk) opintoja takana.
- sdsdss
2000 kuussa....nämä on nykysin tälläisiä polkupalkka aloja teollisuudessa...
suosittelisin maaltalouslomittajan tai kirjastoinhoitajan toimia kunnissa...molemmissa toimissa tienaa muutaman satasen kuussa enemmän.. - huuuh
olisi kannattanut opiskella mielummpin putkimieheksi amiksessa....töitä piisaa ja urakkatöissä palkat hyvinkin n. 5000€/kk..
- kgdse
Minkä alan tuotannonsuunnittelija olet?
Olen itsekkin tradenomi ja mielenkiintoni heräsi, miten olet päässyt tuollaisiin hommiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283426- 973196
- 763024
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim712969"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532891Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862668- 352480
- 572341
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432215- 881982