Eli...kyseessä saa olla mikä vaan metalli yhtye...oli se sitten:
nu-metallia,metallia,heviä,trashia,deathia,blackia..!
Mun mielestä:
1.Sentenced
2.cradle of filth
3.MuDvAyNe
4.KoRn
5.Iron maiden
tos oli 5 parhaimmista..
muita hyviä:
Dimmu borgir,to/die/for,children of bodom,gamma ray,Finntroll...ja...hmmm...no ehkä hypocrisy..
TOP 5 METALLI-YHTYEET
40
3649
Vastaukset
- Queen of darkness
...minun Top 5.
1.Satyricon
2.Dimmu Borgir
3.Marduk
4.Barathrum
5.Sentenced
Enpä osaa järjestyksestä sanoa, mutta tuossa parhaimmat kutakuinkin. Muita erittäinkin hyviä tietenkin olis, en ala niitä kuitenkaan listaamaan... - Demonic
Ensimmäisinä tulee mieleen:
-Cynic (Tekivät ainostaan yhden levyn, mutta se oli sitäkin loistavampi)
-Death (Kaikkien aikojen death metal bändi)
-Overkill (THRASH metallin aatelia)
-Testament(katso edellinen)
-AC/DC (vaikka ei ole metallia niin yksinkertaisesti...Males who don't like AC/DC have no balls...)
Muita suosikkeja...Control Denied, Forbidden, Sadus, Exodus, Annihilator, Dragonlord, Flotsam & Jetsam, The Black League, Sentenced, Black Label Society, Witchery, Judas Priest, Devin Townsend, James Murphy, Disincarnate, Pestilence, Strapping Young Lad, Bruce Dickinson, Ozzy Osbourne, Venom, King Diamond, Mercyful Fate, Black Sabbath, Megadeth, Dio, Pantera, Metal Church, Metallica, Immortal, OMC, CoB (ennen HCDR:llia), EToS, Rauitianen ja trio, Motörhead jne...
Laikuuksissani kopion tuon listan suoraan vanhasta viestistäni, joten se on aika puutteellinen, mutta kuitenkin loistava.- Metallisti82
En osaa sanoa järjestyksessä mutta parhaat on Sentenced,Children Of Bodom,Sonata Arctica,Stratovarius,In Flames.
- Elianora
1. _Ehdottomasti_ Nightwish (sanokaa mitä sanotte)
2. Metallica (todellakin!)
3. Iron Maiden (ei selityksiä :))
4. Velcra (roks, ei kiinnosta, mitä muut siitä mieltä, loistavaa, käsittääkseni nu-metallia)
5. Pantera (oujes)- Elianora
Muita loistavia:
Rautiainen ja 3Niskalaaki, Kotiteollisuus, Sentenced, CoB, Black Sabbath, Stratovarius, Amorphis, Dream Theater, Megadeth, CMX (ei kyllä metallia, synkkää kylläkin), The Cult (tuskin metallia tämäkään), Judas Priest, AC/DC, Ozzy, Dio/Rainbow, Venom.. Vittu kun ei pää toimi, ei tule mieleen. - bebe
Elianora kirjoitti:
Muita loistavia:
Rautiainen ja 3Niskalaaki, Kotiteollisuus, Sentenced, CoB, Black Sabbath, Stratovarius, Amorphis, Dream Theater, Megadeth, CMX (ei kyllä metallia, synkkää kylläkin), The Cult (tuskin metallia tämäkään), Judas Priest, AC/DC, Ozzy, Dio/Rainbow, Venom.. Vittu kun ei pää toimi, ei tule mieleen.1. Limp Bizkit
2. Puddle of mudd
3. The Calling
4. Creed
5. Crazy Town (uudempi levy)
parempaa metalli shittii ei löydy - Elianora
bebe kirjoitti:
1. Limp Bizkit
2. Puddle of mudd
3. The Calling
4. Creed
5. Crazy Town (uudempi levy)
parempaa metalli shittii ei löydyniin kokeiles Velcraa :)
- dani
bebe kirjoitti:
1. Limp Bizkit
2. Puddle of mudd
3. The Calling
4. Creed
5. Crazy Town (uudempi levy)
parempaa metalli shittii ei löydyEt oo tosissas!! Noihan ei oo metallia nähnykkään. Teinipaskaa kaikki
- Zerothon
1.Mayhem
2.Marduk
3.Immortal
4.Nile
5.Dark Funeral
Ei nuo oo oikeessa järjestyksessä mut kuitenki.Aika vaikea laittaa top 5 ku on niin saatanasti loistavia bändejä- *helpotus*
huh huh, sentään löytyi joku joka tykkää kunnonmetallista. Pelkäsin jo että tämän keskustelun ovat vallanneet teinit jotka kuuntelevat Cradlea ja luulevat olevansa hirveitä saatananpalvojia.
- HRR
Parhaat on: Charon, Sentenced, Rammstein, Kotiteollisuus ja Babylon Whores. Järjestykseen en niitä voi laittaa :)
- Garou
1. In Flames
2. Finttrol
3. Crematory
4. Children of Bodom
5. Soilwork
Onhan filth niitä parhaimpia myös mutta ei ihan meitsin lemppareita. Muutama aivan helmi biisi on jätkiltä ulos tullut. Ja jos tuota listaa tuosta alkaisin jatkamaan, täältä loppuisi varmaan tila... - Sadogoat
-Blasphemy
-Antaeus
-Sarcofago
-Beherit
-Profanatica
sitten klassikoista voi mainita KU B.M:n laskee veks niin...
-Motörhead
-G.G Allin
-Tankard
-Deicide
-Sodom
...on myös vitun mainiota musaa!!!
GO FUCK YOURSELF WHEN YOURE DRUNK!!! - Still Crazy
1.Manowar
2.Hypocrisy
3.Manowar
4.Manowar
5.Skid Row - -Filthy-
Noh, tässä.
1. Nightwish
2. Children of Bodom
3. Cradle of Filth
4. Dimmu Borgir
5. Stratovarius- Rot Gut
Jassoo, taas yksi gallup joka todistaa, että suurin osa metallisteista omaa lähes samankaltaisen, kapean ja laimean musiikkimaun.
prkl! - M-x
Rot Gut kirjoitti:
Jassoo, taas yksi gallup joka todistaa, että suurin osa metallisteista omaa lähes samankaltaisen, kapean ja laimean musiikkimaun.
prkl!Heh!
Alko naurattaa...
- Black Andromeda
Ei oo tarkassa järjestyksessä.
- Cradle Of Filth
- The Kovenant (ex Covenant)
- Battlelore
- Ajattara
- In Flames
höh vain viisi.. noh tossa sitten jääkin noin 30 muuta ulkopuolelle :) - Evergrey
Tässä kaikkien aikojen suosikit:
Evergrey,Iron Maiden,Testament,King Diamond,Metallica. Tosin muut paitsi Evergrey on ajat sitte kadottanu jotain oleellista. - Risuperse
1. Tool
2. Meshuggah
3. SOAD
4. Slipknot
5. Opeth
Ei mielipide, fakta.- jeee
sinuna vaan pistäisin slipknotin ekaks
- leder
Paras on toki Rammstein. Upea bändi, great music, laskettakoon tähän genreen tai ei.
Muita hyviä ei sitten olekaan =)
Techno rulaa muutoin nimittäin.- AmourAmour
Auttakaa. Tarvitsen tietoa nopeasti, minkä ikäinen on Till Lindemannin tytär, tai tyttäret jos niitä on monta???
Kiitos, rakkaat. :>
- Pentti Määttä
1. Nightwish
2. Hammerfall
3. WASP
4. Dimmu Borgir
5. Cradle Of Filth - Walker in Darkness
Ehdoton TOP5 on:
1)Manowar
2)Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus
3)Gamma Ray
4)Soulfly
5)Helloween
Muita hyviä yhtyeitä ovat mm. Megadeth, Metallica, Cradle of Filth, Children of Bodom, Nightwish, Slipknot, Sentenced ja Kotiteollisuus!
METAL SHOWS NO MERCY /,,/ - Profetor
1. Manowar
(Kings of Metal)
2. Hammerfall
(Hammerfall)
3. Nightwish
(Sleeping Sun)
4. Stratovarius
(Dreamspace)
5. Northern
(Mirror of Madness)
o Jag Panzer
(The Master
of Iron Eagle)
o Apocalyptica
(Reflections)
(vaikkei aivan
metallia olekaan) - Kimmo K
TOP 5
1. Sonata Arctica
2. Norther
3. Edguy
4. Children of Bodom
5. Stratovarius
Tuosta järjestyksestä nyt en tarkemmin pysty sanomaan(kaikki aivan helvetin loistavia), mutta Sonata Arctica on ehdottomasti paras!
Muita hyviä: Summoning, Helloween, Charon, TO/DIE/FOR, Avantasia, Sentenced, Sirenia, Nightwish, Moonsorrow, Hammerfall. Oikeestaan kaikenlainen metalli kolahtaa paitsi jumalaton "mättö". - karvapipo(f)
nää on ihan huippuja, järjestys tosin vaihtelee:
IN FLAMES (los parasmetros; aina ykkönen)
Nightwish (eniten hyvää)
Sonata Arctica (jou)
Dimmu Borgir (pieninä annoksina)
dark tranquillity, bruce dickinson, accept..
Charon, koRn, Niskalaukaus, soulfly oli joskus aika hitti, susperialla on pari hyvää.. eiköhän tossa oo jo muutama mitä tulee soiteltua aika ahkeraan..
Mudvaynekin joskus..
..:In Flames:.. - ~R~
1.The sins of thy beloved
2.Deep purple
3.Moonspell
4.Catamenia
5.Rammstein - TMP
1. Type O negative
2. W.A.S.P
3. Paradise lost
4. Moonspell
5. Iron Maiden- fractal point
hyporcrisy
cradle of filth
rotting christ
after school knife fight
children of bodom
muita hyviä.sopor aertunus,nasum,athiest,chyhavoc,mortiis,six feet under,atrocity,burzum,last days of humanity yms. - Rex
fractal point kirjoitti:
hyporcrisy
cradle of filth
rotting christ
after school knife fight
children of bodom
muita hyviä.sopor aertunus,nasum,athiest,chyhavoc,mortiis,six feet under,atrocity,burzum,last days of humanity yms.5. Oli oikein :)
- Mallix
Dimmu borgir,Children of bodom,Diablo,Clawfinger,Euphrosyne
- Iznarath
1. Slayer
2. Old Man's Child
3. Cradle Of Filth
4. Static-X
5. Rammstein
monta muuta, pitäis olla top 100 että kaikki sais oikeutta hywiä on niin paljon. Mutta siinä on tämän hetken top 5, järjestyksestä en oo aiwan warma.... - Sadude
top 5. Ei nyt välttämättä ole tämä mutta näitä bändejä on tullut kuunneltua viime aikoina eniten.
Devin Townsend Band
Coroner
Black Label Society
The Black League
Sentenced
Watchtower
Niitä nyt tuli 6. no tuskin se mitään haittaa.- Sadude
Jätin pois parhaan bändin = SADUS!!!
- on...
jos jätetään ilmeiset black sabbathit ja muut pois, niin vaikka nää;
1. Pantera (Vulgar - Great southern Trendkill)
2. Slayer (kaikki!)
3. Paradise Lost (Lost Paradise - Icon)
4. Death (kaikki)
5. Carcass - devilmaycare
1.Children Of Bodom
2.Avantasia(enemmänkin sooloprojekti)
3.Edguy
4.Rotten Sound
5.White Skull - Cubert
Siinä järjestyksessä kun päähän putkahtaa:
1. KoRn
2. Rammstein
3. System of a down
4. Deftones
5. Orgy - crylli
tässä on mun lempparit:
1. Nightwish
2. Sonata Arctica
3. Stratovarius
4. Rhapsody
5. Children of Bodom
muita hyviä on Iron Maiden, HammerFall, Judas Priest, Helloween ja Gamma Ray.
Harmiittaa vaan kun tänne Lappiin päin ei tuoda mitään konsertteja, joissa voisi esiintyä hyviä yhtyeitä.
Lällällää, Kemi on ihan muutaman kilsan päästä!! Sonata-äijät kun sieltä päin on.
;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381