TOP 5 METALLI-YHTYEET

Mika Nurmi...oma nimeni

Eli...kyseessä saa olla mikä vaan metalli yhtye...oli se sitten:
nu-metallia,metallia,heviä,trashia,deathia,blackia..!
Mun mielestä:

1.Sentenced
2.cradle of filth
3.MuDvAyNe
4.KoRn
5.Iron maiden
tos oli 5 parhaimmista..

muita hyviä:
Dimmu borgir,to/die/for,children of bodom,gamma ray,Finntroll...ja...hmmm...no ehkä hypocrisy..

40

3649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Queen of darkness

      ...minun Top 5.
      1.Satyricon
      2.Dimmu Borgir
      3.Marduk
      4.Barathrum
      5.Sentenced
      Enpä osaa järjestyksestä sanoa, mutta tuossa parhaimmat kutakuinkin. Muita erittäinkin hyviä tietenkin olis, en ala niitä kuitenkaan listaamaan...

    • Demonic

      Ensimmäisinä tulee mieleen:
      -Cynic (Tekivät ainostaan yhden levyn, mutta se oli sitäkin loistavampi)
      -Death (Kaikkien aikojen death metal bändi)
      -Overkill (THRASH metallin aatelia)
      -Testament(katso edellinen)
      -AC/DC (vaikka ei ole metallia niin yksinkertaisesti...Males who don't like AC/DC have no balls...)

      Muita suosikkeja...Control Denied, Forbidden, Sadus, Exodus, Annihilator, Dragonlord, Flotsam & Jetsam, The Black League, Sentenced, Black Label Society, Witchery, Judas Priest, Devin Townsend, James Murphy, Disincarnate, Pestilence, Strapping Young Lad, Bruce Dickinson, Ozzy Osbourne, Venom, King Diamond, Mercyful Fate, Black Sabbath, Megadeth, Dio, Pantera, Metal Church, Metallica, Immortal, OMC, CoB (ennen HCDR:llia), EToS, Rauitianen ja trio, Motörhead jne...

      Laikuuksissani kopion tuon listan suoraan vanhasta viestistäni, joten se on aika puutteellinen, mutta kuitenkin loistava.

      • Metallisti82

        En osaa sanoa järjestyksessä mutta parhaat on Sentenced,Children Of Bodom,Sonata Arctica,Stratovarius,In Flames.


    • Elianora

      1. _Ehdottomasti_ Nightwish (sanokaa mitä sanotte)
      2. Metallica (todellakin!)
      3. Iron Maiden (ei selityksiä :))
      4. Velcra (roks, ei kiinnosta, mitä muut siitä mieltä, loistavaa, käsittääkseni nu-metallia)
      5. Pantera (oujes)

      • Elianora

        Muita loistavia:

        Rautiainen ja 3Niskalaaki, Kotiteollisuus, Sentenced, CoB, Black Sabbath, Stratovarius, Amorphis, Dream Theater, Megadeth, CMX (ei kyllä metallia, synkkää kylläkin), The Cult (tuskin metallia tämäkään), Judas Priest, AC/DC, Ozzy, Dio/Rainbow, Venom.. Vittu kun ei pää toimi, ei tule mieleen.


      • bebe
        Elianora kirjoitti:

        Muita loistavia:

        Rautiainen ja 3Niskalaaki, Kotiteollisuus, Sentenced, CoB, Black Sabbath, Stratovarius, Amorphis, Dream Theater, Megadeth, CMX (ei kyllä metallia, synkkää kylläkin), The Cult (tuskin metallia tämäkään), Judas Priest, AC/DC, Ozzy, Dio/Rainbow, Venom.. Vittu kun ei pää toimi, ei tule mieleen.

        1. Limp Bizkit
        2. Puddle of mudd
        3. The Calling
        4. Creed
        5. Crazy Town (uudempi levy)
        parempaa metalli shittii ei löydy


      • Elianora
        bebe kirjoitti:

        1. Limp Bizkit
        2. Puddle of mudd
        3. The Calling
        4. Creed
        5. Crazy Town (uudempi levy)
        parempaa metalli shittii ei löydy

        niin kokeiles Velcraa :)


      • dani
        bebe kirjoitti:

        1. Limp Bizkit
        2. Puddle of mudd
        3. The Calling
        4. Creed
        5. Crazy Town (uudempi levy)
        parempaa metalli shittii ei löydy

        Et oo tosissas!! Noihan ei oo metallia nähnykkään. Teinipaskaa kaikki


    • Zerothon

      1.Mayhem
      2.Marduk
      3.Immortal
      4.Nile
      5.Dark Funeral
      Ei nuo oo oikeessa järjestyksessä mut kuitenki.Aika vaikea laittaa top 5 ku on niin saatanasti loistavia bändejä

      • *helpotus*

        huh huh, sentään löytyi joku joka tykkää kunnonmetallista. Pelkäsin jo että tämän keskustelun ovat vallanneet teinit jotka kuuntelevat Cradlea ja luulevat olevansa hirveitä saatananpalvojia.


    • HRR

      Parhaat on: Charon, Sentenced, Rammstein, Kotiteollisuus ja Babylon Whores. Järjestykseen en niitä voi laittaa :)

    • Garou

      1. In Flames
      2. Finttrol
      3. Crematory
      4. Children of Bodom
      5. Soilwork



      Onhan filth niitä parhaimpia myös mutta ei ihan meitsin lemppareita. Muutama aivan helmi biisi on jätkiltä ulos tullut. Ja jos tuota listaa tuosta alkaisin jatkamaan, täältä loppuisi varmaan tila...

    • Sadogoat

      -Blasphemy
      -Antaeus
      -Sarcofago
      -Beherit
      -Profanatica

      sitten klassikoista voi mainita KU B.M:n laskee veks niin...

      -Motörhead
      -G.G Allin
      -Tankard
      -Deicide
      -Sodom

      ...on myös vitun mainiota musaa!!!

      GO FUCK YOURSELF WHEN YOURE DRUNK!!!

    • Still Crazy

      1.Manowar
      2.Hypocrisy
      3.Manowar
      4.Manowar
      5.Skid Row

    • -Filthy-

      Noh, tässä.
      1. Nightwish
      2. Children of Bodom
      3. Cradle of Filth
      4. Dimmu Borgir
      5. Stratovarius

      • Rot Gut

        Jassoo, taas yksi gallup joka todistaa, että suurin osa metallisteista omaa lähes samankaltaisen, kapean ja laimean musiikkimaun.
        prkl!


      • M-x
        Rot Gut kirjoitti:

        Jassoo, taas yksi gallup joka todistaa, että suurin osa metallisteista omaa lähes samankaltaisen, kapean ja laimean musiikkimaun.
        prkl!

        Heh!
        Alko naurattaa...


    • Black Andromeda

      Ei oo tarkassa järjestyksessä.

      - Cradle Of Filth
      - The Kovenant (ex Covenant)
      - Battlelore
      - Ajattara
      - In Flames

      höh vain viisi.. noh tossa sitten jääkin noin 30 muuta ulkopuolelle :)

    • Evergrey

      Tässä kaikkien aikojen suosikit:

      Evergrey,Iron Maiden,Testament,King Diamond,Metallica. Tosin muut paitsi Evergrey on ajat sitte kadottanu jotain oleellista.

    • Risuperse

      1. Tool
      2. Meshuggah
      3. SOAD
      4. Slipknot
      5. Opeth

      Ei mielipide, fakta.

      • jeee

        sinuna vaan pistäisin slipknotin ekaks


    • leder

      Paras on toki Rammstein. Upea bändi, great music, laskettakoon tähän genreen tai ei.

      Muita hyviä ei sitten olekaan =)

      Techno rulaa muutoin nimittäin.

      • AmourAmour

        Auttakaa. Tarvitsen tietoa nopeasti, minkä ikäinen on Till Lindemannin tytär, tai tyttäret jos niitä on monta???
        Kiitos, rakkaat. :>


    • Pentti Määttä

      1. Nightwish
      2. Hammerfall
      3. WASP
      4. Dimmu Borgir
      5. Cradle Of Filth

    • Walker in Darkness

      Ehdoton TOP5 on:

      1)Manowar
      2)Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus
      3)Gamma Ray
      4)Soulfly
      5)Helloween

      Muita hyviä yhtyeitä ovat mm. Megadeth, Metallica, Cradle of Filth, Children of Bodom, Nightwish, Slipknot, Sentenced ja Kotiteollisuus!

      METAL SHOWS NO MERCY /,,/

    • Profetor

      1. Manowar
      (Kings of Metal)

      2. Hammerfall
      (Hammerfall)

      3. Nightwish
      (Sleeping Sun)

      4. Stratovarius
      (Dreamspace)

      5. Northern
      (Mirror of Madness)

      o Jag Panzer
      (The Master
      of Iron Eagle)

      o Apocalyptica
      (Reflections)
      (vaikkei aivan
      metallia olekaan)

    • Kimmo K

      TOP 5

      1. Sonata Arctica
      2. Norther
      3. Edguy
      4. Children of Bodom
      5. Stratovarius

      Tuosta järjestyksestä nyt en tarkemmin pysty sanomaan(kaikki aivan helvetin loistavia), mutta Sonata Arctica on ehdottomasti paras!
      Muita hyviä: Summoning, Helloween, Charon, TO/DIE/FOR, Avantasia, Sentenced, Sirenia, Nightwish, Moonsorrow, Hammerfall. Oikeestaan kaikenlainen metalli kolahtaa paitsi jumalaton "mättö".

    • karvapipo(f)

      nää on ihan huippuja, järjestys tosin vaihtelee:

      IN FLAMES (los parasmetros; aina ykkönen)
      Nightwish (eniten hyvää)
      Sonata Arctica (jou)
      Dimmu Borgir (pieninä annoksina)
      dark tranquillity, bruce dickinson, accept..
      Charon, koRn, Niskalaukaus, soulfly oli joskus aika hitti, susperialla on pari hyvää.. eiköhän tossa oo jo muutama mitä tulee soiteltua aika ahkeraan..
      Mudvaynekin joskus..
      ..:In Flames:..

    • ~R~

      1.The sins of thy beloved
      2.Deep purple
      3.Moonspell
      4.Catamenia
      5.Rammstein

    • TMP

      1. Type O negative
      2. W.A.S.P
      3. Paradise lost
      4. Moonspell
      5. Iron Maiden

      • fractal point

        hyporcrisy
        cradle of filth
        rotting christ
        after school knife fight
        children of bodom


        muita hyviä.sopor aertunus,nasum,athiest,chyhavoc,mortiis,six feet under,atrocity,burzum,last days of humanity yms.


      • Rex
        fractal point kirjoitti:

        hyporcrisy
        cradle of filth
        rotting christ
        after school knife fight
        children of bodom


        muita hyviä.sopor aertunus,nasum,athiest,chyhavoc,mortiis,six feet under,atrocity,burzum,last days of humanity yms.

        5. Oli oikein :)


    • Mallix

      Dimmu borgir,Children of bodom,Diablo,Clawfinger,Euphrosyne

    • Iznarath

      1. Slayer
      2. Old Man's Child
      3. Cradle Of Filth
      4. Static-X
      5. Rammstein

      monta muuta, pitäis olla top 100 että kaikki sais oikeutta hywiä on niin paljon. Mutta siinä on tämän hetken top 5, järjestyksestä en oo aiwan warma....

    • Sadude

      top 5. Ei nyt välttämättä ole tämä mutta näitä bändejä on tullut kuunneltua viime aikoina eniten.

      Devin Townsend Band
      Coroner
      Black Label Society
      The Black League
      Sentenced
      Watchtower

      Niitä nyt tuli 6. no tuskin se mitään haittaa.

      • Sadude

        Jätin pois parhaan bändin = SADUS!!!


    • on...

      jos jätetään ilmeiset black sabbathit ja muut pois, niin vaikka nää;

      1. Pantera (Vulgar - Great southern Trendkill)
      2. Slayer (kaikki!)
      3. Paradise Lost (Lost Paradise - Icon)
      4. Death (kaikki)
      5. Carcass

    • devilmaycare

      1.Children Of Bodom
      2.Avantasia(enemmänkin sooloprojekti)
      3.Edguy
      4.Rotten Sound
      5.White Skull

    • Cubert

      Siinä järjestyksessä kun päähän putkahtaa:

      1. KoRn
      2. Rammstein
      3. System of a down
      4. Deftones
      5. Orgy

    • crylli

      tässä on mun lempparit:
      1. Nightwish
      2. Sonata Arctica
      3. Stratovarius
      4. Rhapsody
      5. Children of Bodom
      muita hyviä on Iron Maiden, HammerFall, Judas Priest, Helloween ja Gamma Ray.
      Harmiittaa vaan kun tänne Lappiin päin ei tuoda mitään konsertteja, joissa voisi esiintyä hyviä yhtyeitä.
      Lällällää, Kemi on ihan muutaman kilsan päästä!! Sonata-äijät kun sieltä päin on.
      ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe