Hei!
Lulin löytäväni kivan miehen suomi24. Kirjoittelimme päivän, kaksi, kolme ja ihan odotin hänen viestejään. Kunnes... herra keksi lähettää minulle kuvan alapäästään! Onko tällainen nykyään ihan tavallista, vai olenko ihan vanhanaikainen 40 v tiukkapipo uusiosinkku ?
Miehet, näinkö haette seuraa ?
alapään kuvat
47
11435
Vastaukset
- kyllä taitaa
näillä palstoilla käydä vain hörhöt,hullut ja alkoholistit.
- hui kamalaa!
Oletko sinäkin hörhö, hullu tai alkoholisti kun käyt täällä?
- vielä edelliseen
varatut ja valehtelijat!!!!!!!!!!!
- mm.
ja psykopaatteja ja pedofiilejä...itse törmäsin tosi sairaaseen tyyppiin...onneksi asuttiin eri paikkakunnalla!!!
- Angnes1
Kyllä suomi24. sivuilla monenmoista "hiihtäjää" löytyy, mutta lähettää nyt alapäästään kuva...mautonta, ei edes minun huumorini riitä moiseen. Olen pari miestä tavannut suomi24. kautta,täytyy sanoa, että kumpikaan ei kolahtanu. Toisen kanssa kirjoiteltiin viikko,ihan mukavalta vaikutti..tavattiin, mentiin syömään paikalliseen ravintolaan,jossa hän kertoi olevansa aviossa ja kahden pienen pojan isä...että sapetti, eiko voinu kertoo aiemmin. Se loppui siihen, onnex ei kerenny kunnolla alkaakaan. Toinen mies kuvassa näytti aivan muulta, mitä oli todellisuudessa. Ei kolahtanu sekään, en tiä taitaa olla parempi, ettiä ravintolasta tai jostain. Eihän tässäkään oo järkee, kirjotella viikon, kaksi...juoda pannullinen kahvia treffien merkeissä ja sit koittaa väkisin jotain puhua, vaik ei pätkääkään kiinosta. Kaunis kiitos ja heippa.
- ja luovutit jo?
Aika vähästä luovutit. Mä kävin varmaan reiluilla 10 treffeillä, ennen kuin se sopiva kumppani löytyi. Ja hyvä mies onkin. Valokuva hänestä oli kaikkea muuta, kuin edustava, mutta tuon miehen ujous ja suloisuus oli niin valloittava, että päätin ottaa riskin, ja se kannatti. Itse kun en alkoholia käytä, enkä baareissa ravaa, ei mulle jäänyt muutakaan vaihtoehtoa, kuin luottaa treffipalstan voimaan. Kyllä siellä hyviäkin ihmisiä on. Pitää vaan olla valppaana ja kärsivällinen eikä pidä lannistua heti, jos juttu ei ota tuulta purjeisiinsa. Esim. minä en vuoden aikana saanut yhtään kikkelin kuvaa. Yks olis kyllä halunnut laittaa, mutta torjuin hänet. Niin yksinkertaista se on. Mä itseasiassa tapasin muutamankin ihan hyvän tyypin, mutta ei ne vaan jatkunut seuraavia treffejä pidemmälle. Niin, ja mitä tulee treffeihin, niin itse en ikinä suostunut lähteä syömään, koska jännitän niin paljon, ettei syömisestä tule yhtään mitään, ja muutenkin olen aina syödessä ihan hiljaa. Mutta kahvilat on kivoja, koska silloin treffeistä voi tehdä nopeat, jos ei nappaa, tai jos nappaa, niin siitä voi jatkaa sitten eteenpäin. Lisäksi kahviloissa on aina jotain pientä purtavaakin, jos kova nälkä on.
- tarjottiin
kikkelin kuvaa, mutta mitä noista sekopäistä, on täällä ihan normaalejakin ihmisiä =)
- noita on
Kyllä noita on ,ketkä laittelee alapään kuvia,,sairaita yksilöitä,,tässä taas tulemme siiheen ,että muutama mätäpaise joukossa, pilaa kaikkien miesten maineen tuolla,,ei voi koskaan tietää,kuka on erilainen, ovat alussa oikeenkin viksuja olevinaan:))) että näin...
- jeppe tietäää
Mies joka lähettelee kuviaan mulkustaan on perseestä. Jätä sellaiset sedät heti, jookos? Ihan oikeasti, ei kukaan normaali äijä postittele kalunsa kuvia.
- 1 nimetön
Suurin osa feikkejä,aviossa,avossa jne.Osa jopa pelkureita jotka ei uskalla tulla kasvotusten tapamaanEhkä sen verran sitä moraalia kuiteskin että eivät uskalla tulla???Mutta ainahan täällä "tuntemattomana"voi kirjoitella yhtä sun toista.Ehkä se riittää tyydyttämään niitä n.s yksinäisiä petettyjä miehiä kun saa puhua "rumia".Olen samaa mieltä että livenä parempi vaikka sit baarista bongata joku joka mielyttää.Näkee heti kasvot eikä tarvi pettyä.Kevättä kaikille meille ihanille naisille.Tämä saa minun puolesta olla nyt !!!!!!
- Mrs Feelgood
En menis treffeille semmoisen kanssa..ihme hyypiö,mutta näitähän riittää.
- vielä kuitenkaan
lannistua, jospa hän nyt oli vain poikkeus joukossa. (toivotaan) Ravintoloihin en myöskään ehdi mennä ketään etsimään joten tämä on minunlaiselle ihan hyvä väylä. Oletteko muuten kokeilleet firstdate.comia ? Siellä tuntuu olevan ihan hyviä tyyppejä. Harmi vaan että useat minullekkin vastanneet ovat muualta kuin Suomesta.
- Petter X
Unohda hänet välittömästi. Muuta ei tarvitse sanoa.
ja katso ihan rauhassa mihin suuntaan asiat etenee :D
Joillakin miehillä saattaa alapäähuumori olla aika räväkkää ja näin kännykuvausaikaan saattaa räpsähtää kuva alapäästä paljon helpommin, kun ei tarvi lähteä viemään filmiä teetettäväksi tutulle valokuvaliikkeen pitäjälle.
Vastaus: Kyllä itsensä kuvaus kaikella tavalla on lisääntynyt huomasti digiaikaan siirryttäessä. Se on helppoa ja jopa hauskaakin, eikä naiset jää tässä miehistä ollenkaan jälkeen.Et muuten ole taatusti ainoa, joka on saanut sen miehen kullin kuvan, etkä tule olemaan viimeinenkään, vaikka menisitte naimisiin.
- että pillunkuviakin
sulle siis on lähetelty?
no on se sitten aika hurjaa
Minä olen auttamatta pudonnut ajan kelkasta... - Suminagashi.
että pillunkuviakin kirjoitti:
sulle siis on lähetelty?
Minä olen auttamatta pudonnut ajan kelkasta...tarkoitan, mutta ei nyt ihan ensimmäisenä kuitenkaan.
- ja rohkeat- kuvioita
että pillunkuviakin kirjoitti:
sulle siis on lähetelty?
Minä olen auttamatta pudonnut ajan kelkasta...tai oikeastaan paljon hurjempaa tuli naisena koettua tässä avioeron loppusuoralla.
Ex-mieheni chattaili ja deittaili tällä kanavalla ja löysin hänen vaatekaapistaan ison tukun naisten lähettämiä, tulostettuja alapääkuvia...oli posliinia ja kaikennäköstä tuheroa...silloin olin vähän äimänä, mut enää en ihmettele mitään.
Naiset vasta härskejä ovatkin. - Hihiiii !
ja rohkeat- kuvioita kirjoitti:
tai oikeastaan paljon hurjempaa tuli naisena koettua tässä avioeron loppusuoralla.
Ex-mieheni chattaili ja deittaili tällä kanavalla ja löysin hänen vaatekaapistaan ison tukun naisten lähettämiä, tulostettuja alapääkuvia...oli posliinia ja kaikennäköstä tuheroa...silloin olin vähän äimänä, mut enää en ihmettele mitään.
Naiset vasta härskejä ovatkin.Naiset ovat härskempiä kuin miehet, totta.
- arskaroi
kaikkea sitä lukee
- samallalailla
täysin varoittamatta tärähti kuva ilman kledjuja.
Eipä siihen sitten ollut enää mitään lisättävää. - mr Mulkku
Ehkä ne halus kertoo, sanoohan kuva enemmän kuin 1000 sanaa, että ne on täysiä mulkkuja ! Ja ne halus havainnollistaa asiaa :) Voiko sitä paremmin kertoo ?
*reps*
Ei tiedä tyttö että on seinän takana patukkaa tarjolla
*repeilee*- Freudilainen lipsahusko ?
Tai sit niitten mulkku on edustavampi kuva kuin naama :)
P. Rick
- Miehen mittako?
Myös minä sain chattimieheltä mulkkukuvan. En ottanut enää yhteyttä kyseiseen tyyppiin, tuli niin vastenmielinen olo, vaikka mies oli muuten ihan komea. Miehet ei ajattele, mitä tuntemuksia ne kuvat naisessa aiheuttaa, heidän ajatusmaailma on niin yksinkertainen. Luulevat kalunsa koolla naisia vokottelevan, mutta toisinpäin siinä käykin. Naiselle kun merkitsee enemmän mitä siellä miehen korvien välissä liikkuu.
- pelkästään
miehet lähetä, naiset ovat yhtä riettaita!
- jennssku
toi on jo niin sairasta!! hyi ällötti varmaan ku tuntematon lähettää jotain vitun kikkelin kuvii...
- nauravainen tyttö
tahtoisimpa tietää millanen on "vitun kikkeli" :P
- kuvatwwwwww
Olen myös saannut alapään kuvia,enemmän kun yksi
kerta, yleensä ne ovat nuorempia miehiä - Äijä
Pari naista on kertoneet että mies on pyytänyt että saako kokeilla webbikameraa. Kun nainen on vastannut että joo, niin ovat runkanneet sen edessä.
Mä olisin noiden naisten sijasta tallettanut ko videot ja julkaissut netissä.
Noita alapään kuviakin voi julkaista netissä - nimen kera. Senhän saa selville jos haluaa.
Onneksi minä en mene nolaamaan itseäni niin että julkaisisin alapään kuvia.- kuvat on..
laitettava kiertoon ja oikean nimen ja nimimerkin/nimimerkkien kera... niin teen itse ;-D))
- MrSomebody'
Kerronpa, että netissä on paljonkin ihan fiksun tuntuisia aikuisia naisia, hyvin koulutettuja ja todella varteenotettavia mahdollisia elämänkumppaneita, jotka suostuvat webcam-seksiin ja muihin juttuihin tosi nopeasti ja erittäin mielellään !! Nyt saan kunnon ryöpytyksen kohta, mutta tämä on kuitenkin totta. Olen itse kaveriporukassa tämän testannut, niin se vaan on, että kun oikein puhuu, kirjoittaa ja hurmaa nuo naiset...he suostuvat mihin vaan.
Turha aina täällä mainita vain miesten seksijuttuja, naiset ovat aivan samanlaisia !
Itse en ottaisi naista, joka suostuu tuollaiseen. Näinhän sen oikean voi löytää, sellaisen jolla vielä hieman häveliäisyyttä, eikä lähde kaikkeen mukaan.... tai no joo...- mikäs toi oli
Niin, että mikäs "tai no joo" oli viestin lopussa...
Mietin vain...mitkähän ne hakukriteetit miehillä on, naisen pitäisi olla siveä, uskollinen ja kiltti...ja toisaalta taas peto sängyssä.
Itse olen ollut 27 vuotta "yhden miehen nainen", kunnes avioeron jälkeen olen tehnyt muutamia hassuja kokeiluja...olen koulutettu, fiksu, siisti ja näyttävä nainen...ja silti haluan olla "narttu" silloin tällöin.
Ja...kun se mies löytyy, jolle "kannattaa" olla uskollinen, olen sitä varmasti.
- X-neiti
Heh, mulle kävi noin jo reilut parikymmentä vuotta sitten. Minä, akateeminen opiskelijaneito,laitoin (muistaakseni) City-lehteen ihan asiallisen ilmoituksen miesseurasta. Eräs about kaksvitonen herra vastasi kirjeitse ja liitti mukaan heti (ilmeisesti omasta mielestään) "aistikkaan" valokuvan itsestään ilman housuja täydessä stondiksessa. Ainakin ilmoitti heti, mitä olis tarjolla, naama kun oli ruma.
Meinasin laittaa kuvan yliopiston ilmoitus- taululle herran puh. numeron kera, jos jotakuta muuta tämmöinen anti kiinnostaisi. Mutta sitten päätin säilyttää kuvan muistona, nyt vaihdevuosi-ikäisenä sitä jo voisi arvostaakin ja näyttää naapurin mummoille... - niin juu...
Lapinkr...i laitto eka yläpäänsä ja hetkon perästä tulo se toinen piä. No empä piä yhteyttä enään, vaikka nimimerkkiä tuo vaihtaa usiasti ko oli tuo ainakin yläpiän perusteella toinen tai kolmas jo
- arska1971?
kyseessä?
- arska
arska1971? kirjoitti:
kyseessä?
kyseessä, vaan nelikymppinen "fiksu" mies
- niin juu...
arska1971? kirjoitti:
kyseessä?
monta on nimeä "rakkaalla lapsella" sanotahan
- kovasti
kaksiset päät kyllä sillä
- MIes40
Miehenä en ole saanut alapäänkuvia naisilta, mutta tissit ovat kyllä olleet kovasti esillä milloin paljaina tai muuten vaan näytillä.
- Viola
..myös vastaava kokemus. ettei vaan olis sama mies? pari ihan asiallista tekstiä vaihdettiin ja sit tyyppi lähetti itsestään kuvan kelteisillään. semistondiksessa. jäi viestittelyt siihen ja mies vielä kehtasi kysyä, että mikäs tuli. ja laitto vieraskirjaan haukut. siis kaikenlaisia hulluja liikkuu. netissäkin.
- länsilapista
jakelee niitä kanssa
- sitten myös
länsilapista kirjoitti:
jakelee niitä kanssa
päälle 30:nen keskilapista...yäk.
- yök yök
länsilapista kirjoitti:
jakelee niitä kanssa
vaihtanut nikkinsä ja taas niitä jakelee yök
- lähettäjä
sitten minkä ikänen vain niin mölli-örveltäjä tuo on.
- että yleensä
laitetaan itsestä se edustavampi kuva, jos tämän kaverin alapää paremman näköinen kuin yläpää niin sen vuoksi laittanut sen tulemaan.
- yäk
Eikö ole muuta keskusteltavaa kuin alapään jutut ..ei tulisi mieleenkään lähetää kuvia alapäästä.On kuitenkin sen verran itsetunto kohdalla ettei tarvitse moiseen alentua...
- Kuvia saanut myöskin
Oikein valtavan melan kuvan sain Kuopion suunnalta ja ukkomieheltä. Komia oli kyllä eipä silti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316376- 394082
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833373- 143080
- 302355
- 122337
- 1621936
- 251862
- 281604
- 1051392