Söin veronmaksajien rahoilla.

Mä oon vähän huolestunut, että mitä sille veronmaksajien rahoilla syövälle on tapahtunut. Se ei oo ilmeisesti syönyt pitkään aikaan, mahtaa jo olla aika heikossa kuosissa. Jos joku täällä tuntee sen niin vois ilmoittaa, että mä tarjoon seuraavat pöperöt.

13

595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heti aamusta?

mutta kysymys kuuluukin "joitko veronmaksajien rahoilla?"

• Misschaos

saaneen ruokamyrkytyksen tai on tukehtunut hanhenmaksapalleroihin. Tai sitten on liittynyt Painonvartijoihin eikä kehtaa tunnustaa sitä meille.

• ....

ei se ole ainoa. minä olen syönyt, asunut ja tehnyt kaiken viimeiset 7 vuotta veronmaksajien rahoilla.

• ..että on tullut minunkin veroeurot tarpeeseen.

• käyttöä...

Suuryritykset Suomessa on isommastikin veronmaksajan kukkarolla erilaisine tukiaisineen

• Verorahat työttömien ruokkkimiseen, vaatettamiseen ja asuttamiseen vai työllistämiseen....

• tuotekehitykseen...
        Richartti kirjoitti:

Verorahat työttömien ruokkkimiseen, vaatettamiseen ja asuttamiseen vai työllistämiseen....

tai ABB tuotekehitykseen, siinä ei kymmenet eurot tunnu missään

• Työttömät...
        Richartti kirjoitti:

Verorahat työttömien ruokkkimiseen, vaatettamiseen ja asuttamiseen vai työllistämiseen....

Elämme aikoja, jolloin työttömät herkästi uudelleenkoulutetaan. Rakennetaan koulutusleirejä jonne iloisia vilkuttavia työttömiä viedään junalasteittain.

Leirillä on hiljainen, jopa harras tunnelma tuhansista ja tuhansista leirille tuoduista työttömistä huolimatta. Leirin portin päällä on kaunis kuva uljaasta Jyrki Kataisesta ja kuolematon totuus hakattuna kiveen:

TYÖ VAPAUTTAA

• Työttömät... kirjoitti:

Elämme aikoja, jolloin työttömät herkästi uudelleenkoulutetaan. Rakennetaan koulutusleirejä jonne iloisia vilkuttavia työttömiä viedään junalasteittain.

Leirillä on hiljainen, jopa harras tunnelma tuhansista ja tuhansista leirille tuoduista työttömistä huolimatta. Leirin portin päällä on kaunis kuva uljaasta Jyrki Kataisesta ja kuolematon totuus hakattuna kiveen:

TYÖ VAPAUTTAA

Koulutusleirin jälkeen joutuu pian töihin...EIIII!!!

• Työttömät... kirjoitti:

TYÖ VAPAUTTAA

Mites on, pääsisikö tällainen pikimusta poroporvari pampuksi työttömien uudelleenkoulutusleirille? Vankejen kanssa askartelusta olisi työkokemusta viime vuosituhannelta.

• löytyy siitä, että tämä ko. kaveri käy hakemassa sossusta kuukausittain annosrahansa, eli veronmaksajien rahoja, joilla sitten menee paikalliselle huoltoasemalle syömään hampurilaisen tai lihapiirakan.

Luulen tämän huonon tuokatottumuksen johtaneen vatsanseudun liikakasvuun, aikuisiän diapetekseen ja ylipainosta johtuvaan liikuntakyvyttömyyteen. Erektio-ongelman vuoksi menetetty itsetunto on häntä estänyt enää tulemasta julkisuuteen, ei edes palstoille kykene enää kirjoittamaan.

• Iloinen Porvari?

Jos se oli iloinen porvari, niin niillä on karonkka kesken vielä. Konjakkia ja paksuja sikareita ja maan jakamista kabinetissa. "Haaskalinnut saalistaa..."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5163
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2696
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1910
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      35
      1877
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1708
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1244
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      159
      1230
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      30