Miehen kalju??

Tuuheat hiukset!

Kysymys naisille? On ehkä keskusteltu aiheesta aiemminkin mutta kysyn nyt kuitenkin. Usein törmää kun jotkut miehet mainostavat itseään esim, komea kalju, treenattu salilla käynyt kalju mies hakee naista (kaunista) onko kalju mies seksikäs, halutumpi? Vai onko kaljun mainostaminen pelkkä kikka?

27

6548

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalju.

      tunnetusti vetoaa suurimpaan osaan naisista. Naiset ei pidä liian kilteistä miehistä ja tämä koskee myös ulkonäköä, pitää ja saa olla vähän tuhman näköinen ja kalju korostaa sitä aika tavalla. Parta siihen lisäksi, eikä mitään pyhäkouluvaatteita, niin naisten silmiä alkaa hivellä sellainen näky.

    • Emmanuele

      Tykkään kaljuista. Mutta tykkään myös hiuksellisista. Riippuu vähän mikä miehelle sopii. Kokokalju on parempi kuin kaljuuntuva...

    • blondi-72hki

      halutumpi eikä seksikkäämpi mutta toisille se sopii paremmin ku hiukset päähän.
      En ite eti kaljua miestä mutta ei se oo haitta.

    • rgvrn

      ja vielä kerran ei. Kaljut eivät kiinnosta, ei voi mitään...

    • seksikkäämpi

      kuin vain hyvin harvoin. Profiilista se on kiinni. Suurin osa kaljuista on valitettavasti hassunnäköisiä pallopäitä, joille hiukset sopisi paremmin. Mutta kuka niille kertoisi?

      • meille eräillä luonnonkaljuille sopii kalju paremmin kuin hiukset =)


      • seksikkäämpi
        kornaro kirjoitti:

        meille eräillä luonnonkaljuille sopii kalju paremmin kuin hiukset =)

        onneksi teitäkin on.


      • Anonyymi
        kornaro kirjoitti:

        meille eräillä luonnonkaljuille sopii kalju paremmin kuin hiukset =)

        Syntyihän kekkonenkin kaljuna .


    • Miäs

      Niinkuin luultavasti tiedät, ei tässä ole kyse siitä onko kalju seksikäs vai ei. Kyse on siitä sopiiko juuri kyseiselle miehelle kalju. Kaikille se ei todellakaan sovi! Toiset taas ovat takuulla paremman näköisiä kaljuina. Riippuu täysin kasvonpiirteistä ja kallon muodosta.

      Tässäpä pari esimerkkiä. Vaikka olenkin heteromies, väitän että nämä veijarit eivät näyttäisi hiukset päässä naisten mielestä yhtä haluttavilta. Korjatkaa naiset, jos olen väärässä:

      http://www.theage.com.au/ffximage/2005/09/30/2_transporter_2_050928034121805_wideweb__300x414.jpg
      http://wallpapers.duble.com/1/Celebrity Male/Vin Diesel/2.jpg

      Tietty huomattavaa on, että kyseiset kaverit eivät ole kaljuja, vaan kaljuuntuvia ja leikkaavat hiukset aivan lyhyiksi, eli lähes kaljuksi. Jos siis omaa maskuliiniset kasvot ja hyvän muotoisen pään, on kaljuuntuessa usein fiksumpaa ulkonäöllisesti leikata todella lyhyt sänki tai kokonaan kaljuksi. Tosin se todella lyhyt sänki tulee täysin kaljusta melko nopeasti.

      • Beatrix*

        Olet oikeassa - Vin Diesel näyttää aika karsealta hiukset päässä. Itse pidän todella paljon kaljuksi ajelluista miehistä, tai oikeastaan tuollaisesta pienestä sängestä. Kiiltävä kalju ei ole kovin seksikäs. Vin Diesel on itseasiassa miesmakuni ruumiillistuma: pidäns selkeästi tavallista lihaksikkaammista miehistä. Sänkitukka sopii lihaksikkaalle miehelle parhaiten. Kukkakeppimiehillä kalju ei vakuuta, näyttää lähinnä joltain lahkolaistunnukselta. ;D


      • ,,,,,,,,,

        mutta mä tiedän, kuka ton on kirjoittanut..

        Sulla on aika vakiintunut miesmaku heteromieheksi ;D


    • hottein mies

      on juuri iso karju, ilman tukkaa ja ehkä pienllä parralla.... Eli ulos päin näkyy että on miehen kanssa tekemisessä eikä kynsien viilaajan kanssa joka miettii minkä värisen paidan seuraavaksi ostaisi.

    • on monia

      Itse en pidä kaljuista pahemmin, pitkät hiukset on jees. Mutta eihän ulkonäkö se tärkein asia tietysti ole.

    • ..................

      mutta kaljuksi ajettu parempi kuin kaljuuntuva

    • narau

      Kaljuuntuvat ovat ällöttäviä. Eri asia kuin lyhyelle sängelle ajeltu pää, jos kallonmuoto on sopiva, on lopputulos seksikäs.

    • Nainen-84

      Omalla miehelläni on kalju (leikattu) ja kyllä se minun silmälle on se paras tyyli.Kadullakin huomioni heti kiinnittyy, jos nään kaljun miehen.Heti pitää tarkistaa myös pylly ja naamavärkki.Heh.

      • Tarjatar59

        Joka helkutin palstalla kaljut on kehumassa itseään. Laittakaa itsetuntonne kuntoon ja ostakaa peruukki, jos omanarvontunne puuttuu. EI NÄITÄ KEHUJUTTUJA TÄNNE NAISET KIRJOITA, VAAN KALJUT ITSE.


    • Kalju on out

      Kaljuilla on selvästi huonompi itsetunto, siksi he kailottavat siitä julkisesti. Treffipalstalla oli saman miehen identtinen profiili hiuksellisena ja kaljuna. Hiuksellinen mies sai viisinkertaisen määrän yhteydenottoja kaljuun mieheen verrattuna. Juuri siksi hiuksellisten miesten ei tarvits etuoda itseään esiin, mutta kaljujen täytyy kehua itseään joka paikassa huonon itsetuntonsa takia.

      • woman25

        Minä ainakin pidän kaljua miestä seksikkäänä, siis jos on kalju, ei kaljuuntuva ;)
        Ja tietysti oletuksena, että se sopii miehelle.

        Kalju, paljon tatuointeja, vahvat käsivarret... aah.. päiväunille :D


      • hohhoijaa...
        woman25 kirjoitti:

        Minä ainakin pidän kaljua miestä seksikkäänä, siis jos on kalju, ei kaljuuntuva ;)
        Ja tietysti oletuksena, että se sopii miehelle.

        Kalju, paljon tatuointeja, vahvat käsivarret... aah.. päiväunille :D

        Just, taidat olla joku amis...


      • woman25
        hohhoijaa... kirjoitti:

        Just, taidat olla joku amis...

        No en ole, mistä sellaista päättelit?

        Hei, ei kaikki tykkää kaikista!


    • ---------

      Minä en pidä kaljuista, joten minulle kaljuus on turn off. Pitkät hiukset miehellä on ihanat. ♥

    • Anonyymi

      Pälvikaljut äijät yleensä sheivaat päänsä kaljuksi ei ole miitään hirveämpää näkyä kun kuivunut, kalju uskon käppänä. Ei se kaikille käy

      • Anonyymi

        Mun muija on samaa mieltä ja joudunkin aina yksin masturboimaan itseni uneen. En voi kaljulleni mitään mutta oon yrittäny keväisin kasvattaa auringonkukan siemeniä Hatun alla muttei oo vielä onnistunu.
        Tänää olin taas keittiössä masturboimassa 35cm pitkää kaluani niin vaimo tuli ja sanoi että tuu ruma uimahattumies vähäksi aikaa viereen. Vitsit että oli kivaa olla vierekkäin ja vaimo silitti mun uimahattua samalla kun sovitti mun kalua pyllyyn.


    • Anonyymi

      Mun mies on 190cm eikä mikään kukkakeppi. Kalju on ja parta. Matala miellyttävä ääni. Naiset kuolaa perään. Itselleni ei merkkaa ulkonäköseikat, että ihan saman onko kalju eli ei. Ja omani on kaljuuntunut eli ei ole valinnut kaljuuttaan. Tiedän naisia, jotka harrastavat vai kaljuja.

    • Anonyymi

      mikä reppana täälä taas tollasia miettii,tämä tykkää tuosta tuo tästä turha tämmösillä on päätään vaivata.

    • Anonyymi

      No kaljuus jakaa naisetn mielipiteitä toiset rakastaa, toiset inhoaa. Kannattaahan se mainita. Onhan naisillakin joskus joku olen sopivasti ylipainoinen, rehevä tai lihava. Jotta mies on tajunnut ettei nainen ole laiha. Silloin ei pety treffeillä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8036
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1866
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe