Olen tässä n. vuoden halunnut itselleni jonkinlaista kirsikka tatuointia, koska se kuva-aihe on niin nätti ja siihen liittyy minulla omia henkilökohtaisia juttuja..
Mutta nyt varsinaiseen kysymykseen, kun olen netistä lukenut, kirsikka-tatuointien merkityksestä niin se yhdistetään seksuaalisuuteen vahvasti ja että semmosen kuvan omaavat olisivat Ehkäpä hieman "kevytkenkäisiä naisia".. Eli kuinka moni yhdistää tatuoinnin merkityksen sitä kantavaan ihmiseen? Eli tuleeko minusta muiden silmissä ns. kevytkenkäinen pelkän kuva-aiheeni takia?
Ja kaipaisin muutenkin kommentteja onko ihmiset hyvin perillä kuvien merkityksistä.. ja mitä vaan aiheeseen liittyvää keksittekään :)
Kaipaan mielipidettä tatuoinnin merkityksestä
5
5022
Vastaukset
- -Traa-
Mitä minä nyt olen lukenut, tyttöystävällä kirsikankukkatatuointi, niin japanilaiset pitävät kirsikankukan merkityksenä elämän haurautta ja katoavaisuutta (eli kirsikankukat ovat kauniina niin lyhyen aikaa ja sitten kuolevat).
Kiinalaisilla oli hieman erilainen merkitys, en muista nyt. Googlesta löytyi kerran katsoessani artikkeleitakin tuosta merkityksestä. Googlaa esim. Cherry Blossom tattoo, cherryflower symbolism jne jne.
Tyttöystävällä siis japanin kirsikankukka, "sakura" ja mielestäni heillä on ainakin hieno ja kuvaava merkitys tuolle tatuointiaiheelle.En ajatellut kirsikankukkaa(ehkä) vaan ennemminkin niitä kirsikan marjoja ja niiden on sanottu symbolisoivan esim. neitsyyttä , mutta myös muitakin seksiin liittyviä. kiellettyä hedelmää ym. ja sain käsityksen, että semmosen kantajaa jos nyt ei ihan prostituoiduksi luokitella niin jollain lailla "kevyt kenkäisen" vaikutelman niillä saisi aikaan.
Ja niistä kukista vielä, että en muista oliko kiinalaisen ajatuksen mukaan, mutta maahan pudonneet kukat ovat samurain symbooleja ja symbolisoivat sitä, että samurait kun kuolivat välillä nuorina taisteluissa.. ja elävät silloin symboolisesti yhtä vähän aikaa kuin kirsikankukat...ja kukat symbolisoivat myös lunta ja talven tuloa..
- TattooBiatch
Onhan kirsikoilla toki toi vanha, neitseellinen merkitys mutta sen voi myöskin katsoa ihan klassilliseksi old school kuvaksi.
Se, jos kuvan merkitys ei ole mitenkään hirviö (suomenleijona kuvaa ihan muutakuin sen pitäisi, nykyään , samoin hakaristin tai kyynärpäässä olevan hämähäkinseitin) ja sillä on joku muukin merkitys kuin vain kirsikka niin go for it.
Saatan olla kevytkenkäinen nainen, tai sitten en- kirsikat on ja pysyy:D Tiesitkö, että perhonen oli aikoja sitten ranskassa merkkinä prostituoidusta? Niitäkin kuvia näkee nykyään muillakin....- -Traa-
Minun silmät lukivat tuossa että kirsikankukka :D
Juu olen kuullut kyllä tuosta "Pop the cherry" sivutarkoituksesta. Mutta nykyään, tuskin kukaan aattelee että hei, tuolla on kirsikkatatuointi, se varmasti antaa! Sama tuon perhosen kanssa. Nykyään perhosia näkyy puolella tatuoiduista tytöistä ja tuskimpa kukaan (tai ainakaan suurin osa) ole prostituoitu. -Traa- kirjoitti:
Minun silmät lukivat tuossa että kirsikankukka :D
Juu olen kuullut kyllä tuosta "Pop the cherry" sivutarkoituksesta. Mutta nykyään, tuskin kukaan aattelee että hei, tuolla on kirsikkatatuointi, se varmasti antaa! Sama tuon perhosen kanssa. Nykyään perhosia näkyy puolella tatuoiduista tytöistä ja tuskimpa kukaan (tai ainakaan suurin osa) ole prostituoitu.Ulkonäköeroa on japanilaisessa ja kiinalaisessa kirsikankukassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34783Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6724- 46706
Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670